Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 55 TFSI quattro D5 2018  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-01-29, 10:13   

Podziwiam ludzi kupujących auto za 600tys-1mln i nie oklejają ich PPF. Musiałbym mieć ojca szejka a i tak byłoby mi szkoda auta, które kupiłem zapewne bo mi się podobało :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-29, 11:14   

drago_o napisał/a:
Podziwiam ludzi kupujących auto za 600tys-1mln i nie oklejają ich PPF.

Utrata wartości na nowych drogich autach jest ogromna w ciągu pierwszych 3-4 lat,ale kto bogatemu zabroni.
drago_o napisał/a:
Musiałbym mieć ojca szejka a i tak byłoby mi szkoda auta, które kupiłem zapewne bo mi się podobało :P

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Gdybyś był milionerem to pewnie traktowałbyś zakup takiego auta jak przeciętny człowiek kupuje telefon i nie przejmowałbyś się każdą ryską na karoserii.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-01-29, 11:46   

greg26 napisał/a:
Utrata wartości na nowych drogich autach jest ogromna w ciągu pierwszych 3-4 lat,ale kto bogatemu zabroni.

Tak ale wydając 1mln na auto zakładam, że ktoś ma na koncie więcej niż tylko ten 1mln a przy tym to szczątkowy koszt :P Ale masz rację, często wybory podyktowane są surową kalkulacją i brakiem opłacalności. Niezrozumiałe to dla mnie jako miłośnika motoryzacji :)

greg26 napisał/a:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.Gdybyś był milionerem to pewnie traktowałbyś zakup takiego auta jak przeciętny człowiek kupuje telefon i nie przejmowałbyś się każdą ryską na karoserii.

Raczej będąc milionerem kupowałbym auta, które bym chciał i uwielbiał więc z drugiej strony medalu jest to, że nie chciałbym aby się uszkadzały w jakikolwiek sposób.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-29, 23:17   

Człowiek bogaty- nazwijmy go milioner i człowiek który milionerem nie jest. Mentalność tych ludzi w kwestii zakupu i traktowania drogich (drogich dla nie milionera) rzeczy jest diametralnie różna.
Milioner, dla którego kupno drogiego auta, zegarka czy jachtu nie jest żadnym problemem zupełnie inaczej traktuje te rzeczy po zakupie. Dla niego są to najczęściej normalne rzeczy użytkowe, używa ich jak spodnie czy kolejną parę nowych butów, nie dba o nie przesadnie, czyli nie będzie oklejał nowego auta folią, jak się zniszczy w wyniku normalnego użytkowania to trudno, sprzeda i kupi kolejne- piękne, nowiutkie, nieporysowane.
Nie milioner- podobnie traktuje rzeczy ale tylko te, na które go stać przy jego zdecydowanie mniejszych dochodach. Jeśli zaś w przypływie gotówki pozwoli sobie za zakup luksusowej rzeczy, to zdając sobie z tego sprawę jak wartościowa jest to rzecz, traktuje ją jako coś niezwykłego, niezwykłego dla niego, nie milionera. Przykładowo jeśli dziwnym trafem nabędzie nową parę butów za 2000, to jako nie milioner będzie w nich chodził raz w tygodniu i tylko przy suchej pogodzie a po zakończeniu spaceru wytrze z nich kurz i odstawi do pudełka.

Milioner nabywając bardzo drogą rzecz traktuje ją jak milioner.
Nie milioner taką rzecz traktuje inaczej gdyż ma mentalność nie milionera.

To było chyba przed 30-40 laty kiedy w Polsce mercedesy np. beczka W 123, to było cudo, jeździło ich niewiele, dominowały auciska z demoludów, no ew. jeszcze fiaty 125. Na taksówkach jeździły najgorsze i wytłuczone samochody, mercedesa na postoju wtedy nie uświadczył, sąsiad miał beczkę to codziennie go szmatką przecierał. Pojechałem do Wiednia, patrzę a tam na postoju taksówek nie tylko cały rząd beczek ale także jeszcze nowsze modele mercedesów. Nie mogłem wtedy pojąć jak tym austriakom nie było szkoda tych mercedesów tłuc na taksówkach. Miałem mentalność nie milionera.
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-01-30, 16:07   

Znam tylko jedna osobe, ktora okleila przod samochodu folia, byl to Nissan GTR, ktory ma podobno beznadziejny lakier. Samochod przezyl wlasciciela ... ktory, nota bene, mial pare milionow funtow w trust, ale mentalnosc sknery.

Ja co prawda nie kupowalam swoich A8 i nie mialam zamiaru ich nigdy zatrzymac na zawsze, co spowodalo, ze nie przejmowalam sie jak beda wygladac z czasem. W S8 to nawet nie robilam zadnego zabezpieczenia lakieru. W A8 zrobili u dealera na sile (w cenie). Samochod to tylko przedmiot, niszczy sie z czasem, gdy sie nim jezdzi. Jak ktos kupuje samochod, zeby wstawic do gabloty lub celach inwestycyjncyh, to co innego.

A8 to luxo barge, ktore traci na wartosci jak wszystkie inne tego typu auta. Nic nadzwyczajnego.

Odnosnie tych wielki grilii, to zobaczcie jak wyglada teraz BMW7, to jakas parodia.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-01-31, 19:12   

co innego jest kupic auto za gotówke, a co innego "miec" je w leasingu
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-02, 12:25   

Unseen napisał/a:
Samochod to tylko przedmiot, niszczy sie z czasem, gdy sie nim jezdzi

Zgadza się i mimo szanowania nie da się tego uniknąć.
Unseen napisał/a:
A8 to luxo barge, ktore traci na wartosci jak wszystkie inne tego typu auta. Nic nadzwyczajnego.

