Autor |
Wiadomość |
blekot
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: było audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-05, 22:40
|
|
|
kolega zadal dobre pytanie a mianowicie o co chodzi z tymi liniami K, L, CAN, KKL ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-06, 20:03
|
|
|
blekot napisał/a: | kolega zadal dobre pytanie a mianowicie o co chodzi z tymi liniami K, L, CAN, KKL ?? |
Linia K i can różnią się szybkością transmisji . Transmisja (wymiana danych) odbywa się między modułami w aucie ,bądz też wykorzystywana jest do komunikacji między autem a sprzętem diagnostycznym.Komunikacja po lini k odbywa się jednym przewodem ,CAN natomiast skrętką (2 przewody) CAN high i CAN low.W grupie VAG linia L nie jest wykorzystywana wogóle. |
|
|
|
|
blekot
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: było audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 13 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-22, 18:35
|
|
|
wielkie dzieki teraz juz wszystko rozumiem.
niestety Pebo po murzyńsku nie umiem na tyle dobrze :oops: |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-23, 10:16
|
|
|
vito555 napisał/a: | W grupie VAG linia L nie jest wykorzystywana wogóle.
|
teraz jak jest powszechny CAN to może i nie ale była używana |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-23, 19:03
|
|
|
4 pinowe gniazdo ,a było to dawno ,dawno temu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-07-23, 19:46
|
|
|
ponownie proponuje dominatora , przynajmniej nie trzeba biegac z komputerem i mozna zdjagnozowac zarówno stare jak i nowe samochody.
p.s.
jakby ktos potrzebował bloki pomiarowe do dominatora to sie polecam |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-24, 21:16
|
|
|
vito555 napisał/a: | 4 pinowe gniazdo ,a było to dawno ,dawno temu :-) |
A8 o której tutaj głównie mowa weszła w 94' a 4pinowe gniazdo
(chociaż czasami było tych pinów sporo więcej jakbyś poszukał głebiej) skończyło się w 97'
więc nie jest to dla nas jakaś prehistoria ;-) |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-25, 20:32
|
|
|
W roku 97 nie spotkałem gniazda 2+2 tylko 16 ;-) |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-25, 21:33
|
|
|
darius30 napisał/a: | a ja posiadam Dominatora i jestem zadowolony |
ja tez polecam , cały czas w samochodzie :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-25, 22:22
|
|
|
vito555 napisał/a: | W roku 97 nie spotkałem gniazda 2+2 tylko 16 ;-) |
dyskusja zeszła na grupe vag, popatrz nie tylko na A8 i rok 97 modelowy |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-26, 20:24
|
|
|
maciu napisał/a: | vito555 napisał/a: | W roku 97 nie spotkałem gniazda 2+2 tylko 16 ;-) |
dyskusja zeszła na grupe vag, popatrz nie tylko na A8 i rok 97 modelowy |
nie rozumiem ,co masz na myśli... |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-27, 08:16
|
|
|
że gniazdo 2x2 było do 97 modelowego w autach innych niż A8 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-09-09, 23:40
|
|
|
ja mam ten :
http://viaken.pl/sklep.ph...kat=5&prodid=32
bezproblemowy bo na RS |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|