Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-20, 16:01
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Apophis, przecież momentem jeździsz a im go więcej to mniej musisz cisnąć aby jechał jak szalony z dowolnego biegu Wpływa on też na elastyczność.. |
Ta elastyczność diesla to rzecz dyskusyjna....
ja w D3 4.2V8 benzyna na 4-tym biegu mogę jechać od 40 do 240km/h....
D3 4.2TDI tak raczej nie pojedzie więc gdzie ta elastyczność?
Moment a i owszem, gniecie benzynę bez dwóch zdań, ale wolnossącą benzynę, benzynowe bi-turbo o tej samej pojemności objeżdża diesla bez problemu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-20, 17:52
|
|
|
Nu i własnie foss podał istotną róznicę
Momentem jeźdzę ale 400NM jeszcze nie brakło to gdzie z 800?? Nie mam przekonania do diesli tych nowoczesnych.
2.0 TDI CR tez mam w cholere momentu to przy manualu można sobie pocisnąc ale bezduszne to strasznie... |
|
|
|
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-11-21, 12:52
|
|
|
A ja generalnie nie umiem dzisiaj jeździć benzyna , wiadomo kwestia przyzwyczajenia , ale dzisiaj nawet dźwięk w środku auta mi bardziej pasuje jak w Pb. Nie drze tak zwanego ryjka na wysokich obrotach tylko mruczy odnośnie do kopyta to szczerze powiem ze mnie ostatnio zszokował Pan w A7 3.0 Bi TDI, musze przyznać ze miałem małe problemy żeby gościa dojść ale z drugiej strony co się dziwić A8L to landara wielka a A7 lżejsze i jeszcze ta 8 biegowa skrzynia ... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-25, 15:32
|
|
|
Fajne auto gratulacje
a co do dyskusji PB ON to zależy co komu bardziej pasuje , ja diesla nie kupie bo dużo śmigam po mieście , a turbawki trzeba chłodzić to nie dla mnie , klekot dłużej sie grzeje , w d3 diesel jest mniej ekonomiczny niz PB + podtlenek LPG
d3 z 4.2PB w trasie spisuje sie rewelacyjnie przy wyprzedaniu z 80-90km/h nie wiem kiedy jest juz 140-160 i trzeba heblowac
Ciekaw jestem ścięcia 4.2 PB vs 4.0 ON mam zamiar niebawem taki test zrobić
rolka i z zatrzymanego , na papierze ON powinien ze startu dostać po dupie , z rolki np z 60km/h będzie pewnie równo
powyżej 140km/h czy to ON czy PB 4.2 zapewne różnicy nie będzie wcale |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-11-25, 20:18
|
|
|
raftor napisał/a: |
powyżej 140km/h czy to ON czy PB 4.2 zapewne różnicy nie będzie wcale |
Zgadzam się. Osobiście robiłem test i to 4.2MPI vs 4.2TDI od 140km/h do 240km/h. Delikatna różnica na początku na korzyść diesla mniej więcej na długość auta, a później już łep w łep... więc z 4.0TDI było by po równo... Natomiast od 0 do 140km/h diesel gromi |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-25, 21:19
|
|
|
0-100 4.0 on vs 4.2 mpi to diesel powinien dostac bynajmniej na papierze
Jestem mega ciekaw jak to bedzie wygladalo |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-27, 12:11
|
|
|
raftor napisał/a: | 0-100 4.0 on vs 4.2 mpi to diesel powinien dostac bynajmniej na papierze |
Szczerze wątpię.
Stawałem na kresce z czipniętym A6C6 3.0TDI i ze startu zatrzymanego na biegach 1-2 dostawałem baty i dopiero 3-ci bieg zmieniał diametralnie układ sił i kończąc 3-kę właśnie go wyprzedzałem. 4-ty bieg to już była mocna przewaga po stronie 4.2V8 a A6-tka systematycznie oddalała się lusterku wstecznym |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:46
|
|
|
mialem 4.2 mpi teraz mam 4.2 tdi i roznica jest odczuwalna 4.2 tdi duzo szybszy, jezdzilem rowniez 4.0 tdi i wydaje mi sie ze rowniez powinien wygrac z 4.2 mpi |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 22:06
|
|
|
opicasso napisał/a: | jezdzilem rowniez 4.0 tdi i wydaje mi sie ze rowniez powinien wygrac z 4.2 mpi |
tu sie mylisz sprawdzone rolka i start |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
opicasso
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 49 Skąd: ONY
|
Wysłany: 2014-12-11, 14:55
|
|
|
być może jednak benzyna ktora jezdzilem byla z instalacja gazowa a diesel z wycietymi katalizatorami, wiec byc moze to tez sprawiało róznice. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-11, 16:50
|
|
|
Wczoraj trochę protestowaliśmy , z rolki 50-60km/h do 140km/h 4.0 siedziało na zderzaku czyli długość auta z tyłu , ze startu zostało 2 auta z tyłu |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-12-19, 11:43
|
|
|
Słabe porównanie 4,2mpi i 4,2 tdi wolnossący silnik i doładowany diesel jak porównywać to żeby dwa silniki były doładowane |
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-12-20, 13:37
|
|
|
raftor napisał/a: | Wczoraj trochę protestowaliśmy , z rolki 50-60km/h do 140km/h 4.0 siedziało na zderzaku czyli długość auta z tyłu , ze startu zostało 2 auta z tyłu |
Jakieś video ? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-21, 07:30
|
|
|
Eleganckie autko |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|