|
Autor |
Wiadomość |
Jezierr
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Oskar
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 25 Dołączył: 08 Gru 2024 Posty: 1 Skąd: DolnyŚląsk/Niemcy
|
Wysłany: 2024-12-08, 12:17 Cześć wszystkim!!
|
|
|
Nazywam się Oskar, moją pasją są wszelkiej maści "fajne" samochody, można powiedzieć że w każdej marce znalazłbym coś dla siebie. Zawodu określić nie potrafię gdyż interesuję się można powiedzieć wszystkim, w wolnym czasie uwielbiam pogrzebać przy samochodzie. Moim marzeniem zawsze było posiadanie V8 więc jakoś rok temu padło na A8 D3, miałem okazje przejechać się wieloma samochodami z różnych segmentów i jakoś tak marka Audi w każdym z modeli przemawia do mnie najbardziej. Co do samej D3, kupiłem z tego co mówił sprzedawca z uszkodzonym prawym napinaczem łańcucha, auto miało rozebrany kolektor co uniemożliwiało odpalenie, zdecydowałem się kupić co na dzień dzisiejszy było kompletnym strzałem w kolano, ponieważ to nie był tłukący rozrząd lecz obrócona panewka, zrobiłem kapitalny remont, wymieniłem wszystko co możliwe, w tym regeneracja głowic wraz z nowymi zaworami, auto odpaliło po 100km silnik się ponownie zatarł przyczyna? obrócona panewka na ostatnim korbowodzie czemu? nie wiem do dziś, kolejny remont kolejne odpalenie brak smarowania na wałkach prawej głowicy plus nagłe wycie kolejnej nowej pompy oleju, miska ściągnięta opiłków więcej jak za 1 razem, rozpaczy w sumie nie było bo tego samego dnia w nerwach wyszarpałem motor i zamówiłem kolejny, można się mnie zapytać po co to robię tyle kasy a autem nawet dobrze nie pojeździłem otóż pojeździłem te 100km i się zakochałem, dla innego to zwykłe auto dla mnie jak je widzę to jednak coś więcej. Po tym całym nie farcie jednak wyszło słońce gdyż udało się kupić na Litwie silnik który został świeżo przywieziony wraz z autem ze Stanów i tam pokrojony na część, na aukcji silnika był podany z vinem, po sprawdzeniu okazało się że auto od 2009r do 04.06.2024 jeździło było serwisowane w audi, silnik po rozpakowaniu okazał się oryginalny jeszcze przez żadnego mechanika nie otworzony, gładzie cylindrów są w idealnym stanie, 4 wałki również, na chwile obecną z usterek to po prostu silnik trzeba z każdej możliwej strony uszczelnić zalać wahą i finał.
Troche długie to moje przywitanie ale przynajmniej wiecie dlaczego sie znalazłem na forum , auto jeszcze potrzebuję dopieszczenia w sumie z wielu stron, dlatego też mam nadzieje że znajdę inspiracje i wiedze jak doprowadzić D3 do jak najlepszej sprawności. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |