|
Autor |
Wiadomość |
Radek
Użytkownik
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 37 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-11-02, 22:28 [D2 00 3.3TDI
] Schemat podlaczenia podciśnień
|
|
|
Witam.Może ktoś wie gdzie można dostac takie schematy budowy silnika. |
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-11-02, 23:01
|
|
|
Witam
Ja wiem, ETKA. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-11-02, 23:29
|
|
|
A co dokładnie jest Ci potrzebne? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Radek
Użytkownik
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 37 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-11-03, 09:02
|
|
|
podłaczenia podcisnien do turbin z zaworami N75 jak to jest podłaczone i kturedy te wężyki biegna
[ Dodano: 2009-11-03, 09:17 ]
W tym ETKA jak tam sie co kolwiek sprawdza,bo jestem zielony trzeba sie zalogowac?Ktos może opisac krok po kroku jak tam sie dostac. |
|
|
|
|
|
|
|
knapikk
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 14 Cze 2011 Posty: 15 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 2011-06-26, 22:44
|
|
|
Witam , dołączę się do tematu, też taki schemat głównie położenia wężyków by się przydał, gdyż auto chodzi ok , odpala jedynie dość cieżko jak jest ciepły natomiast po zdjeciu osłon do czyszczenia znalazł sie na lewym blotniku weżyk podciśnieniowy lużny do dołu leci ciezko dojrzeć gdzie , natomiast góra luźna i nie mogę zlokalizować gdzie to mogło być wpięte. |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2011-07-05, 18:43
|
|
|
Ten przy lewym błotniku od dołu jest podłączony do silniczka , idzie do góry i przy grodzi sie kończy nigdzie nie podłączony...poprostu przepływa przez niego powietrze chłodząc silniczek elektryczny (elektrohydrauliczny) wspomagający układ ABS/ESP.
Jakoś takoś to było...chodzi oto aby do kanału wentylacyjnego silniczka nie poszło błoto. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |