Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Błąd 17567  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-02-28, 19:02   [D2 00 3.3TDI ] Błąd 17567

Witam. Dziś pucowałem całe autko w środku i na zewnątrz no i tak z ciekawości podłączyłem sobie VAG'a. No i pokazał się nowy błąd czyli

1 Fault Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Czego to dotyczy co to może być i jak to sprawdzić. Czytałem że to turbina lub przepływka, ale jak to sprawdzić dokładnie?
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-02-28, 19:42   

Błąd dotyczy mass air flow, czyli przepływki - w Twoim przypadku 2 przepływek. Może masz gdzieś nieszczelność? http://wiki.ross-tech.com...67/P1159/004441
_________________
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-02, 18:40   

No ok ale w czym mam szukać? Co mam robić? Nie znam za bardzo angielskiego a strona w tłumaczu jest do du*
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-03-02, 20:12   

17567/P1159/004441 - Sygnały z MAF-1 i MAF-2: Nieoczekiwana korelacja (jedna z dwóch podaje nieprawidłowe dane).

"Korelacja (współzależność, współwystępowanie) - czyli coś na coś wpływa, coś od czegoś zależy."


Ewentualne objawy:

Straty mocy


Możliwe przyczyny:

Brudny? dolot powietrza - może tutaj chodzi o lewe powietrze albo filtr do wymiany
Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe
Mass czujnik przepływu powietrza 2 (G246) wadliwe

Możliwe rozwiązania:

Czyste powietrze/ wymiana filtra
Sprawdź czujnik przepływu powietrza (G70)
Sprawdź czujnik przepływu powietrza 2 (G246)
Sprawdź recyrkulacje spalin EGR
Sprawdź ciśnienie doładowania

Uwagi specjalne:

Wykonaj logi MAF (G70) vs MAF 2 (G246) w jeździe próbnej i porównaj wyniki.


Po skasowaniu błąd powraca?? Tutaj jest coś sensownego napisane na temat tego błędu co u Ciebie wyskoczył: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7698
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.