Autor |
Wiadomość |
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-06-24, 21:54
|
|
|
Panowie...... Takie klapy maja wszystkie po 2007 bodajrze |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-06-24, 21:59
|
|
|
WiZ napisał/a: | Panowie...... Takie klapy maja wszystkie po 2007 bodajrze |
nie S8 ma taki delikatny spojlerek na klapie a zwykłe A8 go nie mają |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-25, 01:01
|
|
|
WiZ napisał/a: | arczic napisał/a: | moglbys napisac kilka slow o zawieszeniu a konkretnie o obnizeniu ( co i jak zostalo zrobione)? |
Auto kupilem,juz obnizone. Z tego co poprzedni wlasciciel mowil i z tego co sam widze........
zostaly zmienione laczniki (pewnie sie to jakos fachowo nazywa), na takie, ktore daja sie regulowac.
Klucz 10 i jedziesz gora-dol. :-D
Do tego po ich zmianie, trzeba podlaczyc kompa i cos zamotac :-/ zeby bledu nie wywalalo.
Nie mam pojecia czy trzeba zmieniac jakies wlasciwosci czy tylko reset.
Zapewne osoba, ktora robi takie rzeczy bedzie wiedziec :-D
Albo chlopaki tu Ci pomoga. |
Tak jak myślałem... to pewnie taki sam zestaw regulowanych łączników jaki mam u siebie.
Po obniżeniu może być konieczne przekodowanie sterownika zawieszenia aby pracowało ono poprawnie... ja mam mocną glebę (wrzucałem gdzieś tu foty) i bez kodowania jazda była by udręką.
Cały bajer jest w tym, że obniżenie mechaniczne + poprawne kodowanie sterownika nie ujmuje nic w funkcjonalności pneumatycznego zawieszenia, tak w jego poprawnej pracy podczas jazdy jak i w regulacji jego wysokości i twardości z poziomu MMI ;-)
A na zimę, jak jest za nisko, wystarczy zwykły samochodowy lewarek i w godzinę podnosimy go mechanicznie, zmieniamy kodowanie sterownika zawieszenia i mamy auto na fabrycznej wysokości w pełnej jego funkcjonalności :lol:
JIMM napisał/a: | Nowak_zg napisał/a: | i ma to co bys chcial tyl od s8 |
to nie jest tył od S8......wydech to końcówki , a zderzak z nakładkami tuningowymi , ma tylko maskę z S8. Tu masz tak jak orginał S8 wygląda i wydech jest owalem :idea: |
Zderzak wygląda jak od Hofele i moim zdaniem do najładniejszych nie należy.
badyl napisał/a: | WiZ napisał/a: | Panowie...... Takie klapy maja wszystkie po 2007 bodajrze |
nie S8 ma taki delikatny spojlerek na klapie a zwykłe A8 go nie mają |
Dokładnie... tylko S8 ma ten spojler :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-06-25, 19:48
|
|
|
Dziwne.........
W anglii jezdzi duzo z taka klapa.....
Nawet moj szef ma 3.0 z 2009 z taka klapa.
Chyba,ze ja patrze na cos innego.
Dla przykladu...:
http://www.autotrader.co....237dj?logcode=p |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-25, 21:17
|
|
|
WiZ napisał/a: | Dziwne.........
W anglii jezdzi duzo z taka klapa.....
Nawet moj szef ma 3.0 z 2009 z taka klapa.
Chyba,ze ja patrze na cos innego.
Dla przykladu... |
Dokładnie o taki spojlerek na tylnej klapie chodzi... ten nad znaczkiem CCCO
też mi się wydaje dziwne... przejrzyj Allegro... wyszukaj tylko z rocznika 2009... rzadko która zwykła A8 ma taką klapę :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-06-25, 21:23
|
|
|
Wiem.........Wlasnie patrzylem.
A tu duzo ma takie, dlatego myslalem,ze wszystkie maja.
Taka ciekawostke odkrylismy |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-06-26, 19:34
|
|
|
Chyba sie Saberek nie zrozumielismy.
Nie mowimy o swiatlach mijania.
Chodzi mi o swiatla dzienne, ktore przy wylaczonych swiatlach
swieca sie zawsze juz po wlozeniu kluczyka do stacyjki.
Ja w mojej starszej tego nie mialem. Chyba dopiero po liftowe to maja. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2012-06-26, 19:41
|
|
|
Pokaz zdjecie gdzie masz te swiatla ?
Bo raczej sie nie zozumielismy |
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-06-26, 21:01
|
|
|
Na ostatnim zdjeciu na str.1
Jedno oko jest od xenona a drugie blizej srodka
jest dzienne. Widac,na zdjeciu zapalone. |
|
|
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2012-06-28, 16:03
|
|
|
Mysle ze raczej nic nowego w niemcowni nie wymyslili, zarowka jakas wsadzona wiec rezanie tak samo jak z postojowka chyba i powinno byc ok, a jak sie trudniej dostac to wyciaganie lamp :-) |
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-09-14, 15:32
|
|
|
Jakby ktos mial ochote zobaczyc jak sie zbiera diesel bez kaganca..........zapraszam.
http://www.youtube.com/watch?v=hxO0teTzmxM |
Ostatnio zmieniony przez WiZ 2013-01-27, 01:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-04, 19:08
|
|
|
Coraz bardziej utwierdzam się w stwierdzeniu, że 4.2 TDI to jeden ze słuszniejszych (jak na klekota) silnik w D3. Może kiedyś.. ;-) ;-)
Po takim podciągnięciu jak kształtuje się spalanie? |
_________________
|
|
|
|
|
|