Autor |
Wiadomość |
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-12, 17:40
|
|
|
mdamian napisał/a: | martinezzg napisał/a: | (przód 7,5mm tył 6,5mm)ale widzę ze ten jeden milimetr to nie problem..... :lol: |
to nie milimetr tylko 10 mm ;-) |
eeee no doktor jakie 10mm? :lol: |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-12, 17:43
|
|
|
mdamian napisał/a: | sorki poj...o mi się , tak 1 milimetr |
he he ....... to by Cię profesor z matematyki załatwił....
swoją drogą milimetr do milimetra i...... :d :d :d :d |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-01-12, 18:19
|
|
|
Dokładnie to 2 milimetry różnicy bo jeśli bieźnik jest o milimetr mniejszy to całe koło jest o 2mm niższe. Ale to dalej nie problem dla Q ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-12, 19:11
|
|
|
czyli rozumiem ze mam się tym nie przejmowac i śmigac dalej........ |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-01-12, 19:16
|
|
|
martinezzg napisał/a: | czyli rozumiem ze mam się tym nie przejmowac i śmigac dalej........ |
Tak, a na przyszły sezon zamień koła czyli te z tyłu daj na przód i odwrotnie. |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-12, 19:22
|
|
|
EVAN napisał/a: | martinezzg napisał/a: | czyli rozumiem ze mam się tym nie przejmowac i śmigac dalej........ |
Tak, a na przyszły sezon zamień koła czyli te z tyłu daj na przód i odwrotnie. |
no tak ,,tylko czy to ma sens - jeśli koła mają się równomiernie zuzywac? czy po prostu zminić je dla zasady? ? |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-01-12, 19:41
|
|
|
Powinno się zamieniać bo inaczej zużywaja sie opony na osi skrętnej, a inaczej na tylnej osi.
Zobaczysz jak na koniec sezonu zimowego będa wyglądać opony i wtedy zdecydujesz co robić. |
|
|
|
|
|
|
|
martinezzg
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 366 Skąd: Czeladź/Śląsk
|
Wysłany: 2012-01-12, 19:52
|
|
|
ok,,,dzięki.....
na lato bez problemu całkowicie bo zagoszczą nowe TOYO TR1....... |
_________________ A8>eSka
|
|
|
|
|
|