Autor |
Wiadomość |
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-12-31, 10:42 [D2 00 3.3TDI
] Jak odpowietrzyć układ paliwowy??
|
|
|
Witam tak jak w temacie ktoś pomoże
eloallxp, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS. |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-12-31, 11:09
|
|
|
poluzuj jeden przewód od wtryskiwacza, włącz zapłon i elektryczna pompa paliwa powinna odpowietrzyć układ. |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2010-12-31, 13:10
|
|
|
Witam odkręć srubę na filtrze paliwa na klucz 8 pokręć chwilę silnikiem aby paliwo doszło do filtra i jak zacznie się wylewać przez odpowietrznik to zakręć , reszta odpowietrzy się sama , |
|
|
|
|
ROBERTS
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2011-01-08, 23:28
|
|
|
MAM PODOBNY PROBLEM PO WYMIANIE FILTRA PALIWA NIE MOGĘ ODPOWIETRZYĆ UKŁADU . ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO WSKAZÓWEK ALE TO NIC NIE POMOGŁO . SILNIK URUCHAMIA SIĘ I PO WYPALENIU PALIWA Z FILTRA ZPOWROTEM GAŚNIE . WYMONTOWAŁEM NAWET CAŁĄ POMPĘ ZE ZBIORNIKA . CZY KTOŚ MI POWIE CZY POMPA W ZBIORNIKU TŁOCZY PALIWO DO SILNIKA CZY TYLKO SŁUŻY DO WYRÓWNANIA POZIOMU PALIWA W ZBIORNIKU . I CZY TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA SAMA ZASYSA PALIWO ZE ZBIORNIKA . ZA INFORMACJĘ Z GÓRY DZIĘKUJĘ . |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-01-09, 08:00
|
|
|
Kolego a sprawdzałes czy pompa ta w zbiorniku podaje paliwo, pompa wysokiego cisnienia sama nie zasysa paliwa ze zbiornika przed nią masz jeszcze pompę wstępną .Najpierw pompa elektryczna podaje paliwo na filter potem idzie do pompy wstępnej potem do chłodnicy poliwa i do pompy wysokiego ciśnienia. |
|
|
|
|
pablos249
Użytkownik
Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2011-01-12, 19:49
|
|
|
zawsze czy to podczas wymiany filtra paliwa, czy przy odkręcaniu wtrysków, układu odpowietrzać nie trzeba było, odpowietrza się on sam, trzeba tylko zalać zbiornik powyżej połowy, i kręcić. |
|
|
|
|
|
|
|
ZuQ
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 34 Skąd: NEB
|
Wysłany: 2011-01-13, 22:18
|
|
|
Co ma wspólnego zalanie zbiornika powyżej połowy z odpowietrzaniem układu paliwowego :?:
Czy jeśli zbiornik jest zalany np 5 litrami to układ się juz nie odpowietrzy :?: |
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-01-16, 15:28
|
|
|
Koledzy a ja mysle ze problem tkwi w zaworku zwrotnym..Jeden znajduje sie przy filtrze paliwa ten z zawleczka a drugi przed pompom wstepna paliwa w zbiorniku...Kolega pablos249, ma troche racji mialem podobna sytuacje tylko ze w T4 jak bylo pol zbiornika paliwa to krecil na dotyk a jak mniej niz pol to trzeba bylo przytrzymac troche wymienilem oby dwa zaworki i smiga jak nowy..w 3,3 tdi uklad paliwa odpowietrza sie sam dlatego tez sugeruje zaworki zwrotne...
Pozdrawiam |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
arturro
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A4 wcześniej A8
Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 20 Skąd: Kraków/Nysa
|
Wysłany: 2011-01-18, 21:04
|
|
|
w tym model bardzo często pada pompa paliwa w zbiorniku i poniżej połowy zbiornika nie chce zapalać a wręcz potrafi zgasnąć podczas jazdy (przerabiałem to). Odpowietrzą się sam jak ktoś pisał wcześniej jeżeli wszystko jest sprawne. |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-02, 20:28
|
|
|
A co jeśli mimo wszystkich prób nie można odpowietrzyć układu?.
Zostały pominięte pompy elektryczne i filtr paliwa.
Paliwo zostało podane bezpośrednio do pompy wstępnej co jest na walku i dalej nic, pompy praktycznie nie pobierają paliwa a z po popuszczeniu wtrysku paliwo ledwo leci.
Błędów na kompie brak i brak siły. |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-02-02, 21:20
|
|
|
Kolego jak masz możliwość podmien zawór wysokiego ciśnienia |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-02-03, 13:13
|
|
|
Był podmieniany, bez zmian... |
|
|
|
|
|
|
|
streight84
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 150 KM
Wiek: 40 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 15 Skąd: Ełk , Kassel ( Niemcy)
|
Wysłany: 2016-03-18, 22:15 odpowietrzenie ukladu
|
|
|
witam nie znam sie za bardzo ale ja mam 2,5 tdi a8 d2 i tez mi sie zapowietrzyla i pomogla wymiana g210 bo byl walnienty i nie zalaczal pompy napelniajacej kosz paliwa a ponizej pol zbiornika byl pusty i vp44 nie miala co ciagnac po wymianie nie moglem odpowietrzyc luzowaniem wtryskow itp ale troche plaka w kolektor ssacy pomoglo od reki niby to nie jest zalecane ale od tego czasu auto smiga do rezerwy i wszystko jest ok
Nie wiem czy w temacie ale moze moja uwaga cos ci pomoze |
_________________ Pozdrawiam Karol |
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2016-03-20, 12:28
|
|
|
U mnie pompa w baku nie podawała paliwa do kosza, znaczy zawieszała się, raz paliwo pompował raz nie.
A ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nic nie połamać? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
|
|
|
|
|