Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-29, 12:17
|
|
|
darki już poszły w świat i dlatego szukam coś innego |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-29, 12:24
|
|
|
bardzo fajnie, ale felgi szybko mi się nudzą i tak samo miałem w poprzednim aucie, że co sezon zmieniałem felgi lub chociaż je malowałem te które kupie też prawdopodobnie nie będą za długo max 2 sezony |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-29, 13:01
|
|
|
Zdecydowanie 1 bardziej pasuja do twego auta. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-01-31, 19:48
|
|
|
koziolek napisał/a: | ja mam już swój typ, ale chciałem zobaczyć co wy na to felgi nr 1 są tańsze o prawie polowe tego co customy z 2 zdjęcia |
hahaha jesteś tego pewien?? Mozesz od razu napisać markę, model i konkretne rozmiary.
Customy fajnie brzmi ale w rzeczywistości masz na myśli że bierze ktoś felge ori audi obcina bęben, robi grubość rotoru taką jaka mu pasuje, wierci dziury według własnego widzimisię (nie wierze żeby ori otwory z rantow, rantobębnów akurat idealnie pokryły sie ilościowo i rozstawem z ilością ramion). skręca najczęściej z jakimiś uspawanymi bębnami z najtańszych skręcanych felg.
I teraz na normalnych felgach jest zawsze jakiś znaczek potwierdzający że ktoś to kiedyś sprawdził homologował, a w tym przypadku to jest słowo Sebastiana który to zrobił że jest git. Dzięki ale ja nie założył bym tego zwłaszcza do auta ważącego 1800.
Z darkami jest podobnie nie ważne że to podróbka ważne że na zdjęciach wygląda dobrze a kosztuje 1/4 tej ceny. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:14
|
|
|
tego, że felgi nr 1 są prawie o połowę tańsze od felg nr 2 jestem pewien bo znam ceny obu
zdecydowałem się na felgi nr 1 jak co
a co do "customów" to masz rację, kupujesz i zakładasz coś zrobionego w warsztacie, nie przeszło to żadnych testów i jest ryzykowne, ale jest to identyczna sytuacja jak z air-ridem... nawet jak sam zrobisz w domu to i tak jest to ryzykowne w porównaniu do seryjnego zawieszenia |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:23
|
|
|
No ale air ci poleci na glebe co najwyżej a felga jak sie rozpadnie przy wiekszej predkości to kiepska sprawa-rozne rzeczy sie modzi ale w składane uj wie z czego felgi bym nie poszedł nigdy. |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:33
|
|
|
jak dla mnie to podobne ryzyko... czy pier.... Ci jedna poducha np przednia czy rozleci się przednie koło to nawet przy 60km/h lecisz na drugi pas lub do rowu i kończy się wypadkiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:35
|
|
|
Tak czy siak lepiej jak sie spotkamy na parkingu niz drodze |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-01-31, 22:39
|
|
|
spoko nie bedzie u mnie jednak ani air-rida, ani customów |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-04-07, 08:05
|
|
|
koło kupione na ten sezon zostaje (chyba, że znajde coś lepszego ) ale zastanawiam się czy dać je do polerki wibracyjnej czy lakierować...
mam obawy do jednego i do drugiego, polerka fajna, ale boje się, że wyjdzie jak chrom czego nie chce, a z lakierowaniem jest problem taki, że srebrny rotor zleje się z małym polerowanym rantem i śrubkami, a ciemnego nie chce bo mi się nie podoba
kupiłem takie jak te z fotki, BBS RS II 9 i 10J wklęsłe
[/url]
[/url]
a polerka by wyszła +/- tak, ale ja bym jeszcze zrobił złote śrubki i centralną śrubę
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-04-07, 11:36
|
|
|
koziolek napisał/a: | koło kupione na ten sezon zostaje (chyba, że znajde coś lepszego ) ale zastanawiam się czy dać je do polerki wibracyjnej czy lakierować...
mam obawy do jednego i do drugiego, polerka fajna, ale boje się, że wyjdzie jak chrom czego nie chce, a z lakierowaniem jest problem taki, że srebrny rotor zleje się z małym polerowanym rantem i śrubkami, a ciemnego nie chce bo mi się nie podoba |
Fajne kółko... ja bym nic nie malował i nic nie polerował |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|