Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.5TDI ] Zapowietrza się układ paliwowy  
Autor Wiadomość
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-10-03, 12:25   [D2 99 2.5TDI ] Zapowietrza się układ paliwowy

witam, zdechła mi pompa wtryskowa i ją wymieniłem, tylko że przed awarią sprawdzałem w baku czy jest kosz napełniony paliwem, niby wszystko poskręcałem tak jak było założyłem nową pompę wtryskową niby jest dobrze ale układ się zapowietrza widać pier@@@@dolone bąble powietrza na przezroczystym przewodzie co jest przy pompie.

- pompka chodzi w baku
- zatankowałem pod pekiel ale i tak lecą bąble

czy może mi ktoś wyjaśnić zasadę działania tego kosz bo pompka która jest to zaciąga paliwo z tego kosza i podaje go gdzieś tam (myslałem ze jest to na odwrót)

sprawdzone połączenia itp.

co moze byc nie tak że lecą az tak wielkie bąble
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-03, 22:44   

Pewnie sie zapowietrza na filtrze paliwa - obejrzyj go, szczegolnie ten plastikowy termostacik. Generalnie jak zbiornik jest pelen to pompka nie robi w baku.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-10-04, 08:08   

szeryfisch napisał/a:
szczegolnie ten plastikowy termostacik
chodzi ci o ten zaworek czarny co jest na powrocie na filtrze, bo jak go zdejmę do np. wymiany filtra to on delikatnie syczy więc może masz racje zobacze podłącze bez filtra i ciekawe czy bedą bąble

[ Dodano: 2011-10-04, 15:54 ]
ok zrobione
kupiłem nowy zaworek i dupa wieć podłoczyłem na szybko z wiadra zamiast baku nic nie dało, odłączyłem filtr i na krótko podłączyłem do instalacji wiec miałem wyeliminowany bak i filtr i ten zaworek patrze jest super zero bąbli.
Wiec zaczynam podłączać bak ale bez filtra też nie ma bąblów więc pojechałem kupić nowy filtr paliwa a ten co miałem miał 2,5 tygodnia i był boscha ale mówię sobie jaki niefart trafiłem wadliwy, kupiłem filtrona założyłem i dupa znowu bąble myślałem że się wścieknę, no i praca od nowa skracanie rurek bo może gdzieś przepuszcza i eliminowanie sekcja po sekcji i znowu wychodzi ze to coś z filtrem lanie ropy chyba już we wszystkie dziury i filtr nic nie pomagają no to może stary zaworek też bez rezultatu,

na sam koniec jak się już zapowietrzył na amen po odkręceniu tej nakrętki co jest na filtrze kolega wsadził lejek do tej dziurki co idzie na nią zaworek i lał ropę a ja zacząłem kręcić auto odpaliło i chwilę z tym lejkiem pochodziło i zero bąblów, zgasiłem założyłem zaworek ten stary i jest gitara

jak wróze z roboty to sprawdzę czy jest pazur powietrza ale narazie podczas jazdy juz nie przerywa

pierwszy raz mi się to zdarzyło żeby się tak zapowietrzyło, wcześniej odpowietrzałem na wtryskach i było dobrze a tu się napitoliłem jak stary koń, ciekawe czy jak zejde poniżej połowy baku czy będzie dobrze bo sam to rozbierałem i składałem

do czego jest ta nakrętka co jest na filtrze??????????????

dzieki szeryfisch, bo twoja wypowiedz skłoniła mnie do kupienia tego zaworka mimo wszystko że założyłem stary to i tak to był jakiś punk zaczepienia i w sumie miałeś racje że to filtr

w nowszych np. super B 2005 r. jest już założona pompka i jak się przekręci zapłon to już daje ciśnienie na wtryski chyba z czasem pomyśle o dołożeniu pompki bo to jakaś tragedia z tym odpowietrzaniem
_________________

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-04, 23:47   

Mowisz i takiej malutkiej śrubce? No to wlasnie jest ustrojstwo do odpowietrzania.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-10-05, 09:12   

ale jak to robić - tak na przyszłość
naciskałem na pomógł ale nie mam uprawnień muszę chyba FOSSa ścignąć
_________________

 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-05, 22:44   

kolego odkręcasz ją prawie do końca i kręcisz aż nie zacznie leciec ropa i zakręcasz
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-10-06, 21:18   

salaj11, oswój się z faktem, że tego filtrona niedługo wymienisz.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-06, 22:19   

z tej srobeczki to ropa nie poleci sama z siebie. Tam sie podlacza ustrojstwo co ssie jak tirowka...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-07, 08:13   

u mnie w 3.3 taka kropelka wychodzi i zakręcam i wtedy jest odpowietrzony
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-10-07, 23:10   

3.3 jest na CR a 2.5 to zwykle TDI i tu pompa ssie
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-08, 08:15   

może i tak kolego nie sprzeczam się bo to nie ja tu jestem mechanikiem :-D
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.