Autor |
Wiadomość |
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-20, 17:31
|
|
|
Na ile byscie wycenili audi d2 w kolorze czarny mat takie jak na zdjeciach ktore wyslala tu Marta? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
roger1986
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-01-20, 17:41
|
|
|
od 3000do 3500 tysiaca |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-20, 17:58
|
|
|
roger1986 napisał/a: | od 3000do 3500 tysiaca |
Mozesz mi wyslac na PW swoje namiary.Jakby co to sie odezwe.Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
JabbaR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 30 Skąd: Działdowo / Warm-Maz
|
Wysłany: 2011-01-20, 17:59
|
|
|
Jestem grafikiem w agencji reklamy i ostatnio oklejalismy astre mojej szefowej ;-) przed oklejeniem cala byla granatowa.
Akcja trwala dwa dni (kleiły 3 osoby - ja, szef i kolega :-D )ale rozebraliśmy całą na częśći. każda listewna która miała być oklejona była zdemontowana, zderzaki, uszczelki okien, drzwi tak by po zmontowaniu nie bylo nawet 1mm lakieru widac :mrgreen: nawet całą podsyfitkę wywaliliśmy by odkręcić relingi i pod nimi też wykleić :mrgreen:
filia z górnej półki 3M 10 lat gwarancji producenta folii.
|
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-20, 18:03
|
|
|
JabbaR napisał/a: | Jestem grafikiem w agencji reklamy i ostatnio oklejalismy astre mojej szefowej ;-) przed oklejeniem cala byla granatowa.
Akcja trwala dwa dni (kleiły 3 osoby - ja, szef i kolega :-D )ale rozebraliśmy całą na częśći. każda listewna która miała być oklejona była zdemontowana, zderzaki, uszczelki okien, drzwi tak by po zmontowaniu nie bylo nawet 1mm lakieru widac :mrgreen: nawet całą podsyfitkę wywaliliśmy by odkręcić relingi i pod nimi też wykleić :mrgreen:
filia z górnej półki 3M 10 lat gwarancji producenta folii.
[url=http://img156.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img705.images....th.jpg]Obrazek[/URL] |
To jest astra w czarnym macie rozumiem?I pytanko czy moglbym normalnie np spieszac sie umyc autko na myjce automatycznej(szczotki) i czy kolor foli po jakims czasie nie blakie itp? |
_________________
|
|
|
|
|
roger1986
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-01-20, 18:10
|
|
|
bez problemu mozesz myc samochod na szczotkach folia jest dosyc odporna na zarysowania.gwarancja folii mowi o tym ze sie nie odkleii ale i ze nie wyblasknie itp na tym polega gwarancja |
|
|
|
|
|
|
|
JabbaR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 30 Skąd: Działdowo / Warm-Maz
|
Wysłany: 2011-01-20, 18:16
|
|
|
PEPOL D2 napisał/a: | To jest astra w czarnym macie rozumiem?I pytanko czy moglbym normalnie np spieszac sie umyc autko na myjce automatycznej(szczotki) i czy kolor foli po jakims czasie nie blakie itp? |
Tak folia to czarny mat. Jedynie dach jest biały połysk. Producent podaje, że samochód można z taka okleina użytkować normalnie. Ona jest sama z siebie czarna wiec nie wyblaknie szybko. Samo to że jest 10 lat gwarancji dużo o niej mówi. Co do szczotek...jedyne co jej zrobią to mikroryski - kilka wjazdow i może to kiepskawo później wygladać. Malutkie ryski potrafią się już podczas klejenia robić od kurzu. Minus oklejonego takieho auta - przyciaga kurz - folia się elektryzuje. Jednak na to też znalazłem patent :mrgreen:
wystarczy wywoskować auto woskiem syntetycznym w postaci oliwki która nie zostawia nalotu - efekt: kolor bardziej czarny, nie elektryzuje się już tak, wszystkie mikroryski znikają 8-) |
_________________ SPRZEDAM BARDZO ZADBANE A8 D2!! - info na PW! |
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-20, 22:13
|
|
|