I trzeba się z tym pogodzić, że to nie inwestycja tylko topienie kasy (pomijam jakieś przypadki w których to zarabia)

Cytat:
co innego jest kupic auto za gotówke, a co innego "miec" je w leasingu

sposób finansowania nie ma znaczenia ponieważ są przypadki gdzie auto jest brane w leasing z zamiarem wykupu i wtedy takie auto może (bo wcale nie musi) być lepiej traktowane (serwisowane, użytkowane).. takich przypadków jest zdecydowanie mniej szczególnie przy autach oscylujących w granicach bańki
I trudno się dziwić, że koleżanka Unseen w poprzedniej S8 D4 mając wykupiony pakiet serwisowy i gwarancję nie wymieniała oleju co max 15kkm tylko latała na longlife i wszystkie czynności serwisowe wykonywała z zaleceniami producenta a nie forumowej wiedzy. 95% użytkowników w takiej sytuacji zachowała by się identycznie.

Odnośnie auta za gotówkę to też nie wygląda tak różowo bo są osoby/firmy (handlujące), które sprowadzają drogie auta... użytkują je przez 4-8 miesięcy i sprzedają zarabiając na tym.
Kto w takim okresie robi duży serwis, wymienia olej w skrzyni czy dyfrach? Detaling, klocki, opony i ogłoszenie.

I na koniec warto wspomnieć, że dużo osób kupuje (za $$$) np. D3 bo to obecnie wydatek 30-40k... użytkuje takie auto do pierwszych poważnych napraw i jak widzi jakie są koszty to sprzedaje. Ilu jest użytkowników co ma takie D2/D3/D4 dłużej niż 4 lata? Bardzo mało... dlatego znaleźć zdrową D2 (bezwypadkowa, serwisowana na czas a nie tylko odpicowana) graniczy z cudem. Za 4-5lata to samo będzie z D3.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-02-02, 20:20   

panton napisał/a:
I na koniec warto wspomnieć, że dużo osób kupuje (za $$$) np. D3 bo to obecnie wydatek 30-40k... użytkuje takie auto do pierwszych poważnych napraw i jak widzi jakie są koszty to sprzedaje. Ilu jest użytkowników co ma takie D2/D3/D4 dłużej niż 4 lata? Bardzo mało... dlatego znaleźć zdrową D2 (bezwypadkowa, serwisowana na czas a nie tylko odpicowana) graniczy z cudem. Za 4-5lata to samo będzie z D3.

Nawet nie wiesz jak dawno się tak bardzo z Tobą nie zgadzałem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-02-02, 22:02   

panton napisał/a:
Ilu jest użytkowników co ma takie D2/D3/D4 dłużej niż 4 lata?

jestem na przykład ja.Posiadam D3 8 lat i nie zamierzam jej sprzedawać,bo to byłby grzech oddać auto w super stanie za "grosze". Jest tak jak piszesz wiele osób,które nieświadomie kupiło takie auto po pierwszej poważnej awarii pozbywa się go i chce "obuć" kogoś innego w swoją "perełkę i oczko w głowie".
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-02-03, 12:23   

panton napisał/a:

I trudno się dziwić, że koleżanka Unseen w poprzedniej S8 D4 mając wykupiony pakiet serwisowy i gwarancję nie wymieniała oleju co max 15kkm tylko latała na longlife i wszystkie czynności serwisowe wykonywała z zaleceniami producenta a nie forumowej wiedzy. 95% użytkowników w takiej sytuacji zachowała by się identycznie.

I mialam racje, bo i tak je ukradli w wieku 4 lat. Ja bym na tym nie skorzystala, ani drugi wlasciciel na tym nie skorzystal.

Caly czas rozwazam zatrzymanie D4 3.0 TDI, glownie dlatego, ze nie moge znalezc nic innego ciekawego. Ale nawet jak je wykupie (po tym jak Volkswagen Financial Services wzial na klate utrate wartosci), to w dalszym ciagu nie bede sie z nim cackac, latac ze sciera czy plakac jak felge "zaatakuje" kraweznik w Londynie. To ciagle bedzie tylko samochod, ktory sluzy do wozenia mnie w komforcie. Na razie mam jeszcze pare miesiecy na znalezienie czegos nowego, moze skusza mnie super promocje na cos innego.

Zasmiecilismy koledze watek o D5 i dalej nie wiem jak tam maja sie touch screeny i inne gadzety w nowszym modelu.

Nie wiem jak jest teraz w Europie, ale w UK strasznie obcieli dostepne opcje przez WLTP i nawet nie mozna zamowic wentylowanych foteli czy podgrzewanej kierownicy. Producenci nie chca testowac aut z kazda opcja, bo za duzo to kosztuje, wiec wola obciac dostepne opcje. W tej chwili, Skoda Super L&K oferuje lepsze wyposazenie w standardzie niz A8 z opcjami (moze oprocz wersji Vorspung za £30K ekstra czyli prawie tyle co prawie nowy Superb).
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
DamianoOwczarek
[Usunięty]

Wysłany: 2020-10-07, 10:56   

Mega auto
 
 
audicad 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Maj 2020
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2020-11-12, 13:46   

kolor + chromy robią robotę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.