Autor |
Wiadomość |
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-07-14, 01:41
|
|
|
szoszon1983 napisał/a: | Bez mechanicznej polerki ciężko jest wyprowadzić swirle, a na ciemnym najbardziej je widać |
Da radę... Wystarczy kilka magicznych sztuczek, zapas odpowiedniego arsenału i dobrej ręki :roll: i Swirlsom mówimy bye bye :roll: |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-07-14, 05:25
|
|
|
BiLu napisał/a: | djdemon_pl napisał/a: | :shock: Bilu! Opadłem! Co nadało takiego blasku Twojemu lakierowi ? Ile czasu spędziłeś nad autkiem ? Polerowałeś je ? |
Blask to głównie zasługa wosku, który wymieniłem powyżej.
Cały proces wyłącznie ręczny i to pod gołym niebem, czas trwania w sumie to około 14h w rozbiciu na 2 dni. Nieunikniona zdaje się być jednak korekta mechaniczna, bo ręcznie nie da się wyprowadzić lakieru do zadowalającego mnie stanu.
Przynam szczerze, że następna tego typu akcja będzie jeszcze bardziej zaawansowana.
Problem polega na tym, że to uzależnia :diabel: |
BiLu ma rację to uzależnia bo też na to samo zachorowałem ale jeszcze wiele muszę się nauczyć . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-14, 18:43
|
|
|
SJake napisał/a: | szoszon1983 napisał/a: | Bez mechanicznej polerki ciężko jest wyprowadzić swirle, a na ciemnym najbardziej je widać |
Da radę... Wystarczy kilka magicznych sztuczek, zapas odpowiedniego arsenału i dobrej ręki :roll: i Swirlsom mówimy bye bye :roll: |
możesz nieco przybliżyć tą magię? |
_________________
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-07-15, 11:51
|
|
|
BiLu napisał/a: | możesz nieco przybliżyć tą magię? |
No pewnie, ze bym mógł.
Słowa klucze do magicznej zagadki to 5000 i GUNZE GT-62 gradacja 6000 8000.
Poźniej SRP.
Problem tylko w tym, ze taki sposób zabierze mnóstwo czasu i zamęczysz się strasznie.
Twoim swirlom spokojnie dałby rade FC+ i żółty korek - czyli maszyna wskazana. |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-15, 20:03
|
|
|
SJake napisał/a: | Twoim swirlom spokojnie dałby rade ... |
SJake oświeć mnie (i być może także większą rzeszę klubowiczów)...
co to dokladnie są te swirle :?: :shock: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-15, 20:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | SJake napisał/a: | Twoim swirlom spokojnie dałby rade ... |
SJake oświeć mnie (i być może także większą rzeszę klubowiczów)...
co to dokladnie są te swirle :?: :shock: |
koliste rysy widziane pod ostre światło:
np takie:
tutaj nieco bardziej zamaskowane:
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-07-15, 21:38
|
|
|
BiLu napisał/a: | FOSS napisał/a: | (...)co to dokladnie są te swirle :?: :shock: |
koliste rysy widziane pod ostre światło: (...) |
aaa jasne, wiem o co chodzi ale jakoś wcześniej nie kojarzyłem tego nazewnictwa...
noi niestety na mojej czarnej też takie widziałem :-?
na srebrnej pewnie też by się znalazły ale tam zdecydowanie ciężej coś takiego dostrzec ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-07-15, 23:30
|
|
|
GRATKI :mrgreen:
FOSS, Dawaj auto do mnie na kilka dni pozbędziemy się dziadów )
BiLowi tez bym zaproponował, ale ma za daleko |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-15, 23:35
|
|
|
SJake napisał/a: |
BiLowi tez bym zaproponował, ale ma za daleko |
skąd wiesz? :diabel: ile kilometrów jest do Ciebie z Wrocka? |
_________________
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-07-15, 23:39
|
|
|
Będzie z jakies 375km...
Kawałek jest - a korekta z pełnym jajem to minimum ze 30-40h. (3-4dni) :roll:
Można i szybciej, ale... pośpiech nie wskazany, a ja "ujni" nie toleruje. Nikt ode mnie niezadowolony, głodny i spragniony wyjechać nie może... 8-) |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-07-23, 13:57
|
|
|
Proszkiem do prania i Lenor... Zajeb****e Pachnie! Bez wybielacza! |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
szoszon1983
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 224 Skąd: Radom / Reading, UK
|
Wysłany: 2010-07-24, 12:07
|
|
|
kolega mi właśnie przysłał fotkę, którą cyknął jak dopieszczałem skórę.
Auto było po prostu umyte i powtórzyłem wosk gold class megs'a
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-30, 17:19
|
|
|
Podziwiam Was Panowie :shock: ja owszem często korzystam z ręcznej samoobsługowej, bywa, że nawet codziennie ale po spłukaniu zdemineralizowaną wodą ani myślę o wycieraniu jej szmatką. SZACUN :!: |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
|