Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-07-03, 08:42
|
|
|
Teraz szukam dekoru na deskę nad schowkiem w kolorze - mazerunek brzozy szary podgląd koloru na foto -
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-07-03, 09:27
|
|
|
Włącznik światła stop wymieniony.
Nowe klocki już przyszły , przy okazji wymiany silniczków zamontujemy nowe.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-07-03, 09:38
|
|
|
A tu moja była już po naprawie , zastanawiam się czy jej nie odkupić ? Awarji uległ napinacz paska osprzętu i stoi tak już 2 misiące , aż szkoda .
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-07-03, 17:18
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Włącznik światła stop wymieniony. |
jak to ustrojstwo wymienic mam to do wymiany w d2 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-07-04, 11:15
|
|
|
Prosta sprawa,obudowa w dół ,wypinasz gniazdo ,pół obrotu w lewo bodajże i wyskakuje ,montaż w odwrotnej kolejności ,tylko montaż na wciśnientym pedale hamulca . |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-10-23, 18:03
|
|
|
No i zaciski ze Sztumu dotarły ,czekam na przewody elastyczne i zestaw montażowy i może za tydzień montaż . Tylko znowu trzeba będzie jechać , o na miejscu same papraki nie potrafią wykonać prawidłowo procedury otwarcia zacisków.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-11-05, 22:40
|
|
|
moje 0,03... dwa razy tyle (a nawet sporo mniej jak zakup na firmę) i masz całe
zaciski i silniczki fabrycznie nowe (przy zwrocie starych)
uznałem to za lepszy deal zwłaszcza że po regeneracji uszczelnień
po roku znowu oba silniczki były zalane płynem nie wspominając o tym że jeden
hall szwankował, zacisk zaciągał ale z zegarów dobiegał radosny pisk...
raz a dobrze |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-11-07, 14:46
|
|
|
Nie strasz mnie , mam nadzieje że będzie dobrze , w Sztumie udzielają gwarancji na 24 miechy , ale gość zapewniiał że regenerowane u nich zaciski służą latami , ponieważ jako jedyni wymieniają wszystko w silniczkach na nowe. Mam nadzieję że u mnie pisk ucichnie . A swoją drogą moje zaciski działają niby prawidłowo , heble żyleta , silniczki suche zaciągają postojowy ,robią test bez problemu ,ale prking brake i tak wywala. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2019-11-07, 18:40
|
|
|
Tak tak mowa o tym samym ,a brałeś od nich ? I jak służą ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-11-07, 19:53
|
|
|
Nie, ale mogę szczerze polecić, bo kupa ludzi z mojego polecenia jest zadowolona. Za czasów mojej D3 regenerowaliśmy jeden, z resztą opisywałem to https://www.a8team.pl/d3-...owy-vt21461.htm później na nich trafiłem |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-11-07, 19:53
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Nie strasz mnie , mam nadzieje że będzie dobrze , w Sztumie udzielają gwarancji na 24 miechy , ale gość zapewniiał że regenerowane u nich zaciski służą latami , ponieważ jako jedyni wymieniają wszystko w silniczkach na nowe. Mam nadzieję że u mnie pisk ucichnie . A swoją drogą moje zaciski działają niby prawidłowo , heble żyleta , silniczki suche zaciągają postojowy ,robią test bez problemu ,ale prking brake i tak wywala. |
no widzisz u mnie sie zaczelo od tego że zregenerowałem zaciski (wszystkie uszczelnienia
czyszczenie itp) bo płyn lał i zjadł paski... paski oczywiscie wleciały nowe + czyszczenie
motorków... jakis czas był spokoj potem jeden wywalał check (błąd halla) ale zaciagaly obydwa
i reczny dzialal... jakis czas pozniej na kolejnym przegladzie sie okazalo ze jeden owszem zaciaga ale tak ledwo ledwo (ten z bledem halla), zamowilem nowy silniczek po czym po zdjeciu sie okazalo ze leje znowu płynem... drugi tak samo... wiec wlecialy oba nowe
a co do regeneracji nikt jeszcze nie pokazal wnetrza motorka po takiej regeneracji
i jak na razie nie wiadomo co wymieniają w środku i jak (wszystko tam jest zalane twardą żywicą wiec jest to bardzo ciekawe... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-11-07, 19:56
|
|
|
maciu napisał/a: | a co do regeneracji nikt jeszcze nie pokazal wnetrza motorka po takiej regeneracji
i jak na razie nie wiadomo co wymieniają w środku i jak (wszystko tam jest zalane twardą żywicą wiec jest to bardzo ciekawe... |
Bo nikt nie będzie ciął dopiero co zrobionego, ale wrzucałem już tu na forum zdjęcie nowych elementów, które to podobno nie są nigdzie dostępne. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-11-07, 22:06
|
|
|
dice111 napisał/a: | maciu napisał/a: | a co do regeneracji nikt jeszcze nie pokazal wnetrza motorka po takiej regeneracji
i jak na razie nie wiadomo co wymieniają w środku i jak (wszystko tam jest zalane twardą żywicą wiec jest to bardzo ciekawe... |
Bo nikt nie będzie ciął dopiero co zrobionego, ale wrzucałem już tu na forum zdjęcie nowych elementów, które to podobno nie są nigdzie dostępne. |
nie spodziewam sie tam niczego trudnego do dostania ale jak to wymieniają mimo
tego zalania zywicą - to jest ciekawe...
pamiętam same paski, jak wrzucałeś motorka z hallem to prosze przypomnij bo nie kojarzę |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|