Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Problem z Mocą  
Autor Wiadomość
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-08, 20:55   [D2 00 3.3TDI ] Problem z Mocą

Witam Mam Dalej Problem Z mocą mego byka i wiem tyle po vagu :

17964 P1556 462C Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-09, 02:16   

A swieca sie jakies kontrolki jak wdepniesz np taka zolta spiralka? Moze cos z podcisnieniem albo zawor podcisnieniowy uszkodzony....lub egr...u mnie byl walniety wezyk od podcisnienia i tez wywalalo blad zaworu podcisnieniowego, ale u Ciebie sam zawor moze byc uszkodzony...kurczenie pamietam tylko jaki ja mialem nr bledu :-|
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-09, 07:21   

własnie kolego żółta spiralka sie świeci
 
 
MarcinD2 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2010-12-09, 09:18   

Musisz podjechać koniecznie do dobrych diagnostów, elektroników - znam takich z Wrocławia ale na Twoim terenie się nie orientuje niestety.
Oni powinni dojść po danych mniej wiecej gdzie szukać przyczyny.
Fakt, że dobrze byłoby sprawdzić dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia dochodzace do 2 zaworów jeden to N75 drugie do drugiej turbiny to N274 oba maja to samo zadanie czyli regulację ładowania Turbo. Zawory są obok siebie po prawej stronie silnika i lepiej widoczne od spodu.


Załączam coś co powinieneś prześledzić.
Ściągnij to :

http://chomikuj.pl/elektr...L,220975427.pdf


To jest opis silnika 3.3 tdi V8 Audi tzw. z serii instrukcji audi

Pozdrawiam
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-12-09, 19:23   

to ci troch pomoże
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36227


http://www.audiklub.org/p...ic.php?t=102699


poczytac
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.