Autor |
Wiadomość |
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-10-03, 11:25 [D2 99 2.5TDI
] Zapowietrza się układ paliwowy
|
|
|
witam, zdechła mi pompa wtryskowa i ją wymieniłem, tylko że przed awarią sprawdzałem w baku czy jest kosz napełniony paliwem, niby wszystko poskręcałem tak jak było założyłem nową pompę wtryskową niby jest dobrze ale układ się zapowietrza widać pier@@@@dolone bąble powietrza na przezroczystym przewodzie co jest przy pompie.
- pompka chodzi w baku
- zatankowałem pod pekiel ale i tak lecą bąble
czy może mi ktoś wyjaśnić zasadę działania tego kosz bo pompka która jest to zaciąga paliwo z tego kosza i podaje go gdzieś tam (myslałem ze jest to na odwrót)
sprawdzone połączenia itp.
co moze byc nie tak że lecą az tak wielkie bąble |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-03, 21:44
|
|
|
Pewnie sie zapowietrza na filtrze paliwa - obejrzyj go, szczegolnie ten plastikowy termostacik. Generalnie jak zbiornik jest pelen to pompka nie robi w baku. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-10-04, 07:08
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | szczegolnie ten plastikowy termostacik | chodzi ci o ten zaworek czarny co jest na powrocie na filtrze, bo jak go zdejmę do np. wymiany filtra to on delikatnie syczy więc może masz racje zobacze podłącze bez filtra i ciekawe czy bedą bąble
[ Dodano: 2011-10-04, 15:54 ]
ok zrobione
kupiłem nowy zaworek i dupa wieć podłoczyłem na szybko z wiadra zamiast baku nic nie dało, odłączyłem filtr i na krótko podłączyłem do instalacji wiec miałem wyeliminowany bak i filtr i ten zaworek patrze jest super zero bąbli.
Wiec zaczynam podłączać bak ale bez filtra też nie ma bąblów więc pojechałem kupić nowy filtr paliwa a ten co miałem miał 2,5 tygodnia i był boscha ale mówię sobie jaki niefart trafiłem wadliwy, kupiłem filtrona założyłem i dupa znowu bąble myślałem że się wścieknę, no i praca od nowa skracanie rurek bo może gdzieś przepuszcza i eliminowanie sekcja po sekcji i znowu wychodzi ze to coś z filtrem lanie ropy chyba już we wszystkie dziury i filtr nic nie pomagają no to może stary zaworek też bez rezultatu,
na sam koniec jak się już zapowietrzył na amen po odkręceniu tej nakrętki co jest na filtrze kolega wsadził lejek do tej dziurki co idzie na nią zaworek i lał ropę a ja zacząłem kręcić auto odpaliło i chwilę z tym lejkiem pochodziło i zero bąblów, zgasiłem założyłem zaworek ten stary i jest gitara
jak wróze z roboty to sprawdzę czy jest pazur powietrza ale narazie podczas jazdy juz nie przerywa
pierwszy raz mi się to zdarzyło żeby się tak zapowietrzyło, wcześniej odpowietrzałem na wtryskach i było dobrze a tu się napitoliłem jak stary koń, ciekawe czy jak zejde poniżej połowy baku czy będzie dobrze bo sam to rozbierałem i składałem
do czego jest ta nakrętka co jest na filtrze??????????????
dzieki szeryfisch, bo twoja wypowiedz skłoniła mnie do kupienia tego zaworka mimo wszystko że założyłem stary to i tak to był jakiś punk zaczepienia i w sumie miałeś racje że to filtr
w nowszych np. super B 2005 r. jest już założona pompka i jak się przekręci zapłon to już daje ciśnienie na wtryski chyba z czasem pomyśle o dołożeniu pompki bo to jakaś tragedia z tym odpowietrzaniem |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-04, 22:47
|
|
|
Mowisz i takiej malutkiej śrubce? No to wlasnie jest ustrojstwo do odpowietrzania. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-10-05, 08:12
|
|
|
ale jak to robić - tak na przyszłość
naciskałem na pomógł ale nie mam uprawnień muszę chyba FOSSa ścignąć |
_________________
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-10-05, 21:44
|
|
|
kolego odkręcasz ją prawie do końca i kręcisz aż nie zacznie leciec ropa i zakręcasz |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2011-10-06, 20:18
|
|
|
salaj11, oswój się z faktem, że tego filtrona niedługo wymienisz. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-06, 21:19
|
|
|
z tej srobeczki to ropa nie poleci sama z siebie. Tam sie podlacza ustrojstwo co ssie jak tirowka... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-10-07, 07:13
|
|
|
u mnie w 3.3 taka kropelka wychodzi i zakręcam i wtedy jest odpowietrzony |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-07, 22:10
|
|
|
3.3 jest na CR a 2.5 to zwykle TDI i tu pompa ssie |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-10-08, 07:15
|
|
|
może i tak kolego nie sprzeczam się bo to nie ja tu jestem mechanikiem :-D |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
|