Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2  
Autor Wiadomość
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2012-05-27, 11:58   [D2 00 2.8PB ] 2.7 bi-turbo w A8 D2

Witam, taka myśl mnie ostatnio naszła aby włożyć 2.7 bi-turbo z A6 do mojej A8, czy jest to możliwe?

Oczywiście sam tego nie będę robił bo nie mam możliwości i czy wiąże się to z wymiana automatu. Podpowiedzcie coś w tym temacie tylko bez głupich komentarzy.

Pozdro
_________________

 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-05-27, 13:05   

jest możliwe
ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z kosztów profesjonalnego swapu
oraz problemów z odsprzedażą takiego składaka ;-)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-27, 14:14   

Jak zwykle każdy doradza, sprzedaj to co masz i kup V8 albo W12
Swap ma sens, jeżeli nie ma już w ofercie fabrycznie mocniejszego silnika, albo gdy kupisz za bezcen karoserię z padniętym silnikiem (np jakiś klekot) w każdym innym przypadku takie zabawy słono kosztują, tym bardziej taki silnik. Po drodze wyjdzie że trzeba turbinki zrobić, albo coś nie tak z IC...

Prędzej wstawiłbym 4,2 BiTurbo z RS6 niż 2,7 V6 BiTurbo, koszt swapu taki sam, problemy takie same, różnica to tylko koszt zakupu jednostki i podzespołów, ale jak robić to z fantazją :-P

Zakładając że koszt swapu 4,2 BiT to 20 tys zł, więc takie 2,7 BiT Twoim zdaniem ile będzie kosztowało? Ja obstawiam całość na jakieś 12-15 tys zł (uwzględniając zrobienie po drodze wszystkiego co wymaga silniki przy takim rozbebraniu) Oczywiście, nie myślę nawet o takim swapie u pana kazia w stodole... Roboczo godziny w porządnym zakładzie swoje kosztują...
_________________

 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2012-05-27, 15:51   

To fajnie jak jest to do zrobienia to czas wprowadzić projekt w życie, a czy skrzynie tez trzeba zmienić czy może zostać ta od 2.8
_________________

 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-05-27, 16:03   

Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-27, 16:32   

Cokolwiek byś nie robił, na start szykuj 10 tys zł,
Nie wiem czy na tym forum uzyskasz zadowalający Cię poziom informacji, tutaj raczej nikt tak nie dłubał ;-)
Zajrzyj na http://www.racingforum.pl/ znajdziesz tam dużo różnych projektów, oraz przybliżone koszty.

Tutaj masz swap 2.7 do paska
http://www.passatworld.co...rbo-passat.html
oraz wywody w audi A6 C5
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=10836

Robiąc taki swap ja bym od razu poszedł w moc rzędu 500PS inaczej po co się męczyć z przekładaniem żeby jeździć na serii? :-P
W tematyce 2.7 BiT może Ci pomóc kolega z naszego forum (oraz innych w tej tematyce) SID, tutaj masz jego stronkę http://www.s4sid.pl/
_________________

 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-05-27, 18:44   

Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-27, 19:38   

tomek87g napisał/a:
Sebos ja zadałem tylko koledze kulturalne pytanie :-D
a Ty od razu z pretensjami
nie spinaj sie tak ok

Kolego, żadnych pretensji do nikogo nie mam tym bardziej do Ciebie ;-)

Pomogłem jak mogłem, sam chciałbym mieć pod maską V8 BiTurbo z RS6 ale wiem, że kasa nie warta zachodu to i koledze próbuję wytłumaczyć że inwestycja bez sensu ;-)
_________________

 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2012-05-27, 19:55   

greg26 napisał/a:
Jak masz zdrowy motor to może lepiej pomyśl o dołożeniu do niego kompresora lub bi turbo i przynajmniej będziesz wiedział co masz,bo kupując używany motor też jest ryzyko jak pisze sebos17.Cenowo wyjdzie na pewno taniej i większa pewność,że nie włożysz kasy w błoto.


Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?
_________________

 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-05-27, 21:03   

eed1979 napisał/a:

Kolego a wiesz może gdzie i za ile można taki kompresor dołożyć?

http://www.pes-tuning.com/

To niby rozwiązanie Plug&Play, tylko 4 tys $ + koszty sprowadzenia zestawu i montażu w PL

Tutaj masz wyszczególniony silnik ACK (niby z VW ale wiadomo że to te same silniki)
http://www.godula.pl/?page=kompresory_do_vw

Nie znalazłem info aby w PL ktoś do tego silnika zamontował kompresor...
Tematów podobnych dużo, ale jak już każdy wszystko przeliczy to temat umiera ;-)

Jak byś poczynił jakieś kroki z wstawieniem 2.7BiT opisuj wszystko na forum, chętnie poczytam :->
_________________

Ostatnio zmieniony przez sebos17 2012-05-30, 06:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-05-27, 21:31   

Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2012-05-27, 22:22   

greg26 napisał/a:
Swego czasu dzwoniłem do tej firmy z Rzeszowa : http://www.at2000.pl/
i powiedzieli mi za montaż 8000zł.


Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż, bo tak to wychodzi na to, ze 2.7 może być lepszym rozwiązaniem. Tylko nie wiem czy muszę tez skrzyni szukać :?:
_________________

 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-06-01, 12:36   

eed1979 napisał/a:
Ta cena jest ze sprzętem czy za sam montaż,
jak dzwoniłem wtedy ( a było to już ponad 2 lata temu) to cena była za komplet z montażem.Możesz zadzwonić do nich i się dowiesz wszystkiego jaka teraz cena jest.
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2012-06-11, 21:00   

Witam

Koszt montażu kompresora kompletny z uruchomieniem i strojeniem od 18 do 22 tys. PLN

A 2.7 bi-turbo muszę znaleźć ze schematem elektrycznym podobnym jak najbardziej do tego który mam teraz, także poszukiwania zacząć czas.

Jak już coś wykombinuje to się pochwale, ale może to potrwać :roll:

Pozdro
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.