Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Uniwersalny skaner diagnostyczny. Tylko który?  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-23, 21:10   

Zygi napisał/a:
szkoda wydawac kasy na taki wynalazek, lepiej kup sobie VCDS vag com, nie dosc ze bedzie łatwiejszy w obsłudze to ponad 90% na forum go uzywa gdyż jest dedykowany do Audi i każdy Ci pomoze w razie jakis problemów.

W pełni popieram... jak kupować coś za takie pieniądze to już lepiej dołożyć parę zeta i kupić ori VCDS'a... masz chociaż oryginał, wsparcie techniczne producenta i bezpłatne aktualizacje bez ograniczeń.

O ile się orientuję to żeby wykorzystać w pełni możliwości VAS'a należałoby mieć połączenie on-line z serwerem serwisowym AUDI a tego za te pieniądze na pewno nie będzie... no chyba że w komplecie załączają jakiegoś craka albo coś podobnego ale to już piractwo pełną gębą :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Coolcyjan 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-05-24, 09:25   

Ok. Dzięki Koledzy za informacje. Czyli odpuszczam temat VAS'a. W takim razie mam kolejne pytanie i zarazem prośbę:

Jakbyście mogli polecić mi konkretny zestaw VCDS' a. Najlepiej jeszcze z bezpośrednim linkiem na stronę, gdzie będę mógł to kupić. Kolega Zygi zaproponował mi zestaw, tylko że jest to wersja ENG. A ja jednak wolałbym wersje w PL. Nie ukrywam, że nie chciałbym wydać za dużo kasy.

Z góry dzięki.
Pozdrawiam
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-24, 23:10   

Coolcyjan napisał/a:
Ok. Dzięki Koledzy za informacje. Czyli odpuszczam temat VAS'a. W takim razie mam kolejne pytanie i zarazem prośbę:

Jakbyście mogli polecić mi konkretny zestaw VCDS' a. Najlepiej jeszcze z bezpośrednim linkiem na stronę, gdzie będę mógł to kupić...

Jeżeli oryginał z licencją o którym wspomniałem powyżej to tutaj: http://www.vcds.pl ale to nie jest tanio...
który z zestawów z Alledrogo to już nie wiem bo niby wszystkie są zachwalane a jak się potem okazuje tylko niektóre działają poprawnie a już rzadko który ma wiecej zaawansowanych funkcji...

Różnica jest oczywiście w samym kablu... wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny a w oryginalnym wszystkie więc różnica między ich funkcjonalnością już na logikę musi być kolosalna ;-)

Powyższe sprawdziłem osobiście "organoleptycznie" gdyż posiadałem jeden jakiśtam kabel oraz dwie zupełnie różne wersje VAG'a i jeden zupełnie nie chciał współpracować z kablem a drugi wprawdzie z kablem się łączył ale nie łączył się z żadnym z moich A8/S8 :evil:
Od niedawna natomiast posiadam ori VCDS'a i nie mam żadnych problemów z połaczeniem się z autem, jego diagnostyką i kodowaniem (sprawdzałem już na kilku włącznie ze swoim)...
jak się wdrożę trochę w jego używanie to otwieram klubowe tanie VAG-owanie :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-06-01, 01:36   

FOSS napisał/a:
wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny


bo tyle właśnie przewodów idzie do gniazda OBD (5 ale 4 i 5 pin to masa czyli jako jeden)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-01, 09:24   

colln napisał/a:
FOSS napisał/a:
wystarczy spojrzeć na kostkę aby część z nich od razu sobie odpuścić... w tych najgorszych są chyba tylko 4-ry piny


bo tyle właśnie przewodów idzie do gniazda OBD (5 ale 4 i 5 pin to masa czyli jako jeden)

Owszem w D2 FL 5 przewodów... piny 1, 4, 5, 7, 16... ale czy w D3 jest tak samo to już nie mam pewności bo nie sprawdzałem... a poza tym w innych modelach aut może być już inaczej ;-)

