Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to możliwe ?  
Autor Wiadomość
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2014-10-22, 21:35   Czy to możliwe ?

Witam, właśnie wróciłem z przejażdżki. Na obwodnicy Trójmiasta wyprzedziła mnie BMW F10 530D. Skręciła tam gdzie ja czyli w ulicę sopocką. Na odcinku prostym siedziałem mu na tyłku i w końcu zabrał się kolega za wyprzedzanie oczywiście Kick-Down i za nim. Powstaje pytanie czy to możliwe, że moja Perła jest wstanie wciągnąć to auto bo musiałem odpuścić gaz. Czy po prostu kierowca nie pokazał na co jego autko stać ? :)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-10-23, 05:30   

W bezposrednim starciu nie ma szans. Co wiecej gdybys trafil na mnie to bylbys krotszy o przod swojego audi i kase z polisy oc. Takie najezdzanie kogos na dupe, gdy zapewne nikt nie ma ochoty z Toba sie scigac ponizej poziomu.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-23, 07:24   

a wtedy koles daje plik z nagraniem z kamerki i kto bylby stratny?? jak ew widac bylo by przyhamowanie w celu spowodowania wypadku/kolizji?? a wystarczy w takiej chwili puscic goscia i olac a nie w taki sposob ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2014-10-23, 08:38   

Chłopie stara 4.2 lpg nie na szans z nowoczesnym 3.0 F10 to dwie różne epoki w dieslu jest taki moment obrotowy ze jajca urywa
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2014-10-23, 10:08   

aro51 napisał/a:
W bezposrednim starciu nie ma szans. Co wiecej gdybys trafil na mnie to bylbys krotszy o przod swojego audi i kase z polisy oc. Takie najezdzanie kogos na dupe, gdy zapewne nikt nie ma ochoty z Toba sie scigac ponizej poziomu.


Najeżdzanie na "dupe" to pojęcie względne ... nie podniecaj się

[ Dodano: 2014-10-23, 11:08 ]
preston81 napisał/a:
a wtedy koles daje plik z nagraniem z kamerki i kto bylby stratny?? jak ew widac bylo by przyhamowanie w celu spowodowania wypadku/kolizji?? a wystarczy w takiej chwili puscic goscia i olac a nie w taki sposob ...


Ty też się nie podniecaj :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-23, 11:11   

Może ja Ci odpowiem w taki sposób:
Audi A8 4.2
Pojemność (cm3)-----------------------4172
Moc KM (kW) / obr/min----------------300 / 6000
Moment obr. (Nm / obr/min.)---------400 / 3300
masa pojazdu (kg)---------------------1750
Przyśpieszenie 0-80--------------------5,1
Przyśpieszenie 0-100-------------------7,3
Przyśpieszenie 0-200
Prędkość maksymalna-----------------250

BMW F10
Pojemność (cm3)---------------------2993
Moc KM (kW) / obr/min--------------245 / 4000
Moment obr. (Nm / obr/min.)-------540 / 1750 - 3000
masa pojazdu (kg)-------------------1795
Przyśpieszenie 0-80
Przyśpieszenie 0-100-----------------6,3
Przyśpieszenie 0-200
Prędkość maksymalna---------------250

wystarczy spojrzeć na liczby.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-23, 11:16   

ernesto napisał/a:
Może ja Ci odpowiem w taki sposób:
Audi A8 4.2
Pojemność (cm3)-----------------------4172
Moc KM (kW) / obr/min----------------300 / 6000
Moment obr. (Nm / obr/min.)---------400 / 3300
masa pojazdu (kg)---------------------1750
Przyśpieszenie 0-80--------------------5,1
Przyśpieszenie 0-100-------------------7,3
Przyśpieszenie 0-200
Prędkość maksymalna-----------------250

BMW F10
Pojemność (cm3)---------------------2993
Moc KM (kW) / obr/min--------------245 / 4000
Moment obr. (Nm / obr/min.)-------540 / 1750 - 3000
masa pojazdu (kg)-------------------1795
Przyśpieszenie 0-80
Przyśpieszenie 0-100-----------------6,3
Przyśpieszenie 0-200
Prędkość maksymalna---------------250

wystarczy spojrzeć na liczby.


