Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 S8 D2] Jak znaleźć dobre auto  
Autor Wiadomość
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-04, 17:37   

To chyba odpuszczę samodzielne grzebanie. :) VCDS nie ma problemu (chociaż na pewno nie biegle), ale jakbym miał jeszcze z oscyloskopem nad autem stać to już przesada. :D
 
 
Sekundka 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Skoda Octavia 1U
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-09-04, 18:34   

Chciałbym dodać od siebie małe ale...jestem obecnie na urlopie i dwa dni temu zwyczajnie z czystej ciekawości podjechałem 15km obejrzeć a8 d2 1995r z olx (już się sprzedała, ale mniejsza z tym) wystawiona była za 10200zł całe auto w oryginalnym lakierze łącznie ze słupkami i kielichami, wnękami i rzecz jasna dachem, silnik 4.2 tylko pb na liczniku 420tyś, jechałem tym i zawieszenie ciche(nie sprawdzałem na kanale) automat na zimno i ciepło ładnie pracował i byłem naprawdę mile zaskoczony że w takiej kwocie idzie znaleźć kawał auta bez kitowanej połowy
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-04, 18:49   

I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić.

Szkoda, że wcześniej nie miałem info o tej sztuce.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-09-04, 19:35   

Chris napisał/a:
I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić.

Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą.
To Twoja kasa i zrobisz jak zechcesz,tylko przelicz to co się lepiej opłaca remontować.
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 233
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-05, 04:51   

123mielony napisał/a:
Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą.


Jasne, że taka opcja jest najlepsza.
Piszę tylko o przypadkach, kiedy auto w przeszłości poznało się z drzewem lub ma kameleona na całym aucie... Takich aut raczej chce unikać.
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-09-05, 07:45   

jak kupujemy za granicą to nie ma co się bać że auto miało większą przygodę bo tam ćwiartek nikt nie wspawuje a malowanie po przecierkach to normalna sprawa byle nie było nic spawane czy szpachlowane .mam lakiernika który malował w oplu nowe auta co w transporcie ucierpiały chodz są kupce co muszą mieć oryginał no i jeszcze mały przebieg do tego .kupując samochód lepiej nie skupiać się na autach typu tip top tylko szukać świeżo sprowadzonego po przecierkach bez gazu i samemu wszystko ogarnąć wtedy wiesz co masz bo u nas to nie każdy taki jest uczciwy ale nie wszyscy chcą oszukać
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2016-11-20, 17:31   

trzeba sie spieszyc bo akcyza za D2 w przyszlym roku z silnikiem 4,2 wzrosnie do 18664 zł
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-21, 09:54   

Nie wzrośnie bo odrzucono już ten pomysł. Będzie coś innego, niby łagodniejszego.
_________________
I`m the LPG master
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-12-18, 15:23   

Elo
A ja mam pytanko bo piszecie mierniki cuda :D ile ma grubości lakier na naszych niuniach? Mi pokazuje o ile dobrze pamiętam około 400 ale po całości czyli tak jak by lakier był moim zdaniem odświeżony po prostu położona druga warstwa absolutnie nie ma tam mowy o szpachli gdziekolwiek. Robione to było nie u nas to pewne.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-18, 15:36   

Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli <boisie>

Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-12-18, 16:25   

Nie ma szpachli a też w sumie strzeliłem tak z kupy tymi 400 nm po za tym 80 to miałem na a6 i tam po całości był oryginał. Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej :D Generalnie to jest tak że im wyższa klasa auta to lakier grubszy różnica też jest jeśli chodzi o rocznik czy lakierowane jeszcze nitro czy już wodnymi. No i po autko byłem z kumplem mechanikiem, blacharzem lakiernikiem no i doszliśmy do wniosku że lakier był odświeżany to akurat nic tragicznego. wszystkie elementy mają podobnie ktoś po prostu machnął ją bo może była porysowana cy cuś. Tym nie mniej pytanie z tytułu wątku jest mega dobre :D Każde jedne auto ma coś, w każdym cosik nie domaga, ja wybrałem wariant tańsze auto i robię powoli bo i tak w droższym coś by wyszło.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-18, 18:35   

Fakt jeśli zdazalo się ze auto byli podwójnie lakierowane wtedy miernik pokazyal miedzy 120-180... ale kiedyś u kumpel pokazywal mi na jakims aucie jak dziala miernik to przy ponad 300 swiecila się lampka przy szpachli <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-12-18, 19:35   

Wiesz co nie do końca się z tobą zgodzę lakier rzędu 150 - 180 nie jest niczym dziwnym w droższych autach w Jaguarze miałem ponad 220 a auto miało na 100% oryginalny lakier. Samemu miałem lekkie bum nim a dokładnie poniosło mnie deko na łuku na bandurskiego :D między obywatelską a maratońską w każdym razie zdjąłem dwa znaki i trzeba było wyciągnąć próg i wymienić błotnik. Błotnik używany wymagał lakierowania i szpachlowania to na nim grubość lakieru była w okolicach 500 - 600 mikronów a tam gdzie szpachla to nawet i grubo ponad 1000, niestety tak to już jest. Moim skromnym zdaniem jeśli bym miał stachany lakier i porysowane auto wcale bym się nie oglądał tylko psiuknął całe no może słupki poszły by w zakurz i dach bym zostawił ale to by zależało od tego co jest na tym dachu. W każdym razie mój koleżka zajmuje się autami od dziecka bo tato miał warsztat i podchodził do tego tak tu masz złom napraw sobie i będziesz miał do jazdy. No i tak w wieku 15 lat już malował usługowo auta :D Tak więc ufam mu bezgranicznie. Sam powiedział było malowane ale nie robione skoro tak to mu wierzę :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-12-19, 00:04   

martin_rs4 napisał/a:
Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli <boisie>

Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś <bezradny>

90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne :)

miaziol napisał/a:
Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej :D

400 to również szpachla :)

Ale na pocieszenie dodam, że wciąż są egzemplarze w oryginalnym lakierze :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-19, 06:32   

FOSS napisał/a:
90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne


No i widzisz...weź sie cos tu w ASO dowiedz to Ci powiedza ze oleju w ASB nie wymienia sie a lakier jak ponad 100 to juz cos bylo malowane <bezradny> <boisie>

Ja przy kupnie najwiecej uwgai zwracam na strone techniczna auta nizeli optyke, ktora jest tansza oczywiwcie w "naprawie". Auto ma przede wszystkim byc sprawne technicznie a wyglad sie zawsze "podciagnie" ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.