Oklejał któs samemu jakąś część nadwozia ? Duży problem jest okleić np. drzwi ? Jest to prawie płaska powierzchnia, więc mogłoby się wydawać, że jest to dość proste. A jak jest w rzeczywistości ? Planuje kupić kilka metrów folii i pouczyć się oklejać na starym samochodzie. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-20, 22:19
|
|
|
Powierzchnia oklejanego elementu musi byc ponoc idealnie czysta.Folia dopasowuje sie do powierzchni wrecz idealnie.Moje pytanie brzmi.Jak w takim razie postapic gdy np w niektórych punktach widoczne sa slady napowietrzenia aluminum z lakierem? Co wtedy sie robi? I jak na takiech miejscach nakładana jest folia? |
_________________
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-20, 22:45
|
|
|
Licze się z tym, że trzeba poszpachlować wszystkie większe rysy, ale zwykły stary lakier, który posiada mikrorysy, nadaje się do oklejania ? Oczywiście nie licze na efekt auta salonowego po amatorskim oklejaniu. Chciałbym się nauczyć okleić części sprawnie i tak, aby folia się nie odklejała po tygodniu. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-01-20, 22:59
|
|
|
TelWorld napisał/a: | Licze się z tym, że trzeba poszpachlować wszystkie większe rysy, ale zwykły stary lakier, który posiada mikrorysy, nadaje się do oklejania ? Oczywiście nie licze na efekt auta salonowego po amatorskim oklejaniu. Chciałbym się nauczyć okleić części sprawnie i tak, aby folia się nie odklejała po tygodniu. |
A cwiczyles szpachlowanie aluminium?Czy myslisz ogólnie o autach innych niz a8? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JabbaR
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 30 Skąd: Działdowo / Warm-Maz
|
Wysłany: 2011-01-21, 00:15
|
|
|
TelWorld napisał/a: | Licze się z tym, że trzeba poszpachlować wszystkie większe rysy, ale zwykły stary lakier, który posiada mikrorysy, nadaje się do oklejania ? Oczywiście nie licze na efekt auta salonowego po amatorskim oklejaniu. Chciałbym się nauczyć okleić części sprawnie i tak, aby folia się nie odklejała po tygodniu. |
takie normalne ryski od mycia nie przeszkadzaja :mrgreen: jedynie te wieksze moga byc widoczne ale tez nei zawsze. Ta folia ktora ja kleilem byla dosyc gruba i dobrze maskowala male odpryski itp ;-)
auto na myjne reczna aktywna piana tylko ze bez wosku!! potem do cieplego garazu i odtluszczamy auto np dobrym plynem do okien (umyc ze 2-3 razy) a jak jakis brud nie schodzi uzyc nitro (lakierowi nic nei bedzie wiec spokojnie) i potem znow plyn do okien :mrgreen: auto musi byc idealnie suche!!!
teraz można kleic :-D najlepiej idzie w 3 osoby 1 naciaga folie druga klei raklem filcowym a 3 podgrzewa folie opalarka raz mocniej raz slabiej w zaleznosci od potrzeb czy ksztaltu elementu ;-) po oklejenia calego auta i dokladnym docieciu folii calosc musimy wgrzac. Opalarka i rakiel w reke i kawalek po kawalku dosyc mocno grzejemy tak by po odsunieciu opalarki folia w dotyku byla ciepla i ja dociskamy raklem do karoseri szczegolna uwage zwracamy na wszelkie krawedzie. Tak dogrzane auto najlepiej jak przez noc postoi w tym garazu i dojdzie do siebie :mrgreen: |
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-21, 00:30
|
|
|
A można okleić felgi? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-21, 01:32
|
|
|
Myślałem ogólnie o tym, aby się nauczyć. A jeśli sprawnie by szło to może kiedyś zdecyduje się okleić A8 Szpachlować, szpachlowałem normalną blache, z aluminium nie miałem styczności. Dużo większy problem jest ze szpachlowaniem aluminium ? Oczywiście mam na myśli rysy i minimalne wgniotki, bo to, że po uderzeniu jest dużo większy problem naprostować to już wiem |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|