Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-23, 20:10
|
|
|
Zygi napisał/a: | szkoda wydawac kasy na taki wynalazek, lepiej kup sobie VCDS vag com, nie dosc ze bedzie łatwiejszy w obsłudze to ponad 90% na forum go uzywa gdyż jest dedykowany do Audi i każdy Ci pomoze w razie jakis problemów. |
W pełni popieram... jak kupować coś za takie pieniądze to już lepiej dołożyć parę zeta i kupić ori VCDS'a... masz chociaż oryginał, wsparcie techniczne producenta i bezpłatne aktualizacje bez ograniczeń.
O ile się orientuję to żeby wykorzystać w pełni możliwości VAS'a należałoby mieć połączenie on-line z serwerem serwisowym AUDI a tego za te pieniądze na pewno nie będzie... no chyba że w komplecie załączają jakiegoś craka albo coś podobnego ale to już piractwo pełną gębą :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Coolcyjan
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 11 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2011-05-24, 08:25
|
|
|
Ok. Dzięki Koledzy za informacje. Czyli odpuszczam temat VAS'a. W takim razie mam kolejne pytanie i zarazem prośbę:
Jakbyście mogli polecić mi konkretny zestaw VCDS' a. Najlepiej jeszcze z bezpośrednim linkiem na stronę, gdzie będę mógł to kupić. Kolega Zygi zaproponował mi zestaw, tylko że jest to wersja ENG. A ja jednak wolałbym wersje w PL. Nie ukrywam, że nie chciałbym wydać za dużo kasy.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-24, 22:10
|
|
|
Coolcyjan napisał/a: | Ok. Dzięki Koledzy za informacje. Czyli odpuszczam temat VAS'a. W takim razie mam kolejne pytanie i zarazem prośbę:
Jakbyście mogli polecić mi konkretny zestaw VCDS' a. Najlepiej jeszcze z bezpośrednim linkiem na stronę, gdzie będę mógł to kupić... |
Jeżeli oryginał z licencją o którym wspomniałem powyżej to tutaj: http://www.vcds.pl ale to nie jest tanio...
który z zestawów z Alledrogo to już nie wiem bo niby wszystkie są zachwalane a jak się potem okazuje tylko niektóre działają poprawnie a już rzadko który ma wiecej zaawansowanych funkcji...
Różnica jest oczywiście w samym kablu... wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny a w oryginalnym wszystkie więc różnica między ich funkcjonalnością już na logikę musi być kolosalna ;-)
Powyższe sprawdziłem osobiście "organoleptycznie" gdyż posiadałem jeden jakiśtam kabel oraz dwie zupełnie różne wersje VAG'a i jeden zupełnie nie chciał współpracować z kablem a drugi wprawdzie z kablem się łączył ale nie łączył się z żadnym z moich A8/S8 :evil:
Od niedawna natomiast posiadam ori VCDS'a i nie mam żadnych problemów z połaczeniem się z autem, jego diagnostyką i kodowaniem (sprawdzałem już na kilku włącznie ze swoim)...
jak się wdrożę trochę w jego używanie to otwieram klubowe tanie VAG-owanie :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-06-01, 00:36
|
|
|
FOSS napisał/a: | wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny |
bo tyle właśnie przewodów idzie do gniazda OBD (5 ale 4 i 5 pin to masa czyli jako jeden) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-06-01, 08:24
|
|
|
colln napisał/a: | FOSS napisał/a: | wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny |
bo tyle właśnie przewodów idzie do gniazda OBD (5 ale 4 i 5 pin to masa czyli jako jeden) |
Owszem w D2 FL 5 przewodów... piny 1, 4, 5, 7, 16... ale czy w D3 jest tak samo to już nie mam pewności bo nie sprawdzałem... a poza tym w innych modelach aut może być już inaczej ;-)
Poza tym z tymi najtańszymi dostępnymi na Alledrogo i tak są różne kłopoty... problemy z instalacją, problemy z komunikacją z kablem, problemy z komunikacją z samochodem, problemy z komunikacją z konkretnymi sterownikami, brak wielu funkcji...
raczej nie da się kupić za 50-150pln narzędzia diagnostycznego identycznego z tym za 1-1,5kpln pod względem wykonania i funkcjonalności :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-06-01, 19:21
|
|
|
ja zakupiłem vcds-a 10.6.3 wersje angielską za 200 zł (made in china ) pełna instrukcja instalacji testowane na win XP oraz win 7 64 BIT w kostce wszystkie piny nieraz lipnie łączy z silnikiem ale za którymś tam razem połączy z resztą modułów nie ma problemów żadnych jak ktoś chce taki wynalazek to kontakt na PW |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-06-02, 21:22
|
|
|
kabelek od Viaken na złącze RS (ten droższy) , nigdy nie miałem problemów |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-06-11, 14:57
|
|
|
badyl napisał/a: | ja zakupiłem vcds-a 10.6.3 wersje angielską za 200 zł (made in china ) pełna instrukcja instalacji testowane na win XP oraz win 7 64 BIT w kostce wszystkie piny nieraz lipnie łączy z silnikiem ale za którymś tam razem połączy z resztą modułów nie ma problemów żadnych jak ktoś chce taki wynalazek to kontakt na PW |
mam to samo i jest fajnie :mrgreen: kupione z forum A6 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-12-21, 22:08
|
|
|
ja uzywam diaguna. Jest tani i ma can.Do tego mały i bluetooth daje pole manewru. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2011-12-21, 23:57
|
|
|
Zastanawiałem się sporo nad Dominatorem i chyba się na niego zdecyduję. Jednak czy warto kupić samodzielną odmianę skanera, czy też kupić kabel i podpinać go do laptopa? To pytanie najbardziej mnie interesuje. Jestem osobą prywatną i posiadam 2 samochody grupy VAG, własnej A8 jeszcze nie posiadam.. lecz to się zmieni na przełomie czerwca/ lipca :lol: Miałem wcześniej kabelek z allegro taki srebrny z niebieską wtyczką i była masakra straszna, co chwilę rozłączało i zawieszało połączenie. Aktualnie idealnie spełnia swoją rolę jako suszarka do spodni ;-) Dlatego stawiam no coś ciut droższego i lepszego:) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2011-12-22, 20:37
|
|
|
Sam dość niedawno przerobiłem temat zakupu skanera diagnostycznego. Laptop z kablem nie chciał się połączyć z moją ósemką. Szukałem informacji na temat skanerów i prawdopodobnie DOMINATOR ma bardzo mały wyświetlacz że ciężko jest cokolwiek odczytać, ale to są opinie z forum. Ja osobiście posiadam taki skanerek:
http://allegro.pl/najleps...1996687159.html
i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że ma duży wyświetlacz, obsługa jest bardzo łatwa jak już znajomym vagowałem auta nie miał najmniejszych problemów z połączeniem. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
|