Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Problem z uruchomieniem  
Autor Wiadomość
MOJZY 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: stefan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: władysławowo
Wysłany: 2011-03-23, 06:02   [D2 00 3.3TDI ] Problem z uruchomieniem

audi a 8 3,3 tdi zgasł niemoge odpalic zrobiłem prawie wszystko i nadal niemam pojęcia co sie dzieje
sprawdzony rozrząd, wymienione wtryski, zregenerowana pompa wysokiego cisnienia, nowa pompka mechaniczna, wymieniony zawór regulacji cisnienia

a nadal niemoze zapalic

niewiem ale domyslam sie ze comon reil nieotwiuera wtrysków moze miał ktos taki przypadek
prosze o pomoc 604470619
 
 
JACEK JANKOWSKI 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Wiek: 53
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 21
Skąd: PIŁA-HAMBURG
Wysłany: 2011-03-23, 06:12   

witam kolego,jak juz tyle zrobiles to sprawdz czujnik polozenia walu poprostu go wymien nawet jak ci na vagu tego nie pokaze mial to moj znajomy taki objaw i pomoglo auto nabralo mocy i pali na dotyk,byc moze i ty masz tez ten sam problem,pozdrawiam i napisz jak po wymianie bedzie tego czujnika
_________________
Jacool
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-23, 08:13   

MOJZY,

a jak przyjdzie moderator to napisze:

sadzac po tytule "problem", to moze to byc cokolwiek
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-03-24, 19:49   

Odkrec waz zasilajacy filter paliwa przekrec kluczyk na zaplon zobacz czy podaje paliwo. jesli paliwo nie dochodzi do filtra to masz problem z elektryczna pompa w baku, jesli paliwo dochodzi do filtra to sprawdz czy wychodzi z pompy zebatej na pompe wysokiego cisnienia, w tym celu wyciagnij rurki z pompy zebatej przy rozruchu powinno leciec z niej paliwo. Jesli leci to sprawdz czy masz dobrze podlaczene te rurki do pompy zebatej (zasilanie-powrot)..mi sie pomylilo i odwrotnie podlaczylem i nie chcial odpalic. jesli wszystko jest ok to sprawdz, czy palwo dostaje sie na rozdzielacze paliwa za pompa wysokiego cisnienia. Popusc jedna nakretke od zasilania wtrysku i zobacz czy leci paliwo.Jesli nie leci to problem tkwi w zasilaniu paliwa (np. pompa wysokiego cisnienia, czujnik cisnienia lub regulator dawki paliwa). jesli podaje paliwo to wykrec jeden wtrysk (obojetnie ktory) wyciagnij go i na zewnatrz podlacz zasilanie paliwa i kostke. Krecac rozrusznikiem powinien pryskac paliwem. Jesli tego nie ma to masz problem ze sterowaniem wtryskow ktory moze byc spowodowany uszkodzonym czujnikiem polozenia walu. (jesli jest uszkodzony to nie podaje wartosci kontrolnych do kompa i wtryski sie nie otworza)
To wszystko jesli chodzi o zasilanie paliwem.

Mam nadzieje ze pomoge...

Pozdrawiam
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
MOJZY 
Użytkownik


Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: stefan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: władysławowo
Wysłany: 2011-04-01, 15:43   

kolego zrobiłem to wszystko już wcześniej
tak jak pisałem czujnik wału wymieniony i niechce ani rusz
poprostu wezmę młotek i rozzzzzzzzzzzzz............................le ten samochód
 
 
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2011-04-02, 23:05   

kolego może coś podpowiem choć być może już to robiłeś ale jest tak jak masz przyrząd do mierzenia ciśnienia paliwa to odkręć wężyk za rozdzielaczem paliwa i sprawdż jakie jest ciśnienie przed pompą a następnie odkręć wężyk od pompy i zmierz ciśnienie za pompą biorę oczywiście pod uwagę że paliwo dochodzi do pompy u mnie jak poszedł rozdzielacz paliwa i nie mogłem odpalić to mechanik najpierw zmierzył ciśnienie przed i za pompą i dzięki temu uniknąłem kosztownej wymiany pompy. próba darmo a nuż widelec :mrgreen:
_________________
pawlik 36
 
 
donkamiloo 
Użytkownik



Silnik cm3: 3300
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: ON
Imię: KAMIL
Jeżdzę: A8
Wiek: 41
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: 2011-05-16, 16:46   

mialem podobny problem i stanela pompka w baku, taka glupota, a tyle nerwow stracilem, raz chodzila raz nie i w koncu stanela calkiem... sprawdz sobie jeszcze to.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.