Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Siłownik klapy spiętrzającej  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-07-19, 22:38   [D2 00 3.3TDI ] Siłownik klapy spiętrzającej

Witam. Mam taki problem otóż ostatnio w aucie zaczęło mi straasznie huczeć z srodkowego panelu (nawiewu) no i podłączyłem kompa i jest 1 błąd ... Otóż jest to

04FA Siłownik klapy spiętrz.
Zablokowany lub bez napięcia

Co muszę zrobić?? Co rozebrać?? Jak jadę samochodem parę kilometrów to głowa boli tak że normalnie jazda moją niunią już nie jest taką przyjemnoscią jak wczesniej niestety :/ .

Proszę pomóżcie mi :D
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
notik 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-10, 23:24   

Zapewne już sobie z tym poradziłeś. Miałem taki sam błąd i jakiś czas temu walczyłem z tą klapą a w zasadzie z dwiema klapami gdzie 1-sza zamyka dopływ powietrza z zewnątrz ( widoczna zaraz pod kratką dolotu powietrza), 2-ga otwiera dopływ powietrza z wnętrza pojazdu. Najczęściej ośki tych klap rdzewieją i klapy się blokują. Ja tak miałem u siebie.
Aby je uruchomić niestety trzeba rozebrać prawie cały dolot powietrza.

Do wyjęcia pierwszej należy zdemontować wycieraczki, osłonę mechanizmu wycieraczek. Dopiero teraz po odkręceniu kratki dolotu można wsiąść się za odkręcenie części obudowy dolotu w której zamocowana jest 1-sza klapka i jej silniczek, oprócz kilku śrubek są jeszcze po bokach spinki

Żeby dokopać się do drugiej do wyjęcia jest silnik dmuchawy i tylna obudowa w której zamocowana jest 2-ga klapka,
U mnie wywalało taki sam błąd i nie działał obieg zamknięty. Obie klapki były zardzewiałe na dębowo. Wystarczyło rozebrać, wyczyścić i nasmarować. Nie konieczne było kalibrowanie - zerowanie klap. Od razu zaczęły hulać.
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2012-09-13, 21:38   

http://www.a8team.pl/topics57/7788.htm
Mój temat jest podobny. Mnie ogolnie to kosztowało ~220zł
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.