Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 2.5TDI ] Analiza logów  
Autor Wiadomość
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2015-03-13, 19:50   [D2 00 2.5TDI ] Analiza logów

witam, jak w temacie proszę o analizę logów, gdyż po regeneracji pompy coś dziwnego dzieje się z a8
bardzo ... bardzo ciężko pali...
pedał gazu nie za bardzo współdziała z obrotami, ledwo rusza z miejsca
kultura pracy v6 zerowa, żal słuchać i patrzeć na nia
poniżej świeżo zrobione logi choć nie wiem czy coś one powiedzą
aha błędy jakie posiadała to :

WCZORAJSZE :

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
4 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground

DZISIEJSZE :

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
3 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

550 i 1441 wracają jak stare koszmary !! !!

a teraz logi :

http://vaglog.pl/log_208340.html 000

http://vaglog.pl/log_208334.html 001

http://vaglog.pl/log_208337.html 003

http://vaglog.pl/log_208341.html 004

http://vaglog.pl/log_208339.html 007

http://vaglog.pl/log_208338.html 011

http://vaglog.pl/log_208335.html 013

http://vaglog.pl/log_208336.html 014

http://vaglog.pl/log_208342.html 018

mam nadzieję że nic nie pomyliłem, bardzo ... bardzo dawno nie bawiłem się w vagowanie, więc proszę o wyrozumiałość i zrozumienie a przede-wszystkim o pomoc,nie ukrywam iż bardzo zależy mi na czasie

tel.691263880
gg 964368
lub pw
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-13, 23:17   

Coś nie halo z kątem wtrysku na late i early masz 0 (wcześniej było dobrze)
Dziwnie zachowuje się MAF brak różnic od EGR i geometrii turbo.

Co z pompą było?
_________________

 
 
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2015-03-14, 00:06   

karol208 napisał/a:
Coś nie halo z kątem wtrysku na late i early masz 0 (wcześniej było dobrze)
Dziwnie zachowuje się MAF brak różnic od EGR i geometrii turbo.

Co z pompą było?



dopowiadajac pokolei
-tak mi sie wydaje że coś z kątem wtrysku - wcześniej było bezproblemowo
MAF?? nie wiem co to jest więc ciężko mi się odnieść
coo do egr - to mechanik w tamtym roku sprawdzał i czyścił
a co z turbo nie wiem - wcześniej wszystko chodziło jak w zegarku

co było z pompą - przewód od sterownika zrobił zwarcie ,zmieliło pompe,wysiadł sterownik (całość po regeneracji) i nasmarkało aż do sterownika silnika (kolega znalazł drugi identyczny i przelutował immo z mojego)
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-14, 15:29   

W 003 bloku masz otwarcie i zamknięcie zaworu EGR 100% zamknięcie a 0% otwarcie
powinno się wtedy zmieniać wskazanie Maf Actual (pomiary maf dokonuje przepływomierz pomiędzy filtrem powietrza a turbiiną)

Przy zamkniętym EGR maf actual powinien być dużo wyższy niż maf specified przy otwartym EGR maf powinien być niższy ponieważ do silnika dostają sie spaliny w celu dopalenia.
U ciebie wygląda że ciągle masz otwarty EGR bo widaćże sterownik w nastawach podstawowych zamyka egr 95% a maf nie rośnie (chyba że masz gdzieś dziure na odcinku przekływka cylindry)

W 011 w kolumnie 4 w BS zawór N75 otwiera się po czym zamyka powinien być widoczny skok ciśnienia w kolumnie 3 (n75 0% ciśnienie ok 950-1000mbar , N75 100% ciśnienie o 100mbar wyższe)

w 004 kolumna 3 na Late ma być 2 ATDC (silnik w pełni rozgrzany) sprawdz najlepiej ustawienie pompy na blokadach. Błąd 550 wskoczy zawsze gdy masz źle ustawiony kąt.

Czy jest to silnik AKE?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.