|
Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-17, 18:16
|
|
|
wykaz kodow jest gdzies na tym forum. Gdybys nie znalazl a jakis blad ci nie daje spokoju to pisz na pw |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-19, 15:13
|
|
|
witam, potrzebuje oznaczenie następujących błędów :16535,17087,
pozakładałem cewki z innego auta i problem nadal taki sam, braki spalania w cylindrach 1,2,3,4, ręce opadają, pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki!!!!!!
:-/
[ Dodano: 2009-12-21, 19:14 ]
witam, ponownie zgłaszam tensam problem z wypadaniem zapłonów. Byłem u gazownika, który zakładał mi instalację, poustawiam wszystko co mógł i troche pomogło ale silnik nadal kuleje. Czasami załapie i jest ok ale przewaznie kuleje i to na bęzynie. Braki spalania występuja tylko w cylindrach 1-4 i to na wolnych obrotach, nie wiem juz czego szukac, gazownik przyznał że też nie ma pojecia, kazał jeszcze wymienić świece na BERU, mam NGK nowiuteńkie i świec nie będę się czepiał. Tylko że nie mam pojęcia czego się czepic!!!!!!!!Czy ktos może pomóc??? :-(
[ Dodano: 2009-12-22, 13:11 ]
Czy jest możliwe żeby jedna wtyczka pod pokrywą plastikową z lewej strony ( cyl. 1-4)była luźna, do niczego nie podpięta, taka sama jest z drugiej ale podpięta i podobna jest z przodu silnika u góry, zasłania ja obudowa, może tutaj leży moja dolegliwość z wypadaniem zapłonów? Na poczatku roku wymieniali mi termostat i może źle podłączyli? Co o tym myślicie/ pozdrawiam :-| |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-26, 16:31
|
|
|
kolego mam identyczny problem ale ja nie mam spalania na 8cylindrze
widze cisza na forum podpinalem sie wielokrotnie do tematów nie uzyskalem odpowiedzi |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-02-03, 22:41
|
|
|
ja tez sie podpinam pod temat - mial juz ktos jakies rozwiazania?
wczesniej tez mi zle pracowal i na benie i na gazie ale wypady zaplonow byly b. sporadyczne.. po wymianie wtryskow gazu bylo lepiej ale ..znowu sie zaczelo.
wywala mi na 4tym i 6tym cylindrze, zamiana cewek nie pomaga - auto jest po "malym" remoncie - wymianie uszczelniacza na wale.. - moze mechanicy cos zle podlaczyli, wiec bede sprawdzal jeszcze.
..takie jezdzenie to nie bardzo przyjemne jest..
kontynuacja mojego tematu tutaj http://www.a8team.pl/topi...?start=15#11027 zeby nie szlo rownolegle.. |
Ostatnio zmieniony przez jaano 2010-02-04, 12:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2010-02-04, 10:24
|
|
|
witam, ja sam rozwiązałem ten błąd z wypadaniem zapłonów, otóż gdy byłem u gazownika na wymianę tloczków w listwach wtryskowych to gamonie tak robili, że odłączyli przewód od powietrza i cała mecyja. zmierzam do tego, aby kazdy we własnym zakresie poprzeglądał co sie da, trzeba pościągać obudowy i powolutku popatrzyć cop i jak bo ci fachowcy to nieraz tak naprawią że masakra, mam nadzieje że pomoże a jak nie to trzeba walczyć dalej, jest duyżo możliwości, pisz co się dzieje i bedziemy walczyc, tego tematu jest dużo na forum, pozdrawiam ;-) |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
|
|
|
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-04-17, 08:41
|
|
|
to wlasnie tacy gazownicy od kuchenek gazowych :-/ polecil zmiane tloczkow ale nie powiedzial o kalibracji po takiej operacji listew gazowych. jesli wymieniany jest tloczek, tloczki, albo same gumki czy sprezynki we wtryskiwaczu gazowym, to pozniej trzeba kalibrowac cala listwe, a w v8 obie listwy - chodzi o to zeby wydatki poszczegolnych wtryskiwaczy byly takie same!!! jesli ktos ma instalacje KME to jest o tyle szczesliwy, ze jak trafi na "normalnego" gazownika to taka operacje zrobi bez zdejmowania listew z silnika :-D
inny powod takich klopotow moze polegac na tym, ze parownik przez podlaczenie podcisnienia przepuszcza gaz, objaw wtedy jest taki, ze jak samochod troche postoi, to pojawiaja sie problemy z odpalaniem, odpala jakby byl zalany, wyskakuja CAT itp. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |
|
|