Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-30, 18:48
|
|
|
seba185 napisał/a: | auto nie bylo hamowane i zapewne nie bedzie. Mam porownanie tylko i wylacznie jak jedzie auto na PB i jak jedzie na LPG. Wg mnie jest 0 roznicy!! |
Tu kolego bardziej chodzi o ubogą mieszankę na gazie a co za tym idzie wypalone gniazda zaworów i takie tam. |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-30, 19:14
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Ja mam zrobione tak
Obrazek |
No super ale masz gorne przyciski od polifta a ja chce od przed lifta
[ Dodano: 2013-11-30, 19:16 ]
Gabriel napisał/a: | Tu kolego bardziej chodzi o ubogą mieszankę na gazie a co za tym idzie wypalone gniazda zaworów i takie tam. |
Z tego co mi wiadomo to Gold jest wydajny do 325KM. Czyli roznica jest raptem 15KM. Czy uwazasz ,ze przez to co sie stanie? Nie wydaje mi sie przez rok jest gaz i nic sie nie stalo. Po 2 czy eska trzyma serie? tez mi sie nie wydaje....jak ma 310KM to bedaie super |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-30, 19:45
|
|
|
seba185 napisał/a: | Z tego co mi wiadomo to Gold jest wydajny do 325KM. Czyli roznica jest raptem 15KM. Czy uwazasz ,ze przez to co sie stanie? Nie wydaje mi sie przez rok jest gaz i nic sie nie stalo. Po 2 czy eska trzyma serie? tez mi sie nie wydaje....jak ma 310KM to bedaie super |
W dziale sprzedam jest silnik do kupienia od przedliftowej S8-może zakup sobie bo z takim podejściem to twój pewnie kichnie Masz fajne autko i szmelcLPG który je w niedługim czasie dobije. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-30, 19:49
|
|
|
Skoro a8 w ośce i manualu trzyma serię to dlaczego quattro i automat/ manual miało by jej nie trzymać? Gołym okiem widać, że eSka jedzie szybciej jak zwykłe "A" Problemem jest shamowanie automatu i quattro. Jedynie hamownie gołego silnika da tu realny wynik kondycji. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-30, 21:05
|
|
|
Apophis napisał/a: | szmelcLPG który je w niedługim czasie dobije. |
Ale po czym tak twierdzisz bo nie rozumiem? Czy komputer Agisa jest zly? czy te valteki zabija silnik? czy to ze mam jednego golda to masakra??? Oj chyba malo wiesz kolego....NIe tylko BRC czy Prins jest super.... To czy instalacja jest za 7tys czy za 3 tys to nie wazne. Ma wszystko dzialac poprawnie. U mnie dziala jak nalezy wiec nie wiem po co sie spuszczac na tym gazem...
Co do hamowania to jesli faktycznie nasze "wiekowe" auta trzymaja serie to jestem pod wrazeniem. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-30, 21:40
|
|
|
seba185 napisał/a: | To czy instalacja jest za 7tys czy za 3 tys to nie wazne. Ma wszystko dzialac poprawnie. U mnie dziala jak nalezy wiec nie wiem po co sie spuszczac na tym gazem...
|
No ja cie nie będe przekonywał. Porównywanie tego co masz do BRC czy PRINSA to jak porównywanie audi 80 do A8
Jeśli uważasz że waldki i jeden gold są ok to popiszmy o tym za jakieś 20-30tyś km
Spuszczać się nad gazem własnie trzeba bo jak wielu już doświadczyło potrafi narobić rozstroju nerwowego
Owszem ważny jest poprawny montaż ale jeśli masz kiczowate wtryski i niewydolny reduktor to jak można mówić o poprawnym montażu? Jaki dobry,szanujący sie gazownik włoży do auta szmelc i to jeszcze za słaby?
Kolego mój G.Max ma niby do 350KM i moje A8 ma niby 300KM więc jak najbardziej sie to zgrywa choć juz na granicy i niejeden tu marudzi że mam za mało-Ty masz wg.książki
-15KM w plecy więc na pewno przy każdym wyprzedzaniu czy dynamicznej jeździe gdy u mnie będzie jeszcze ok u Ciebie już będzie jechać poniżej normy(uboga mieszanka etc.) |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-30, 22:05
|
|
|
Apophis moze masz i racje co do wydajnosci (chociaz ja tego nie czuje nawet jesli jest jakis spadek mocy na LPG) ale nie zgodze sie ,ze przy tak malej roznicy zagraza to silnikowi. Ale rozwaze czy nie dolozyc jeszcze jednego golda bo to nie jest jakis mega wydatek
[ Dodano: 2013-11-30, 22:07 ]
ps. dla jasnosci, nie ja zkladalem ten gaz i ja pewnie dolozyl bym pare grosze i kupil co innego. W tej chwili gaz choodzi bardzo dobrze wiec nic zmieniac nie zamierzam ,a juz napewno nie zamierzam zakladac nowej instalacji |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-01, 14:00
|
|
|
Jak sam wspomniałeś seba185 napisał/a: | bo to nie jest jakis mega wydatek |
To prawda i wymień jeszcze wtryski i jakoś pohasasz jeszcze |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-01, 15:42
|
|
|
myslalem wlasnie nad wtryskami baracudy....ma ktos to? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-01, 20:38
|
|
|
seba185 napisał/a: | myslalem wlasnie nad wtryskami baracudy....ma ktos to? |
Ja mam od 8tys. km. Póki co bez problemów. W porównaniu z Valtekami, to na Baracudach jest szybsza reakcja na gaz i ok. 0,5l/100km mniejsze spalanie ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-05, 14:27
|
|
|
Dzis odebrane glowice z auto szlif na Parowcowej. Wymienione 2 broki, zrobiony szlif glowic, wyszlifowane gniazda zaworowe , zmienione gumki. Dzis bedzi silnik skladany
Parowcowa Garage
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-12-05, 15:00
|
|
|
Jak znam już niektórych gusta to zaraz dice111 spyta się co Ci nie pasuje Apophis w tym kolorze . :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
bodzio
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztow
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2013-12-05, 20:09
|
|
|
Z ciekawości ile taka przyjemność na ul.Parowcowej kosztowała ? |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-05, 20:44
|
|
|
750zl
[ Dodano: 2013-12-18, 12:28 ]
a wiec autko juz zrobione!!! Jezdzi super!! Chlodniczka oleju tez zrobiona (wymienione uszczelki wewnetrzne i zewnetrzne) Do tego wymienone elektrozawory z pompka. Jak ktos pisal ze serwa nie trzeba zdejmowac to gadal glupoty. Wymienione dodatkowo rolki napinajace paska rozrzadu, wymieniona poducha przednia silnika, wymieniony pasek klinowy
[ Dodano: 2014-02-27, 22:53 ]
Przy tym przebiegu byl remont glowic itd aktualnie ma cos ponad 227 tysi i zostaly wymienione swiece na nowki
Nowe felgi na aucie . Duzo lepiej sie na nich jezdzi niz na "sloneczkach" '19
Dokladne mycie na zewnatrz plus woskowanie, konserwacja skor w srodku |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-27, 23:23
|
|
|
bordowy zawsze też mi sie podobał bo był również rzadki w a8 dawaj wiecej zdjec :p |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|