Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 2.5TDI ] Prośba o analize LOG  
Autor Wiadomość
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2014-04-26, 13:58   [D2 00 2.5TDI ] Prośba o analize LOG

A8 D2 2000R 2,5 TDI AKE 180

witam,proszę o pomoc z rozszyfrowaniem logów, jakie zrobiłem wg instrukcji , dodam iż audi nie sprawia żadnych kłopotów,żadnych problemów mechanicznych nie zauważyłem ,mam je od pol roku i awarie jako poosiada lub mankamenty to pierdoły, zrobiłem nią 8,5tys km jedyny błąd jaki posiadała to:
VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4D2 907 401
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D02
Software Coding: 00012
Work Shop Code: WSC 02313
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75468799089
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -

ale czas na sprawdzenie serca wątroby nerek i reszty jej narządów ,stad prośba o sprawdzenie logów,z góry dzięki za pomoc



Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169614.html
Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169615.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169616.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169617.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169618.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169619.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169620.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169621.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mkgarbus_169622.html


ps jak coś złe napisałem nieregulaminowo itp to.... trudno poprawie się następnym razem
prosze o porady co sadzicie
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-26, 20:17   

Zawór egr odłaczony lub niesprawny.
Kąt wtrysku zle ustawiony.
Wtryskiwacze do przegladu.

Dla turbiny zrob logi dynamiczne i dla przepływki tez.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2014-05-12, 11:50   

1. tak własnie myslalem o zaworze egr ale stawialem na zaslepe
2. kat wtrysku mam minimalnie przestawiony ale w dobra strone,hehe bo jak sie dowiedzialem i info potwierdzone powoduje to glosniejsza prace silnika ale wydluzy zywotnosc
3. za duze cosnienie podaja wtryski, jak to sprawdzic gdzie i czy dam rade to sam jakos sprawdzic zrobic wyczyscic ustawic??
4. co do logow dynamicznych musze to zrobic z pasazerem gdyz sam moge spowodowac zagrozenie ale postaram sie to uczynic

ale w 1 kolejnosci chce zajac sie tym cisnieniem tylko poradzce jak i co zrobic

na szczescie zadnych bledow vag nie pokazuje co mnie bardzo cieszy :D
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-12, 20:15   

egr odłaczony to rownie dobrze moze byc zaslepiony. Generalnie nie dziala.

Wtryski do sprawdzenia bo korekcje sa duze. No chyba ze kompresja jest kiepska i nadgania dawka paliwa. Wtryski wymontuj i do sparwdzenia na stole, szukaj dobrej firmy bo jak pamietam one maja dwa czasy otwarcia.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2014-05-16, 11:40   

hej, a wplyw na cisnienie wtryskow moga miec wezyki przelewowe co sa przy wtryskach a raczej ich nieszczelnosc?? dodatkowo jak sie wslucham wydaje mi sie ze slysze jakis tak jakby przedmuch ty ty ty ty,jakby gdzies powietrze szlo, jak stoje twarza do silnika to jakby po lewej stronie ,gdzies pod pokrywami zaworow,gdzies na dole, byc moze uszczelka z kolektora wydechowego czy tlumik na wyjciu z silnika??
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-16, 22:33   

Wezyki nie maja na to wplywu. Natomiast przedmuch masz pewnie spod wtrysku, w glowicy jest specjalny kanał który odprowadza nadmiar cisnienia własnie pod kolektor wydechowy. To takie charakterystyczne sykanie w rytm pracy silnika.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mkgarbus 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: M6S Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 14
Skąd: SŁAWNO
Wysłany: 2014-05-17, 22:08   

to co bys proponowal zrobic?? co do tego syczenia ?? myslalem ze wlasnie spod kolektowa, ze mi tam uszczelke szlag trafil, jak sprawdzalem u gory zadne powietrze nie idzie ani spod wtryskow ani spod uszczelki pokrywy zaworow tylko slychac gdzies nizej,aczkolwiek zadnego podmuchu nie wylapalem , co bys wiec mi proponowal,zapobiegawczo chce sprawdzic i zregenerowac wtryski ale nie mam zadnej zaufanej firmy osoby gdyz do tej pory takie manewry mnie omijaly,ale jesli ma byc na tip top to do kogo mam uderzyc?? moje gg 964368,tel sms 691263880
_________________
KUBA
A8 D2 FL 2000 XI 2,5 TDI M6S 180 KM
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-19, 07:00   

Proponuje wyjac wszystkie 3 wtryski z tej glowicy i wymienic pod nimi podkladki. A gdzie u ciebie mozna sprawdzc wtryski to musisz poszukac.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.