Autor |
Wiadomość |
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-10-19, 16:06
|
|
|
jeszcze jeden problem przy skręcaniu licznika pojawi się w autkach TDI z filtrem cząstek stałych. Ponieważ przy skręceniu licznika liczba km od ostatniej regeneracji zmieni się do faktycznego zanieczyszczenia filtra i to może spowodować jego zablokowanie. Zmusi to nas do jego wymiany. Temat jest do ogarnięcia ale łatwo nie jest ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2010-10-20, 17:57
|
|
|
a8 to się nadaje do warsztatu a nie do ogromnych przebiegów porażka wykończenie kabiny fatalne jedyna słuszna limuzyna to w140, bmw 7 takie samo badziewie jak a8 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-10-20, 20:45
|
|
|
Było se kupić Mercedesa Najlepiej takiego 25 lat temu, może byś się załapał
Jak ja kocham tego typu argumenty :-| |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2010-10-20, 21:52
|
|
|
teraz żałuje ze nie kupiłem i się morduje z tym dziadostwem. za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. a propos 190 merc nie do zdarcia czego nie można powiedzieć a8 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-20, 22:59
|
|
|
przemoR888 napisał/a: | tak sprawdzić można sterowniki edc15 i nowsze.
|
pytałem o D2 - rozumiem że mówisz teoretycznie a nie praktycznie o wersji benzynowej w tej budzie
Inter32 napisał/a: | za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. |
jak byś był kiedyś na forum mercmania to w moim podpisie zobaczysz taki podpis (powiem tylko niewtajemniczonym, że wisi on tam już 3 rok) fakt mam wymagania co do W140 - ma być 6 rzędowa benzyna a auto musi mieć ESP (a nie tylko ASR) i MUSI być absolutnie bezwypadkowy - kilka już wyjazdów do niemcowni w tej sprawie i niestety na miejscu nawet tam okazywało się lipa pomimo chęci wyłożenia 9.000€ za 98 rok - z 500-setą jest dużo łatwiej i dużo taniej :-)
PS. za W220 po utargowaniu dałem 8 tys € + akcyza ale już się rozstaliśmy :-D |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-22, 07:06
|
|
|
Inter32 napisał/a: | teraz żałuje ze nie kupiłem i się morduje z tym dziadostwem. za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. a propos 190 merc nie do zdarcia czego nie można powiedzieć a8 |
Tylko ci współczuć :-( ale jak kupujesz A8 tak jak parę butów na targu to miej pretensje do swojego trupa i siebie
[ Dodano: 2010-10-22, 08:08 ]
Inter32 napisał/a: | a8 to się nadaje do warsztatu a nie do ogromnych przebiegów porażka wykończenie kabiny fatalne jedyna słuszna limuzyna to w140, bmw 7 takie samo badziewie jak a8 |
ależ się użalasz nad sobą :-/ kupiłeś kurnik i zwalasz na innych :evil: ,przed kupnem telewizora zobacz raczej czy nie jest czasem czarno-biały :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2010-10-22, 08:36
|
|
|
nie użalam sie tylko mówię swoje przemyślenia tu każdy broni a8 nie da złego słowa powiedzieć o niej trzeba ich 5 na jedno w140 niestety takie są fakty |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-10-22, 09:02
|
|
|
Jeździłem trochę w140 i mam duży szacunek do tego auta bo wygodne bardzo jest ale poprzednią a8 z silnikiem abz zrobiłem w dwa lata ponad 200tys i ani razu mnie nie zawiodła . Uważam że " jak się dba to się ma " tyczy się większości samochodów . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-10-22, 09:26
|
|
|
Inter32 napisał/a: | nie użalam sie tylko mówię swoje przemyślenia tu każdy broni a8 nie da złego słowa powiedzieć o niej trzeba ich 5 na jedno w140 niestety takie są fakty |
A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P
Kiedy kupowałem swoje pierwsze A8 pracowałem w największym w Polsce salonie MB... mimo to W220 (bo tylko taki wchodził w grę) zupełnie mnie nie zachwycił i cieszę się że wybrałem A8/S8.
