Autor |
Wiadomość |
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-15, 05:38
|
|
|
IRONH napisał/a: | a jaką masz alternatywe? |
tzn na co alternatywe ? bo roznie to mozna rozumiec, chodzi ci o inny egzemplarz ?
wiem ze bylo na forum troch watpliwosci co do funkcji masazu w autach audi ....
wiec moze wyjasnie:
zdjecie z mojego auta ten maly okragly przycisk obok tych dwoch glownych z "chromami" to wlasnie masaz
a od lewej wyglada to tak:
1. przycisk ktory reguluje dlugosc siedziska
2. przycisk 4kierunkowy ktory reguluje wysokosc przodu siedziska oraz wysokosc tylu siedziska oraz przesuwa fotel przod i tyl
3. nastepnie wlasnie masaz
4. przycisk ktory reguluje pochylenie oparcia oraz jak sie go podniesie w gore lub opusci reguluje wysokosc zaglowka
5. przycisk ktory reguluje kąt łamania oparcia w połowie
6. regulacja podparcia ledzwiowego ( tj dolu plecow ) dzieki temu przyciskowi cofamy podnosimy lub opszuczamy i przyblizamy "poduszke" ktora podpiera nam dol plecow
7. regulacja wysokosci pasow bezpieczenstwa
* wentylacje i podgrzewanie uruchamia sie na panelu klimatronika
ad pkt 5. tu widac od tylu miejsce lamania fotela w polowie
tutaj film prezentujacy m.in
domykanie drzwi
el. otwieranie i zamykanie klapy
el. skladanie i rozkladanie lusterek
el. otiweranie i zamykanie rolety tylnej
otwieranie i zamykanie monitora "MMI"
funkcje el regulacji fotela przedniego pasazera
opuszczenie pneumatyki z pozycji lift do pozycji dynamic
http://www.youtube.com/wa...3cpaq7A&index=1
no i takie tam ... przejazdem przed kamera
http://www.youtube.com/wa...3cpaq7A&index=2 |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-15, 07:17
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | IRONH napisał/a: | a jaką masz alternatywe? |
tzn na co alternatywe ? bo roznie to mozna rozumiec, chodzi ci o inny egzemplarz ? |
jakie inne modele bierzesz pod uwagę?
Poprawiłem cytat, bo BBcode Ci zjadło.
Pozdrawiam
Simone331 |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-15, 07:47
|
|
|
IRONH napisał/a: | Nowak_zg napisał/a: | IRONH napisał/a: | a jaką masz alternatywe? |
tzn na co alternatywe ? bo roznie to mozna rozumiec, chodzi ci o inny egzemplarz ? |
jakie inne modele bierzesz pod uwagę?
|
nie biore innych modeli pod uwage tak jak kiedys zawsze chcialem miec d3 i nie bralem nic innego pod uwage bo to bylo dla mnie najlepsze auto w tej klasie ( i dalej jest jesli chodzi o tamte lata ) tak za te pieniadze ktore placi sie za vipera srt10 wg mnie nie ma nic innego rownie szybkiego oraz robiacego szał na ulicy.
Wszystkie auta typu f430, 911 turbo, gt-r, corvette zr1, murcielago sa przynajmniej 100 tys lub wiecej drozsze... albo mega skomplikowane i przez to awaryjne .... a i tak nie robia takiego wrazenia jak viper. Viper fajne proste bezkompromisowe auto, ktore jak sie troche poczyta i dowie jest wdzieczne do uzytku ... a w dodatku skreca rownie dobrze jak europejskie auta. |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-15, 08:17
|
|
|
więc nie zastanawiaj się :-D |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-15, 08:19
|
|
|
dokładnie,,,, oczywiście jeśli jak to w jednym filmie było " LUBISZ ZAPIERDALAĆ " |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-04-16, 21:14
|
|
|
Kolego Nowak_zg, czy masz jakis patent na podłaczenie Iphona do audi a8 d3 aby puszczac muzyke z telefonu w aucie?
i mam jeszcze pytanko co do TV cyfrowej czy jest to mozliwe jesli tak to jakie to sa koszta ,zapewne trzeba jakis tuner i antene dokupic ? plus programowanie
pozdrawiam |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-04-16, 21:36
|
|
|
raftor napisał/a: | Kolego Nowak_zg, czy masz jakis patent na podłaczenie Iphona do audi a8 d3 aby puszczac muzyke z telefonu w aucie?
i mam jeszcze pytanko co do TV cyfrowej czy jest to mozliwe jesli tak to jakie to sa koszta ,zapewne trzeba jakis tuner i antene dokupic ? plus programowanie
pozdrawiam |
Ja mam Tv/DVD plus dvd na tył w zagłówki dwa monitory koszt 5 tyś. Same Tv muszę zadzwoni ile co i jak. Tylko same TV zakładac to mało dobry pomysł:), lepiej odrazu zrobic coś więcej moim zdaniem. |
|
|
|
|
minus4 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-04-16, 23:29
|
|
|
Viper piekna sprawa, to za rok jakis zlot A8 team ja zajade Ferrarka a ty Viperem i bedziemy robic kreske ;] Kupuj ! Zyje sie raz ! |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-17, 08:17
|
|
|
raftor napisał/a: | Kolego Nowak_zg, czy masz jakis patent na podłaczenie Iphona do audi a8 d3 aby puszczac muzyke z telefonu w aucie?
i mam jeszcze pytanko co do TV cyfrowej czy jest to mozliwe jesli tak to jakie to sa koszta ,zapewne trzeba jakis tuner i antene dokupic ? plus programowanie
pozdrawiam |
na iphone nia mam patentu bo muzyki slucham z plyt na iphone nie trzymam nawet muzy wiec mnie to za bardzo nie interesowalo
co do cyfryzacji a8 to narazie od dwoch osob dostalem dwa patenty ... jeden to koszt podobno ok 700zl a drugi 1500zl ale nie wiem jakim sposobem co jest zmieniane ...
ale oczywiscie mozliwe jest ...
......................
i pare fotek z poniedzialku:
|
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-04-17, 09:37
|
|
|
szkoda troche z tym Iphonem czesto puszczam muzyke z telefonu , ale mam nadzieje ze wszystkie D3 łapia MP3 z płyt ??
co do DVD to raczej nie dla mnie bede głównie sam jeździł i to po miescie wiec DVD mi nie potrzebne chciałbym miec po prostu opcje czasami obejrzec FAKTY w aucie , z TV analogowa nie ma problemu ale powoli wyłaczaja juz w PL , bede zatem myslał o opcji z dorobieniem tunera cyfrowego jesli to bedzie kwota rzedu do 1500zł to OK
Kolego Nowak_zg,powtórze sie ale świetne jest Twoje a8 , super felgi wygladaja , mozesz podac dokładne wymiary , wiem ze 20" ale chodzi mi o szerokosc i ET bo Tobie ładnie sie licuja z nadkolami nie sa wpuszczone w nadkole co moim zdaniem wyglada źle , sam mam teraz w aucie z małym ET aby własnie uzyskac efekt odsuniecia felg od piasty
na jakiej opcji zawieszenia jest na zdjeciach podniesiona? |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-17, 11:01
|
|
|
ja mam dystanse 15mm i dlatego jest ladnie
felga ma 20" 9j i ET chyba 45 jesli dobrze pamietam jesli sie myle z ET to niech ktos mnie poprawi
zawieszenie mam obecnie ustawione sportowe i dotego przekodowane VAG`iem na -25mm wzgledem serii ( kazdy tryb tj comfort dynamic automatic i lift ) ... wiecej sie nie da obnizyc VAG`iem
na filmie ktory dalem w pierwszym poscie na tej stronie widac jak auto jest opuszczane z trybu LIFT w tryb DYNAMIC.
zeby odtwarzac mp3 wystarczy kupic AMI ( audi multimedia interface ) ktory kosztuje ponizej 1000zl napewno ( mysle ze za 600zl da sie spokojnie znelzc ) i zamontowac obok zmieniarki. i wtedy masz czytnik kart SD
na wszystkich zdjeciach auto jest w trybie automatic : )bo tak jezdze na codzien |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-04-17, 15:04
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | ja mam dystanse 15mm i dlatego jest ladnie |
a własnie właśnie bo cos mi nie pasowało za ładnie o wyglada ;p nie widzałem jeszcze a8 z tak dopasowanymi felgami no moze jedna ale miała chyba ori felgi od rs4 b7 a one sa własnie z malym ET
a jak jest z komfortem na poszczególnych trybach ja smigałem własnie głównie a8 z 20" kołami w trybie pośrednim nie bylo źle napewno lepiej niz w mojej obecnej taczce na 18" kołach ,
czyli jak zakupie AMI to jakos sie podłacza przy zmieniarce w schowku ? było by super
a czy tryb automatic ma to do siebie ze sie dostosowuje czy po prostu tak go nazwali ?
sry za tyle pytan |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-17, 16:48
|
|
|
ori z rs4 b7 to byl 19" i tam jest et29 .... ale byly tez takie w S8 ( ten sam wzor ) i wtedy jest to 20" ... ba nawet byly takie w 21" w q7 ... tylko ze wtedy jest 5x130 i trzeba montowac dystans zmieniajacy rozstaw na 5x112.
komfort na "comforcie" jest bdb na "dynamic" jest troche sztywniej ... ale sztywny hot hatch to to nie jest typu Megane RS czy tam Leon Cupra ....
tryb lift sluzy glownie do jezdzenia po dziurach oraz przejezdzania przez wieksze progi zwalniajace .. tryb automatic sam dostosowuje sie do twojej jazdy ...
miejsce na AMI jest obok zmieniarki w schowku |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-04-18, 07:57
|
|
|
Ooo nawet nie wiedzialem ze sa dystanse redukujace rozstaw srob , a do swoich dystansy dawales pierscienie centrujace czy po prostu juz dorobili Ci flansze z odpowiednim ringiem centrujacym , a tak btw to zamawiales w jakiejs firmie czy kupowales gotowce , nic nie bije ? Wszysyko jest ok ? Sroby zapewne tez odpowiedniej dlugosci sa |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-18, 12:39
|
|
|
tak sruby dluzsze o 15mm czyli tyle ile ma dystans... dystanse maja pierscien i kolnierzyk wiec nie musialem nic wiecej dokladac ... oczywiscie nic nie bije
w jednym z poprzednich aut ( audi tt ) mialem zalozone kola z porsche 19" 8.5j przod 10j tyl 5x130 + dystanse zmieniajace rozstaw srub 20mm na 5x112 Et w felgach bylo 52 i 54 wiec po dolozeniu dystansow zostal 32 i 34 ... do tego opony z przodu i z tylu 225/35R19 ... oczywiscie tez nie bylo zadnych problemow. |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|