Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Jak odpowietrzyć układ paliwowy??  
Autor Wiadomość
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-31, 10:42   [D2 00 3.3TDI ] Jak odpowietrzyć układ paliwowy??

Witam tak jak w temacie ktoś pomoże



eloallxp, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-12-31, 11:09   

poluzuj jeden przewód od wtryskiwacza, włącz zapłon i elektryczna pompa paliwa powinna odpowietrzyć układ.
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2010-12-31, 13:10   

Witam odkręć srubę na filtrze paliwa na klucz 8 pokręć chwilę silnikiem aby paliwo doszło do filtra i jak zacznie się wylewać przez odpowietrznik to zakręć , reszta odpowietrzy się sama ,
 
 
ROBERTS 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2011-01-08, 23:28   

MAM PODOBNY PROBLEM PO WYMIANIE FILTRA PALIWA NIE MOGĘ ODPOWIETRZYĆ UKŁADU . ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO WSKAZÓWEK ALE TO NIC NIE POMOGŁO . SILNIK URUCHAMIA SIĘ I PO WYPALENIU PALIWA Z FILTRA ZPOWROTEM GAŚNIE . WYMONTOWAŁEM NAWET CAŁĄ POMPĘ ZE ZBIORNIKA . CZY KTOŚ MI POWIE CZY POMPA W ZBIORNIKU TŁOCZY PALIWO DO SILNIKA CZY TYLKO SŁUŻY DO WYRÓWNANIA POZIOMU PALIWA W ZBIORNIKU . I CZY TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA SAMA ZASYSA PALIWO ZE ZBIORNIKA . ZA INFORMACJĘ Z GÓRY DZIĘKUJĘ .
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2011-01-09, 08:00   

Kolego a sprawdzałes czy pompa ta w zbiorniku podaje paliwo, pompa wysokiego cisnienia sama nie zasysa paliwa ze zbiornika przed nią masz jeszcze pompę wstępną .Najpierw pompa elektryczna podaje paliwo na filter potem idzie do pompy wstępnej potem do chłodnicy poliwa i do pompy wysokiego ciśnienia.
 
 
pablos249 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-01-12, 19:49   

zawsze czy to podczas wymiany filtra paliwa, czy przy odkręcaniu wtrysków, układu odpowietrzać nie trzeba było, odpowietrza się on sam, trzeba tylko zalać zbiornik powyżej połowy, i kręcić.
 
 
ZuQ 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 34
Skąd: NEB
Wysłany: 2011-01-13, 22:18   

Co ma wspólnego zalanie zbiornika powyżej połowy z odpowietrzaniem układu paliwowego :?:
Czy jeśli zbiornik jest zalany np 5 litrami to układ się juz nie odpowietrzy :?:
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-01-16, 15:28   

Koledzy a ja mysle ze problem tkwi w zaworku zwrotnym..Jeden znajduje sie przy filtrze paliwa ten z zawleczka a drugi przed pompom wstepna paliwa w zbiorniku...Kolega pablos249, ma troche racji mialem podobna sytuacje tylko ze w T4 jak bylo pol zbiornika paliwa to krecil na dotyk a jak mniej niz pol to trzeba bylo przytrzymac troche wymienilem oby dwa zaworki i smiga jak nowy..w 3,3 tdi uklad paliwa odpowietrza sie sam dlatego tez sugeruje zaworki zwrotne...

Pozdrawiam
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
arturro 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A4 wcześniej A8
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Kraków/Nysa
Wysłany: 2011-01-18, 21:04   

w tym model bardzo często pada pompa paliwa w zbiorniku i poniżej połowy zbiornika nie chce zapalać a wręcz potrafi zgasnąć podczas jazdy (przerabiałem to). Odpowietrzą się sam jak ktoś pisał wcześniej jeżeli wszystko jest sprawne.
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-02, 20:28   

A co jeśli mimo wszystkich prób nie można odpowietrzyć układu?.
Zostały pominięte pompy elektryczne i filtr paliwa.
Paliwo zostało podane bezpośrednio do pompy wstępnej co jest na walku i dalej nic, pompy praktycznie nie pobierają paliwa a z po popuszczeniu wtrysku paliwo ledwo leci.

Błędów na kompie brak i brak siły.
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-02-02, 21:20   

Kolego jak masz możliwość podmien zawór wysokiego ciśnienia
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-02-03, 13:13   

Był podmieniany, bez zmian...
 
 
streight84 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 150 KM
Wiek: 40
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 15
Skąd: Ełk , Kassel ( Niemcy)
Wysłany: 2016-03-18, 22:15   odpowietrzenie ukladu

witam nie znam sie za bardzo ale ja mam 2,5 tdi a8 d2 i tez mi sie zapowietrzyla i pomogla wymiana g210 bo byl walnienty i nie zalaczal pompy napelniajacej kosz paliwa a ponizej pol zbiornika byl pusty i vp44 nie miala co ciagnac po wymianie nie moglem odpowietrzyc luzowaniem wtryskow itp ale troche plaka w kolektor ssacy pomoglo od reki niby to nie jest zalecane ale od tego czasu auto smiga do rezerwy i wszystko jest ok
Nie wiem czy w temacie ale moze moja uwaga cos ci pomoze :)
_________________
Pozdrawiam Karol :)
 
 
mus102 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 217
Skąd: Śląskie
Wysłany: 2016-03-20, 12:28   

U mnie pompa w baku nie podawała paliwa do kosza, znaczy zawieszała się, raz paliwo pompował raz nie.

A ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nic nie połamać?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-20, 12:33   

Cytat:
A ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nić nie połamać?


http://www.a8team.pl/d2-9...liwa-vt2414.htm

opcja "szukaj"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.