I co z liczb wynika? Nie jest to do konca jasne, bo moment wiekszy, ale w mniejszy zakresie obrotow. Na + bmw napewno skrzynia, brak quattro :)
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2014-10-23, 11:21   

Ernesto widziałem te liczby ale pytanie jak z elastycznością np od 60 do 120. Muszę poszukać ...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-23, 11:48   

BMW będzie miało o wiele większą elastyczność ponieważ jej moment obrotowy dostępny jest w całym zakresie obrotowym. Jak widzisz ciągnie się od 1750 aż do 3000 może to nie dużo ale w połączeniu z dobrą skrzynią biegów diesel ciągnie cały czas.
Z kolei nasze auto dostaje racjonalnego kopa dopiero po przekroczeniu pewnej wartości obrotowej czyli w momencie kiedy gruszka podciśnienia zmienia dopływ powietrza w kolektorze dolotowym. Można to zaobserwować przy starcie. Dajesz w podłogę i auto do 3000 idzie ale czuć że pewną ospałość potem już jest inna śpiewka.
Moc nie będzie miała tu dużo do gadania choć przekłada się na prędkość co jeszcze wiele ma przełożenie skrzyni biegów na poszczególnych biegach.
Jeśli chodzi o dokładne porównanie to musi to być porównanie elastyczność na poszczególnych biegach.
Szczerze osobiście ja nigdy się tym nie zabijałem bo szczerze nie jest mi to szczególnie potrzebne.
Musisz po prostu przyswoić sobie wiedzę że w dzisiejszych czasach i postępie technologicznym nasze auta dostają po kościach od małych benzynówek które wyciągnięte są do granic możliwości.
A temu autu nie wypada się ścigać.
Audi jest jak utajniony komandos już w stanie spoczynku. Siedzi spokojnie w swoim fotelu i wspomina stare dobre czasy kiedy to królował i budził respekt na ulicach.
Jest to limuzyna klasy premium która snuje się po mieście leniwie od świateł do świateł.
Oczywiście większość z nas wyprzedza bardzo ambitna młodzież w małych benzyniakach.
Ale wystarczy tylko wypaść za miasto i już sprawa wygląda inaczej bo niepostrzeżenie pojawi nam się podróżne 160 / godzinę przy maksymalnym komforcie podróżowania.
Szczerze nie zagłębiaj się w tym temacie bo zwariujesz.
Sam kiedyś prowadziłem burzliwą dyskusję na ten temat bo ktoś tam miał szybsze auto itd itd.
Ale za przeproszeniem twoje auto jest praktycznie nowe i z litra pojemności ma milion koni, a moje ma 18 lat. Wiec cofnij się w czasie 18 lat wstecz i logistycznie porównaj swoje auto z tamtej epoki do mojego. Gdzie ja z litra pojemności mam 71 KM a twój odpowiednik 40 KM i pierwszą setkę osiągał w 15 sec. I będziesz miał rozwiązanie. A dziś mogę Ci życzyć tego by twój turbodoładowany maluszek na longLive wytrzymał taki przebieg co mój. Więc temat się zamykał.

A dziś wiele lat do przodu honoru A8 broni nowe, mocne, potężny arystokrata D4 i on kopie po tyłku dzisiejszą miejską ambicje z czapeczkami z daszkiem do tyłu i naklejkami 1.4 turbo.
A nasze babcie niech pozostaną w spoczynku by dawać radość z podróżowania i podziwiać piękno i technologie wizji w przyszłość Auto Union Deutschland Ingolstadt XX wieku
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-10-23, 12:13   

Korton napisał/a:
Na + bmw napewno skrzynia, brak quattro


ernesto napisał/a:
Audi jest jak utajniony komandos już w stanie spoczynku.


zależy w jakich warunkach. Ja wczoraj na odcinku kilkuset metrów (od świateł do świateł) ścigałem sie z Porsche Panamera, tylo nie wiem jaki silnik był (najmniejszy ma 300KM) i generalnie dostał po tyłku bo troche popadało i przy gwałtownym starcie było widać jak mu się załączyła kontrola trakcji, co go spowolniło na moją korzyść <hura> QUATTRO <hura> i tym samym poległ :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2014-10-23, 13:02   

https://www.youtube.com/watch?v=bAm8qohZ2Dk

Macie wyścig z tymże ze starszą generacją BMW
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2014-10-23, 14:20   

No i wszystko na temat : )

"Audi jest jak utajniony komandos już w stanie spoczynku. Siedzi spokojnie w swoim fotelu i wspomina stare dobre czasy kiedy to królował i budził respekt na ulicach."

ehehhehe dobre :)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-10-23, 17:42   

Kosmy, jak Ci zostalo tam z 260KM to max takze nie podniecaj sie sciganiem bo nie do tego to auto sluzy.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-23, 17:57   

aro51, Jak mówimy o nowej furce Kosmego to ma tam spokojnie seryjne osiągi :)
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-10-23, 20:15   

żebyś miał S8 w manualu to byś mógł coś tam powalczyć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.