|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-11-18, 12:07 [inne] Rozrząd bmk/asb 3,0 tdi
|
|
|
witam mam taką zagadkę w aucie był bmk a6 z 2007 roku kupiony motor to asb chyba z a8 d3
Zmieniam motor i przy okazji rozrząd tylko jest problem ten silnik nowy niby wyjęty pracujący tylko że jak ustawie go na blokady to jest tak
-ustawiony wał korbowy i wkręcona blokada wałki obrócone o 180 stopni
I W TEJ POZYCJI NIE MOŻNA WAŁKA USTAWIĆ TAK JAK TRZEBA BO KOLIDUJE
Czyli nie mogło samo się przestawić bo by się klepło domniemam ?
Aby wałki przestawić trzeba opuścić tłoki i wykręcić blokadę .
Czy tak przestawiony motor może pracować bo nie chce mi się go wkładać aby za chwile wyjmować .
Jeden dołek jest w wale korbowym aby blokadę wkręcić ????
Wiem że to ostatnie pytanie jest głupie ale niekiedy głupota projektantów jest wielka |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-11-18, 12:36
|
|
|
wszystko jest ok, zrób jeden obrót walem a walki ustawi się na blokady, dwa obroty walu to jeden obrót walka ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-11-18, 15:05
|
|
|
no kręciłem 20 razy
i nic nie jest ok
Łańcuchy są tak powyciągane napinacze nie wyrabiają i przeskakuje ktoś odkręcał sprzęgło to wtedy przestawiło się pewnie a ja jeszcze swoje .
260 TYS i łańcuchy szmelc to ta przewaga dzięki technice
[ Dodano: 2018-11-18, 21:17 ]
wie ktoś może czy ten silnik pasuje z a8 do a6 ?
bo nie chce się zejść śruby niby ok tak jakby na sprzegle go trzymało |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-11-18, 21:25
|
|
|
słupek na pewno pasuje, konwerter i kolo zamachowe zostało z A6? w momencie łączenia silnika ze skrzynia konwerter miałeś wsadzony do skrzyni na pompę oleju? jakieś tulejki prowadzacie nie dublują się w skrzyni i bloku ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-11-19, 07:11
|
|
|
tak
tulejek nie ma
kilka razy to obsadzałem tak jakby gdzieś sprzegło blokowało
może wał inny jak jest w 1.8 t tylko że to obydwa automaty
[ Dodano: 2018-11-19, 16:54 ]
zeszło się
był inny wał średnica w środku wchodziło troszkę a dalej się blokowało i to było przyczyną
podszlifowałem tu i tam i ok
[ Dodano: 2018-12-22, 18:37 ]
ten nowy motor trzyma takie zawaliste ciśnienie 7-8 nawet benzyna była by trupem
silnik niby sprawny był . |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |