Autor |
Wiadomość |
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-08, 13:48 [D2 98 2.5TDI
] Sztanga turbiny - ustawienie
|
|
|
Witam. Może wie ktoś z was jak w tym modelu ustawic sztange turbiny? ponieważ była czyszczona a sztanga jest w takim samym miejscu jak była, więc nikt jej nie ustawiał w warsztacie dodam że przed czyszczeniem samochód z niższych obrotów się już zbierał. z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-04-08, 21:14
|
|
|
zaluzje na maxa otwarte (ciegno na turbinie na maxa na dol) sztanga od gruszki podcisnieniowej powinno siadac na ,,styk,, . po podaniu podcisnienia sztanga powinna zaciagnac sie do gory, gorzej jak ktos pokrecil ogranicznikiem pod ciegnem na muszli wydechowej . najlepiej zrób logi dynamiczne |
|
|
|
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-08, 21:32
|
|
|
heh kolego ty mi powiedz co to sa te logi:P
[ Dodano: 2012-04-08, 22:42 ]
ogledziny na dzis to takie ze po odcieciu podcisnienia sztanga opada w dol a po zalozeniu wezyka podnosi sie do gory... i jak dzis jechalem krecac go tak do 3 tysiecy z pod lewego przedniego kola slychac jak dmucha szszszszszszszszsz i zauwazylem ze waz co laczy sie z coolerem jest poowijany czarna tasma lecz na komputerze nic nie pokazuje zadnej usterki typu wartosc doladowania nie osiagnieta...? |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-08, 22:17
|
|
|
tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-04-09, 08:57
|
|
|
Samym odpinaniem wezyka nie sprawdzisz ustawienia gruszki na turbo, trzeba jeszcze sciagnac zawleczke ze sztanki (wtedy tez mozesz sprawdzic czy lekko chodzi ciegno na turbo, czy nie zacina sie w calym zakresie pracy, bo jakiekolwiek przycinanie,bedzie powodowalo problemy z doladowaniem). Jesli slychac syczenie to powinno byc czarno za autem ;-) Na vagu masz wszystko w blokach pomiarowych: wartosci wymagane - rzeczywiste doladowania, przeplywki , ktore powinny sie pokrywac |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-04-09, 09:26
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko |
możesz rozwinąć tą myśl ? ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-09, 10:02
|
|
|
regulujesz sztange na turbinie i sprawdzasz vaginą jak faktycznie doładowuje turbina. Notlaufy nie sa wskazane. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-09, 11:17
|
|
|
sprawdzalem te bloki i mniej wiecej sie te wartosci pokrywaja... ale te dmuchanie troche mnie nie pokoi bo juz przy 2 tysiacach i otwartym oknie slychac jak dmucha i na dodatek ta tasma co jest nia ta rura owinieta (jest to zaraz przy wyjsciu z coolera) jest juz taka wyschnieta i troche luznawa i wlasnie nie wiem czy kupic nowy taki odcinek czy nie? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-09, 15:56
|
|
|
zdemontuj tą rurke i obejrzyj dokladnie, ona potrafi peknąc w takim miejscu ze nie widac gdy jest zamontowana. Aha, i nie jest to tania rzecz. Nowa dostepna jedynie w ASO i kosztuje w okolicy 500zl |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2012-04-09, 19:43
|
|
|
szeryfisch, spokojnie idzie dopasować od jakiegoś Kamaz-a
Odnośnie regulacji , myślałem, że znasz jakiś sposób na dokładną regulację przy pomocy vag-a . |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-09, 21:18
|
|
|
jesli masz tą perforowana rurke z czujnikiem to niestety nic innego nie pasuje... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-10, 18:12
|
|
|
sprawdzalem te rursko w jedna strone dmuchajac a z drugiej przytrzymujac i jak na moje oko(a mam je dobre) to jest dobre tasma to nie wiem po co tam byla:P
[ Dodano: 2012-04-10, 19:14 ]
i tak jak mowi kolega szeryfisch jest tam czujnik
[ Dodano: 2012-04-10, 19:15 ]
moze cooler bylby gdzies dziurawy... ale to dopiero sprawdze jak oddam zdzerzak do malowania |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-10, 19:52
|
|
|
tasma jest oryginalnie, a rurke trzeba posciskac paluszkami. Wtedy widac pekniecia. Otworem paszczowym nie zrobisz 2 barów cisnienia... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Pietro
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 22 Skąd: Wieszowa
|
Wysłany: 2012-04-11, 18:05
|
|
|
no sprawdze jeszcze raz
[ Dodano: 2012-04-26, 23:26 ]
a wiec szumienie nie ustalo wrecz sie nasililo juz przy 1200 1300 luft wali jak szalony z dolu auta spala wiecej paliwa i przy wcisnieciu gazu do konca dymi na czarno... czy to moze byc ten intercooler dziurawy? jak go najlepiej zdiagnozowac zeby wszystkiego nie rozbierac?a jak juz rozebrac to co najszybciej i jak? z gory dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
|