Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Czy taka historia może się wydażyć?  
Autor Wiadomość
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-10-19, 17:06   

jeszcze jeden problem przy skręcaniu licznika pojawi się w autkach TDI z filtrem cząstek stałych. Ponieważ przy skręceniu licznika liczba km od ostatniej regeneracji zmieni się do faktycznego zanieczyszczenia filtra i to może spowodować jego zablokowanie. Zmusi to nas do jego wymiany. Temat jest do ogarnięcia ale łatwo nie jest ;-)
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2010-10-20, 18:57   

a8 to się nadaje do warsztatu a nie do ogromnych przebiegów porażka wykończenie kabiny fatalne jedyna słuszna limuzyna to w140, bmw 7 takie samo badziewie jak a8
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-10-20, 21:45   

Było se kupić Mercedesa :] Najlepiej takiego 25 lat temu, może byś się załapał
Jak ja kocham tego typu argumenty :-|
_________________
Black Cars Matters
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2010-10-20, 22:52   

teraz żałuje ze nie kupiłem i się morduje z tym dziadostwem. za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. a propos 190 merc nie do zdarcia czego nie można powiedzieć a8
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-20, 23:59   

przemoR888 napisał/a:
tak sprawdzić można sterowniki edc15 i nowsze.


pytałem o D2 - rozumiem że mówisz teoretycznie a nie praktycznie o wersji benzynowej w tej budzie

Inter32 napisał/a:
za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140.


jak byś był kiedyś na forum mercmania to w moim podpisie zobaczysz taki podpis (powiem tylko niewtajemniczonym, że wisi on tam już 3 rok) fakt mam wymagania co do W140 - ma być 6 rzędowa benzyna a auto musi mieć ESP (a nie tylko ASR) i MUSI być absolutnie bezwypadkowy - kilka już wyjazdów do niemcowni w tej sprawie i niestety na miejscu nawet tam okazywało się lipa pomimo chęci wyłożenia 9.000€ za 98 rok - z 500-setą jest dużo łatwiej i dużo taniej :-)
PS. za W220 po utargowaniu dałem 8 tys € + akcyza ale już się rozstaliśmy :-D
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-22, 08:06   

Inter32 napisał/a:
teraz żałuje ze nie kupiłem i się morduje z tym dziadostwem. za cenę zakupu plus to co włożyłem bym miał dobre w140. a propos 190 merc nie do zdarcia czego nie można powiedzieć a8

Tylko ci współczuć :-( ale jak kupujesz A8 tak jak parę butów na targu to miej pretensje do swojego trupa i siebie :D

[ Dodano: 2010-10-22, 08:08 ]
Inter32 napisał/a:
a8 to się nadaje do warsztatu a nie do ogromnych przebiegów porażka wykończenie kabiny fatalne jedyna słuszna limuzyna to w140, bmw 7 takie samo badziewie jak a8

ależ się użalasz nad sobą :-/ kupiłeś kurnik i zwalasz na innych :evil: ,przed kupnem telewizora zobacz raczej czy nie jest czasem czarno-biały :shock:
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2010-10-22, 09:36   

nie użalam sie tylko mówię swoje przemyślenia tu każdy broni a8 nie da złego słowa powiedzieć o niej trzeba ich 5 na jedno w140 niestety takie są fakty
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-10-22, 10:02   

Jeździłem trochę w140 i mam duży szacunek do tego auta bo wygodne bardzo jest ale poprzednią a8 z silnikiem abz zrobiłem w dwa lata ponad 200tys i ani razu mnie nie zawiodła . Uważam że " jak się dba to się ma " tyczy się większości samochodów .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-10-22, 10:26   

Inter32 napisał/a:
nie użalam sie tylko mówię swoje przemyślenia tu każdy broni a8 nie da złego słowa powiedzieć o niej trzeba ich 5 na jedno w140 niestety takie są fakty


A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P

Kiedy kupowałem swoje pierwsze A8 pracowałem w największym w Polsce salonie MB... mimo to W220 (bo tylko taki wchodził w grę) zupełnie mnie nie zachwycił i cieszę się że wybrałem A8/S8.