Poza tym z tymi najtańszymi dostępnymi na Alledrogo i tak są różne kłopoty... problemy z instalacją, problemy z komunikacją z kablem, problemy z komunikacją z samochodem, problemy z komunikacją z konkretnymi sterownikami, brak wielu funkcji...
raczej nie da się kupić za 50-150pln narzędzia diagnostycznego identycznego z tym za 1-1,5kpln pod względem wykonania i funkcjonalności :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2011-06-01, 20:21   

ja zakupiłem vcds-a 10.6.3 wersje angielską za 200 zł (made in china :) ) pełna instrukcja instalacji testowane na win XP oraz win 7 64 BIT w kostce wszystkie piny nieraz lipnie łączy z silnikiem ale za którymś tam razem połączy z resztą modułów nie ma problemów żadnych jak ktoś chce taki wynalazek to kontakt na PW :)
_________________

 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-06-02, 22:22   

kabelek od Viaken na złącze RS (ten droższy) , nigdy nie miałem problemów
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-06-11, 15:57   

badyl napisał/a:
ja zakupiłem vcds-a 10.6.3 wersje angielską za 200 zł (made in china :) ) pełna instrukcja instalacji testowane na win XP oraz win 7 64 BIT w kostce wszystkie piny nieraz lipnie łączy z silnikiem ale za którymś tam razem połączy z resztą modułów nie ma problemów żadnych jak ktoś chce taki wynalazek to kontakt na PW :)


mam to samo i jest fajnie :mrgreen: kupione z forum A6
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2011-12-21, 11:11   

Witam. Stoję przed zamiarem kupna kabelka diagnostycznego. Zastanawiam się pomiędzy paroma typami:
1 - http://allegro.pl/skaner-...2006675130.html
2 - http://allegro.pl/skaner-...2006675142.html
3 - http://allegro.pl/skaner-...2006675150.html
4 - http://allegro.pl/vag-can...2006675111.html

I w tym miejscu mam pytanie do Was, czy warto kupować skaner samodzielny taki jak Dominator i nie targać do autka laptopa, czy jednak kupić zwykły kabel i podpinać do autka wraz z laptopem? Proszę o opine osoby posiadające te interfejsy, opinie innych są również mile widziane ;-)

Osobiście wolałbym kupić VCDS, jednak cena 1760zł poraża na dzień dzisiejszy. Na razie wystarczyłby mi tester z średniej półki, później bym go odsprzedał, dołożył troszkę kasy i kupił VCDS.
_________________
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-21, 11:19   

jeśli nie masz warsztatu samochodowego , a Vag potrzebny tylko tobie do sprawdzenia i wykasowania błędów to wystarczy tobie w zupełności :
krzychu22.p1i napisał/a:
1 - http://allegro.pl/skaner-...2006675130.html


to raczej odpada bo obsługuje auta A8 model 4E 2003- , a twoje autko to 1998rok tak że nie podejdzie
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-12-21, 22:08   

ja uzywam diaguna. Jest tani i ma can.Do tego mały i bluetooth daje pole manewru.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2011-12-21, 23:57   

Zastanawiałem się sporo nad Dominatorem i chyba się na niego zdecyduję. Jednak czy warto kupić samodzielną odmianę skanera, czy też kupić kabel i podpinać go do laptopa? To pytanie najbardziej mnie interesuje. Jestem osobą prywatną i posiadam 2 samochody grupy VAG, własnej A8 jeszcze nie posiadam.. lecz to się zmieni na przełomie czerwca/ lipca :lol: Miałem wcześniej kabelek z allegro taki srebrny z niebieską wtyczką i była masakra straszna, co chwilę rozłączało i zawieszało połączenie. Aktualnie idealnie spełnia swoją rolę jako suszarka do spodni ;-) Dlatego stawiam no coś ciut droższego i lepszego:)
_________________
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-12-22, 20:37   

Sam dość niedawno przerobiłem temat zakupu skanera diagnostycznego. Laptop z kablem nie chciał się połączyć z moją ósemką. Szukałem informacji na temat skanerów i prawdopodobnie DOMINATOR ma bardzo mały wyświetlacz że ciężko jest cokolwiek odczytać, ale to są opinie z forum. Ja osobiście posiadam taki skanerek:
http://allegro.pl/najleps...1996687159.html
i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że ma duży wyświetlacz, obsługa jest bardzo łatwa jak już znajomym vagowałem auta nie miał najmniejszych problemów z połączeniem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-22, 20:46   

temu mówię , takie coś jest najlepsze dla amatorów takich jak my , którzy chcą sprawdzić i usunąć błędy ;-) Nie trzeba z laptopem biegać do samochodu .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.