Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8/S8 ALL ] Przekładka lusterek z Anglika  
Autor Wiadomość
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-22, 13:37   [A8/S8 ALL ] Przekładka lusterek z Anglika

Cześć!
Mam S8 D2 PreFL z małym prawym lusterkiem. W lusterku kierowcy jest coś nie tak z trzpieniem, wibruje powyżej 80km/h, nie daje się złożyć.

Chciałem kupić lusterka do Eski z Anglika. I teraz tak, tam będą na pewno inne kąty widzenia.
Czy to jest w ogóle realne?

Lusterko kierowcy:
Z tego co już poczytałem, podobno można przełożyć mechanizm i wkład z wersji EU i będzie to pasować... Podobno.

Lusterko pasażera:
Myślałem o tym, żeby je przełożyć głównie z powodu zmiany małego lusterka na pełne, duże. Czy wersja angielska będzie miała dobry kąt widzenia?

A może ktoś z Was to robił lub wie jak ten temat ugryźć?

S8 D2 PreFL.jpg
Plik ściągnięto 3 raz(y) 194,88 KB

_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-01-22, 14:18   

Mam prawe z anglika. Poprzedni właściciel zamontował. Ja je poprawiałem, bo się właśnie za daleko rozkładało. Musiałem je rozebrać na części i dorobić stoper przed oryginalnym.
Drugą kwestią było (nie wiem czy to tylko u mnie czy w każdym tak jest), że regulacja działała niepoprawnie. Tzn. przycisk w górę na panelu sterowania przestawiał szkło w po skosie w górę i prawo, prawy przycisk w prawo i w dół itd. I chyba przez to jest coś nie tak z pamięcią. O ile do zapamiętanych ustawień wraca po wciśnięciu przycisku pamięci, to nie wraca do wcześniejszego ustawienia jak się obniży przy cofaniu.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-22, 15:10   

Ale mechanizm wymieniałeś w jakiś sposób, czy tak jak przyszło?
_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-01-22, 17:03   

Z tego co pamiętam, to mechanizm regulacji szkła musiałem obrócić o 90° (konieczne było zrobienie nowych mocowań do stelaża) i musiałem dodatkowo zamienić miejscami kable. Mechanizm od małego lusterka, które kupiłem dodatkowo, nie pasował.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-01-22, 18:51   

Karol, masz, albo planujesz kupić komplet ? Szukam eSkowego małego składanego od strony kierowcy
_________________
Black Cars Matters
 
 
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-22, 20:59   

dice111 napisał/a:
Karol, masz, albo planujesz kupić komplet ? Szukam eSkowego małego składanego od strony kierowcy
Od strony kierowcy było duże.
_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-01-23, 09:25   

Ale mówię o Angliku, chcę oba małe, chyba, że one miały zawsze oba duże.
_________________
Black Cars Matters
 
 
MeWaPKP 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-23, 17:58   

dice111 napisał/a:
Ale mówię o Angliku, chcę oba małe, chyba, że one miały zawsze oba duże.


Tak, oba duże.
_________________
Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...

Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5

S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus

... waiting S8 D5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.