A co do kultu AUDI A8/S8 to wcale nie jest tak że złego słowa nie można powiedzieć ale jednocześnie ciężko się chyba dziwić że większość osób tutaj swoje auta częściej chwali niż wiesza na nich psy... przecież to forum AUDI A8/S8 więc czego się spodziewać...
przecież w przeważającej większości na takich forach rejestrują się osoby wychwalające pod niebiosa swoje A8/S8 a tylko mały odsetek to Ci którzy tylko i wyłącznie szukają tutaj pomocy technicznej...
zresztą nawet Ci którzy szukają pomocy technicznej to także potencjalni miłośnicy A8/S8 bo chyba raczej trudno znaleźć osobę która ma totalnie dosyć swojego auta i jednocześnie usilnie stara się go naprawić - ja jakbym miał jakiegoś paździocha który by mnie tylko wnerwiał to wogóle nie nakręcałbym się na jego naprawę tylko sprzedałbym dziada czym prędzej za jakieś marne grosze i kupiłbym sobie coś co bardziej by mi odpowiadało ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-10-22, 10:48   

Rozmawiałem z człowiekiem, który stwierdził, że przy swojej D2 przed liftem robił chyba właściwie wszystko, a mimo wszystko uwielbia to auto i nie wyobraża sobie, by następnym autem było coś innego niż D2 po lifcie.

Ja też trochę czepiałem się A8, głównie jeśli idzie o właściwości jezdne i komfort w tej klasie. Myślę, że było to uzasadnione. Jednak auto nadrabia z zapasem w innych kategoriach, co powoduje, że ludzie kupują D2, uwielbiają je i zapisują się na nasze forum.

Ostatnio zrobiłem analizę, co naprawiałem w swojej od zakupu w marcu bieżącego roku i okazało się, że gdyby nie zboczenie na punkcie właściwości jezdnych i zawieszenia (co spowodowało spore wydatki, a to tylko moje fanaberie) tak naprawdę robiłem niewiele, na pewno nie więcej niż w poprzednich autach.

Podsumowując w A8 4.2 '99 przez 15tys. km wymieniłem (pomijając obniżanie, podnoszenie zawieszenia itp. oraz eksploatację - filtry, oleje, opony) :
- termostat
- 2x czujnik parktronika
- visco z wiatrakiem
- 2x wahacz górny tylny
- końcówka drążka kierowniczego
- akumulator (w sumie to też eksploatacja)
Chyba nie jest tak strasznie jak na 11-letnie auto, napakowane elektryką, z silnikiem V8 i automatem i zawieszeniem wielowahaczowym ?
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2010-10-22, 20:10   

Foss w220 nie chce do ręki tu się z tobą zgodze
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-10-22, 20:18   

a mi w w220 podoba się funkcja dociąganie drzwi :mrgreen:
no i minus taki że części w porównaniu do d2 są o wiele droższe :-/
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-23, 00:31   

jeśli chodzi o komfort to W220 jest znacznie lepiej, jest też znacznie ciszej, fotele jednakowo niewygodne :mrgreen: W220 rdzewieje za to w środku nic nie zaskrzypi na naszych dróżkach, jakość ujdzie gdyby nie cholerny airmatic
dlatego to co kolega wcześniej pisał o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz i jeśli utrafię kiedyś wypasione i 100% oryginał z takim motorem jak mi odpowiada i oczywiście z ESP to nie będę się wahał wydać ponad 40 tys
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-23, 07:51   

FOSS napisał/a:
A moim zdaniem porównanie MB W140 do A8 D2 i tak mija się z celem...
auta robione w innych latach i w innej flozofii produkcji aut...
porównaj MB W220 to ciekawe czy będziesz taki zachwycony :-P

święta prawda!

[ Dodano: 2010-10-23, 07:53 ]
przemoR888 napisał/a:
części w porównaniu do d2 są o wiele droższe

i dwa razy cięższe nie pisząc o toporności.

[ Dodano: 2010-10-23, 07:55 ]
colln napisał/a:
o starszym czyli W140 jestem w 102% za, jak dla mnie jest to mistrz

tutaj także się zgadzam na 150% ale w kategorii "czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń :-P ale ma w sobie coś tak na 49%"for me" 8-)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-10-24, 02:13   

zanjac napisał/a:
"czołg średni",jego toporność ,ociężałość i czołgowatość nie budzi zastrzeżeń


miałem okazję to powozić i ta ociężałość to bardziej z wyglądu niż za sterem jest odczuwalna
jeśli to nazwiemy czołg średni to muszę przekwalifikować nazwę mojego XC bo tam mam w podpisie superlekki czołg :-D
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.