Autor |
Wiadomość |
david807
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2015-03-29, 10:30 [D2 00 3.3TDI
] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy
|
|
|
Witam.
Problem jak w temacie za każdym razem trzeba go długo kręcić i czasem gaśnie w trakcie jazdy przy dodaniu gazu błędy na vagu
17473-ciśnienie paliwa system nie stabilny
17428-ciśnienie paliwa przekroczony limit
17687-elektrozawór dozowania paliwa.
Wymieniłem regulator wysokiego ciśnienia w pompie i ten koło pompy wtryski po regeneracji , pomóżcie proszę bo pomysły mi się kończą
Z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2015-03-29, 18:03
|
|
|
Jeśli wszystko powymieniane wtryski zrobione to zostaje pompa do sprawdzenia |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-29, 20:53
|
|
|
Jesli gasnie przy dodaniu gazu - rozumiem ze trzeba dobrze dac mu w palnik - to raczej obstawiam wtryskiwacze. Sprawdz je jeszcze gdzies indziej lub zrob chociaz próbe przelewową... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
david807
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2015-03-30, 05:44
|
|
|
fachowiec który wymieniał regulator wysokiego ciśnienia twierdzi ze pompa jest ok gasnie przy dodaniu gazu jak ledwie go dotkne jak tak sie dzieje to jest na maxa mulowaty moze winna byc pompka pod progiem?? |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-04-09, 14:47
|
|
|
Pompa w progu jest potrzebna tylko do odpalenia silnika, potem ona jest nie potrzebna. Pisałeś jeszcze kolego o elektrozaworze dozowania paliwa, sprawdzałeś go? Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz zawór regulujący to ciśnienie. |
_________________
|
|
|
|
|
david807
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2015-04-12, 20:13
|
|
|
witam czujnik ciśnienia paliwa mam wymieniony na nowy a ten zawór regulujacy cisnienie gdzie sie znajduje i jak wygląda?? |
|
|
|
|
|
|
|
Smoogle
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29 Dołączył: 30 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2015-04-15, 12:51
|
|
|
Zawór regulacji ciśnienia paliwa znajduje się na przeciw czujnika ciśnienia paliwa. |
_________________
|
|
|
|
|
david807
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: audi a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2015-04-16, 22:08
|
|
|
dzieki kolego sprawdze go |
|
|
|
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2015-07-29, 07:44
|
|
|
i co zrobiles auto??
Bo widze ze mam ten sam problem |
|
|
|
|
franko
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: dawid
Jeżdzę: a8 d2 3.3 Q
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2015 Posty: 2 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 2015-08-04, 18:40
|
|
|
witam. problem odcinania paliwa lezy w przelewach! 3 wtryskiwacze przelewaly paliwo jak z kranu (nie bylo w nich cisnienia) i dlatego odcina zaplon.tez mialem wymieniane wtryski i wymienilem pompe wtryskowa (wiem jak) zawor czy to czujnik na pompie, zawor na rozdzielaczu, czujnik wysokiego cisnienia, sprawdzalem prace silnika na kompie dawkowanie, cisnienie, doladowanie,otwarcie zaworow... itd itd... i wrocilem do wtryskow i 3 wymienilem i smiga jak szalona:) i wymienic zawor wysokiego cisnienia:) jesli to zrobicie a dalej bedzie problem powiem co dalej trzeba sprawdzic i postaram sie pomoc:) mo i nasze trzy-trojki nie lubia paliwa z ,,oszczednosci,, bo jednak sie to nie oplaca |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-04, 20:26
|
|
|
No i musze to powiedziec : A NIE MÓWIŁEM |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2015-09-10, 11:52
|
|
|
franko,
witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach |
|
|
|
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2015-09-11, 10:20
|
|
|
franko,
witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach
DODANO:
panowie licze na szybka odpowiedz
Przed zamowieniem wtrysku sprawdzalem na numery i jest tak co 2 wtrysk ma ten sam numer tylko inna koncowka jeden ma G drugi H czy tak powinno byc? Wczoraj po sparwdzeniu przelewow wymienilem wtrysk z taka koncowka co bylo na starym i auto dzis juz nawet nie odpala, dzwonilem do faceta co wystawil te wtryski i powiedzial ze u niego byly wszystkie takie same wtryski z koncowka H. Licze na pomoc pozdrawiam |
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2015-09-11, 11:44
|
|
|
W 3.3 tdi według ,,ETKI" powinny być wtryskiwacze o nr; 057 130 276 H |
|
|
|
|
|
|
|
mateja00
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 9 Skąd: mazury
|
Wysłany: 2015-09-13, 14:54
|
|
|
tak mam takie numery tylko jeden jest G drugi H i caly czas mam problemy z tym samochodem to moze wina tych wtryskow |
|
|
|
|
|