A co do kultu AUDI A8/S8 to wcale nie jest tak że złego słowa nie można powiedzieć ale jednocześnie ciężko się chyba dziwić że większość osób tutaj swoje auta częściej chwali niż wiesza na nich psy... przecież to forum AUDI A8/S8 więc czego się spodziewać...
przecież w przeważającej większości na takich forach rejestrują się osoby wychwalające pod niebiosa swoje A8/S8 a tylko mały odsetek to Ci którzy tylko i wyłącznie szukają tutaj pomocy technicznej...
zresztą nawet Ci którzy szukają pomocy technicznej to także potencjalni miłośnicy A8/S8 bo chyba raczej trudno znaleźć osobę która ma totalnie dosyć swojego auta i jednocześnie usilnie stara się go naprawić - ja jakbym miał jakiegoś paździocha który by mnie tylko wnerwiał to wogóle nie nakręcałbym się na jego naprawę tylko sprzedałbym dziada czym prędzej za jakieś marne grosze i kupiłbym sobie coś co bardziej by mi odpowiadało ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-10-22, 09:48
|
|
|
Rozmawiałem z człowiekiem, który stwierdził, że przy swojej D2 przed liftem robił chyba właściwie wszystko, a mimo wszystko uwielbia to auto i nie wyobraża sobie, by następnym autem było coś innego niż D2 po lifcie.
Ja też trochę czepiałem się A8, głównie jeśli idzie o właściwości jezdne i komfort w tej klasie. Myślę, że było to uzasadnione. Jednak auto nadrabia z zapasem w innych kategoriach, co powoduje, że ludzie kupują D2, uwielbiają je i zapisują się na nasze forum.
Ostatnio zrobiłem analizę, co naprawiałem w swojej od zakupu w marcu bieżącego roku i okazało się, że gdyby nie zboczenie na punkcie właściwości jezdnych i zawieszenia (co spowodowało spore wydatki, a to tylko moje fanaberie) tak naprawdę robiłem niewiele, na pewno nie więcej niż w poprzednich autach.
Podsumowując w A8 4.2 '99 przez 15tys. km wymieniłem (pomijając obniżanie, podnoszenie zawieszenia itp. oraz eksploatację - filtry, oleje, opony) :
- termostat
- 2x czujnik parktronika
- visco z wiatrakiem
- 2x wahacz górny tylny
- końcówka drążka kierowniczego
- akumulator (w sumie to też eksploatacja)
Chyba nie jest tak strasznie jak na 11-letnie auto, napakowane elektryką, z silnikiem V8 i automatem i zawieszeniem wielowahaczowym ? |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2010-10-22, 19:10
|
|
|
Foss w220 nie chce do ręki tu się z tobą zgodze |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-10-22, 19:18
|
|
|
a mi w w220 podoba się funkcja dociąganie drzwi :mrgreen:
no i minus taki że części w porównaniu do d2 są o wiele droższe :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-22, 23:31
|
|
|
jeśli chodzi o komfort to W220 jest znacznie lepiej, jest też znacznie ciszej, fotele jednakowo niewygodne :mrgreen: W220 rdzewieje za to w środku nic nie zaskrzypi na naszych dróżkach, jakość ujdzie gdyby nie cholerny airmatic
dlatego to co kolega wcześniej pisał o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz i jeśli utrafię kiedyś wypasione i 100% oryginał z takim motorem jak mi odpowiada i oczywiście z ESP to nie będę się wahał wydać ponad 40 tys |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-23, 06:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P |
święta prawda!
[ Dodano: 2010-10-23, 07:53 ]
przemoR888 napisał/a: | części w porównaniu do d2 są o wiele droższe |
i dwa razy cięższe nie pisząc o toporności.
[ Dodano: 2010-10-23, 07:55 ]
colln napisał/a: | o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz |
tutaj także się zgadzam na 150% ale w kategorii "czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń :-P ale ma w sobie coś tak na 49%"for me" 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-24, 01:13
|
|
|
zanjac napisał/a: | "czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń |
miałem okazję to powozić i ta ociężałość to bardziej z wyglądu niż za sterem jest odczuwalna
jeśli to nazwiemy czołg średni to muszę przekwalifikować nazwę mojego XC bo tam mam w podpisie superlekki czołg :-D |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|