Autor |
Wiadomość |
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
Wysłany: 2013-04-14, 14:40 A8D2 Jakub ma nowego właściciela
|
|
|
Długo się zbierałem,żeby tu wystawić moje auto,ale można powiedzieć,że po prawie roku od zakupu ósemka wreszcie zasłużyła na pokazanie się.
Awięc tak;
Rok prod.1999
kolor zielony butelka(mi bardzo się podoba)
Wnętrze cimno szare(valcona)
przebieg z licznika 300tyś coś tam
wyposażenie jak prawie każda.
Jako,że sprzedający mówił,że w aucie nie ma praktycznie nic do zrobienia tylko"jakiś wachacz stuka" ;-),to od kupna zrobiłem tylko :lol: kompletny rozrząd,wszystko co tam się znajduje,hamulce przód i tył EBC,4 wachacze dolne przód,2 górne,w tylnym zawieszeniu tulejki wachacza,alternator,nowa przepływka.
Do zrobienia pozostała tylko maglownica,porządek z wydechem i kilka pierdołek.
W tamtym tygodniu autko dostało ori lusterka od S8 w planach oba grile od eSki.
kilka fotek,słabe z telefonu ale nie mam innego sprzętu
|
_________________ http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg |
Ostatnio zmieniony przez Jakub 2014-04-26, 10:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2013-04-18, 19:47
|
|
|
Fajny kolorek :-P |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
Wysłany: 2013-05-16, 18:46
|
|
|
Więc magiel wymieniony(kupiony od kolegi Chayene w super stanie,dzięki)teraz kręce na postoju dosłownie paluszkiem,ustawiona geometria,wymienione świece,wymienione zaciski tył(też od chayene)oczyszczone,pomalowane,przesmarowane,wreszcie ręczny chodzi jak ma chodzić,zregenerowane zaciski przód,przestało skrzypieć przy popuszczaniu hamulca,wymieniony oring przy chłodnicy oleju,opanowany świecący się od jakiegoś czasu naski poziom oleju,cos w kablach było nie tak,serwis klimy z odgrzybianiem.
Prawdopodobnie w sobotę robię porządek z wydechem,nówka sztuka katalizatory i tłumik środkowy już czekają.
Pod koniec miesiąca olej w silniku,sprawdzę jak tam w skrzyni wygląda i wymiana w napędach.
Auto praktycznie odchwaszczone,nie wiem co będę robił z nadmiarem gotówki :mrgreen: |
_________________ http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-16, 21:29
|
|
|
A czemu zakładasz katy ?? |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-05-17, 09:16
|
|
|
A powiedz jakie te katy będziesz chciał założyć, bo do siebie będę musiał szukać nówek i od razu łączniki elastyczne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
Wysłany: 2013-05-17, 13:22
|
|
|
Kupiłem dwa nowe,od jak sie okazało po rozmowie naszego forumowicza (nie wiem czy jeszcze tu zagląda)który się zajmuje sprzedażą katów i tłumików.
Dobrze zoriętowany w temacie,tylko,że jak ty masz rok 2001 i sondy za katami,to chyba będziesz musiał trochę więcej kasy wyskrobać,bo ja nie mam sond za katami,więc cena do zaakceptowania,powiedział bym nawet,że niska.
Tu masz tel do niego 503028718 |
_________________ http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2013-05-17, 14:19
|
|
|
Niska, czyli jaka? |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2013-05-20, 12:37
|
|
|
Chodziło mi co rozumiesz przez niską cenę :mrgreen: |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-05-20, 18:36
|
|
|
Dzięki Damian za dane kontaktowe do tego Pana Zapisałem sobie go w książeczce. Póki co auto odwdzięcza się mi bezawaryjnością to czemu mam mu nie posłodzić i nie wstawić nowych katów ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-20, 19:03
|
|
|
Wiecie niedawno robiłem soj wydech i jest jedynie ciut głośniejszy od fabrycznego a mam strumienice zamiast katów. Spodziewałem sie więcej hałasu a tu słysze zajechane visco i nic więcej :mrgreen: |
|
|
|
|
|