|
Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-07-13, 13:05 [A8All]Magnetyzery-wielka sciema czy coś w tym jednak jest?
|
|
|
Witam w związku z tym że co do tych magnetyzerów ja odnosze sie sceptycznie, to chciałbym założyć temat, by ludzie którzy lizneli już może tego tematu bądz chcący sie czegoś dowiedzieć, mogli tu znaleźć pare ciekawych informacji. Znalazłem na allegro takie właśnie ogłoszenie http://www.allegro.pl/ite...5_80_90_tt.html Ogólnie powiem że prawie nie zwróciłbym na nie uwagi ale zaciekawiły mnie tutaj te potwierdzenia i oceny magnetyzerów przez automobilkluby skłoniły mnie do przemyśleń. Szczerze wizja tego gdyby auto paliło nawet litr mniej jest dla mnie kusząca ;-) Mam nadzieje że ktoś sie wypowie na ten temat i pomoże mi podjąc decyzje czy kupić ustrojstwo czy przeznaczyć te pare złotych na inny szczytny cel :lol: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-13, 14:19
|
|
|
Za 60 zł kupisz ceramizer. Stosowałem go już w kilku autach z powodzeniem. Zmniejszone zużycie oleju (u mnie w C4 2,8 zużycie spadło od 1 l /1000 km do 1 l/ 10000), przywrócenie kompresji (osobiście mierzyłem i faktycznie nastąpił realny wzrost ciśnienia u mnie średnio o ok. 1 bar), zmniejszone zużycie paliwa, łatwiejszy rozruch na zimno, no i zabezpieczenie silnika na wypadek utraty oleju. Tego specyfiku nie należy mylić z puszką kiślu typu motodoktor. Jest to maleńka porcja ok. 5 ml.
Tu znajdziesz więcej informacji:
www.ceramizer.pl
PS. Co do magnetyzerów i ich skuteczności się nie wypowiem, bo poza pralką (do polaryzacji wody się świetnie nadają) ich nie stosowałem, ale zwróć uwagę na opis tej aukcji. W tytule masz wyszczególnione m.in. A8, Q7, a w opisie poniżej podany masz zakres pojemności 1,2 - 2,3 l. Ktoś chyba nie ma pojęcia o tym co i do czego sprzedaje. |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-07-13, 19:36
|
|
|
A mi się wydaje jeśli to by było naprawde dobre to Eco samochody opuszczające fabryke miały by takie coś w standarcie :mrgreen: Jak dla mnie to Magnetyzer jest dobry dla TAXIdriver |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-14, 00:30
|
|
|
magnetyzer wzrost mocy i obnizenie zuzycia paliwa - tuningowe mity koniec i kropka. :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-14, 10:30
|
|
|
Klon, czy Twoja zdecydowanie negatywna opinia jest uzasadniona jakimś doświadczeniem? Sprawdzałeś podobny produkt? |
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-07-14, 11:09
|
|
|
Miałem magnetyzer z najwyższej półki firmy MAKSOR za blisko 400zł. Był zamontowany w Toyocie Camry i w przeciągu 50000km nie zauważyłem żadnych zmian (wszystko w granicach błędu pomiarowego).
Ale fakt faktem aukcja zrobiona bardzo przekonująco. |
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-14, 11:39
|
|
|
Mnie zastanawiają dziesiątki pozytywnych opinii, wyrażonych bezpośrednio przez kupujących, u których magnetyzer zadziałał zgodnie z opisem. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-07-14, 12:39
|
|
|
apg, mnie to właśnie też zastanawia, kurcze szkoda że nie ma nikt tego założonego w aucie, niektóre opinie właśnie mówiły o tym że w jednych autach nie było zmian a w niektórych jak widać coś sie polepszyło. Ogólem czarna magia, i ile osób tyle zdań na ten temat, chyba najprościej będzie samemu to przetestować i wypowiedzieć sie czy w tym coś wogóle jest ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
apg
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 105 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2010-07-14, 13:03
|
|
|
robertas napisał/a: | ...chyba najprościej będzie samemu to przetestować... |
Dokładnie. Myślę, że cena nie zabija, a ryzyka nie ma żadnego.
W poniższym linku jedna z opinii (czwarta od góry) jest wystawiona przez użytkownika A8
http://www.ekomagnetyzery.pl/opine.html |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|