Autor |
Wiadomość |
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-04, 17:37
|
|
|
To chyba odpuszczę samodzielne grzebanie. VCDS nie ma problemu (chociaż na pewno nie biegle), ale jakbym miał jeszcze z oscyloskopem nad autem stać to już przesada. |
|
|
|
|
|
|
|
Sekundka
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Skoda Octavia 1U
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2016 Posty: 1 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-09-04, 18:34
|
|
|
Chciałbym dodać od siebie małe ale...jestem obecnie na urlopie i dwa dni temu zwyczajnie z czystej ciekawości podjechałem 15km obejrzeć a8 d2 1995r z olx (już się sprzedała, ale mniejsza z tym) wystawiona była za 10200zł całe auto w oryginalnym lakierze łącznie ze słupkami i kielichami, wnękami i rzecz jasna dachem, silnik 4.2 tylko pb na liczniku 420tyś, jechałem tym i zawieszenie ciche(nie sprawdzałem na kanale) automat na zimno i ciepło ładnie pracował i byłem naprawdę mile zaskoczony że w takiej kwocie idzie znaleźć kawał auta bez kitowanej połowy |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-04, 18:49
|
|
|
I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić.
Szkoda, że wcześniej nie miałem info o tej sztuce. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-09-04, 19:35
|
|
|
Chris napisał/a: | I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić. |
Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą.
To Twoja kasa i zrobisz jak zechcesz,tylko przelicz to co się lepiej opłaca remontować. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-09-05, 04:51
|
|
|
123mielony napisał/a: | Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą. |
Jasne, że taka opcja jest najlepsza.
Piszę tylko o przypadkach, kiedy auto w przeszłości poznało się z drzewem lub ma kameleona na całym aucie... Takich aut raczej chce unikać. |
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2016-09-05, 07:45
|
|
|
jak kupujemy za granicą to nie ma co się bać że auto miało większą przygodę bo tam ćwiartek nikt nie wspawuje a malowanie po przecierkach to normalna sprawa byle nie było nic spawane czy szpachlowane .mam lakiernika który malował w oplu nowe auta co w transporcie ucierpiały chodz są kupce co muszą mieć oryginał no i jeszcze mały przebieg do tego .kupując samochód lepiej nie skupiać się na autach typu tip top tylko szukać świeżo sprowadzonego po przecierkach bez gazu i samemu wszystko ogarnąć wtedy wiesz co masz bo u nas to nie każdy taki jest uczciwy ale nie wszyscy chcą oszukać |
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-11-20, 17:31
|
|
|
trzeba sie spieszyc bo akcyza za D2 w przyszlym roku z silnikiem 4,2 wzrosnie do 18664 zł |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-11-21, 09:54
|
|
|
Nie wzrośnie bo odrzucono już ten pomysł. Będzie coś innego, niby łagodniejszego. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-18, 15:23
|
|
|
Elo
A ja mam pytanko bo piszecie mierniki cuda ile ma grubości lakier na naszych niuniach? Mi pokazuje o ile dobrze pamiętam około 400 ale po całości czyli tak jak by lakier był moim zdaniem odświeżony po prostu położona druga warstwa absolutnie nie ma tam mowy o szpachli gdziekolwiek. Robione to było nie u nas to pewne. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 15:36
|
|
|
Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli
Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-18, 16:25
|
|
|
Nie ma szpachli a też w sumie strzeliłem tak z kupy tymi 400 nm po za tym 80 to miałem na a6 i tam po całości był oryginał. Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej Generalnie to jest tak że im wyższa klasa auta to lakier grubszy różnica też jest jeśli chodzi o rocznik czy lakierowane jeszcze nitro czy już wodnymi. No i po autko byłem z kumplem mechanikiem, blacharzem lakiernikiem no i doszliśmy do wniosku że lakier był odświeżany to akurat nic tragicznego. wszystkie elementy mają podobnie ktoś po prostu machnął ją bo może była porysowana cy cuś. Tym nie mniej pytanie z tytułu wątku jest mega dobre Każde jedne auto ma coś, w każdym cosik nie domaga, ja wybrałem wariant tańsze auto i robię powoli bo i tak w droższym coś by wyszło. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-18, 18:35
|
|
|
Fakt jeśli zdazalo się ze auto byli podwójnie lakierowane wtedy miernik pokazyal miedzy 120-180... ale kiedyś u kumpel pokazywal mi na jakims aucie jak dziala miernik to przy ponad 300 swiecila się lampka przy szpachli |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-12-18, 19:35
|
|
|
Wiesz co nie do końca się z tobą zgodzę lakier rzędu 150 - 180 nie jest niczym dziwnym w droższych autach w Jaguarze miałem ponad 220 a auto miało na 100% oryginalny lakier. Samemu miałem lekkie bum nim a dokładnie poniosło mnie deko na łuku na bandurskiego między obywatelską a maratońską w każdym razie zdjąłem dwa znaki i trzeba było wyciągnąć próg i wymienić błotnik. Błotnik używany wymagał lakierowania i szpachlowania to na nim grubość lakieru była w okolicach 500 - 600 mikronów a tam gdzie szpachla to nawet i grubo ponad 1000, niestety tak to już jest. Moim skromnym zdaniem jeśli bym miał stachany lakier i porysowane auto wcale bym się nie oglądał tylko psiuknął całe no może słupki poszły by w zakurz i dach bym zostawił ale to by zależało od tego co jest na tym dachu. W każdym razie mój koleżka zajmuje się autami od dziecka bo tato miał warsztat i podchodził do tego tak tu masz złom napraw sobie i będziesz miał do jazdy. No i tak w wieku 15 lat już malował usługowo auta Tak więc ufam mu bezgranicznie. Sam powiedział było malowane ale nie robione skoro tak to mu wierzę |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-19, 00:04
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli
Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś |
90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne
miaziol napisał/a: | Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej |
400 to również szpachla
Ale na pocieszenie dodam, że wciąż są egzemplarze w oryginalnym lakierze |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-12-19, 06:32
|
|
|
FOSS napisał/a: | 90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne |
No i widzisz...weź sie cos tu w ASO dowiedz to Ci powiedza ze oleju w ASB nie wymienia sie a lakier jak ponad 100 to juz cos bylo malowane
Ja przy kupnie najwiecej uwgai zwracam na strone techniczna auta nizeli optyke, ktora jest tansza oczywiwcie w "naprawie". Auto ma przede wszystkim byc sprawne technicznie a wyglad sie zawsze "podciagnie" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|