Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] spalanie  
Autor Wiadomość
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-05-01, 18:27   

a6 2.5 tdi 140 KM 6 biegow manual 8l max :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2011-05-01, 18:32 ]
rubio napisał/a:
Pisalem o pierwszym twoim poscie w ktorym pisales, ze diesel spala Tobie 13-14 L.. wiec jesli tyle faktycznie potrafia spalic te diesle to wytlumacz mi jaki jest sens pchania sie w ten silnik?.. :shock: :shock: ... 8 L w A6 jakos trudno jest mi uwierzyc.. ten sam silnik w A4 spalal 10L zanim wyzional ducha w samochodzie kolegi,.
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-05-02, 14:07   

Para napisał/a:
Klimass1 napisał/a:
:) moja 4.2 przy spokojnej jeździe spala średnio 13l :) według wskazań fis-a :D
chlopie nie rozsmieszej mnie to pali minimum 16 l benzyny nie wiem czy masz to w gazie jak tak to spala jeszcze wiecej


Zaraz pójdę do auta i zrobie zdjęcie z Fis-a dla niedowiarków :) nie użytkuje samochodu w mieście, mieszkam na wsi a samochód jeździ codziennie , owszem jak pojadę do miasta w baku robi się wir :) ale w trasie do Austrii spalanie wyniosło 9.3litra i teraz nie ma co kogo w bambuko nabijać :)


no i oto zdjęcie :) średnie spalanie według wskazań fis-a zrobione przed chwilą :) dużo km dziennie nie robię , kilka wyjazdów po części i na zakupy, i czasami dłuższe trasy do Wrocławia na zakupy albo do rodziny na Śląsk ale auto jest użytkowane na co dzień nie ma dnia żeby nie jeździło :)

[ Dodano: 2011-05-02, 14:34 ]


Bardziej wyraźne zdjęcie , sorki ale telefonem zrobione :)

[ Dodano: 2011-05-02, 14:35 ]
http://images43.fotosik.p...a516a4d8476.jpg rozmiar oryginalny
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-02, 14:39   

Klimass1 napisał/a:
ale w trasie do Austrii spalanie wyniosło 9.3litra

Tu się z tobą zgodzę. Ja kiedyś jadąc nad morze i powrót do domu spokojna jazda bez pałowania odrobina w korkach i szukanie kwatery. Spalanie po zatankowaniu pod korek powrót i znowu pod korek 9,6 l samo pb. Ale z reguły wychodziło mi około 12/13 l.
Na lpg z reguły w trasie minimalne około 15 l. średnio 16/17.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-05-02, 15:29   

wszystko sie zgadza u mnie pokazuje 8,7l sirednie z np 200km i co z tego jak nigdy tyle nie spalil ale jezeli bezyniaki pala ok 14 l i dane nie sa przeklamane przez komputer pokrywaja sie z faktycznym to ja musze miec cos nie tak z bryka
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-05-02, 16:35   

Ja pisałem o bardziej dokładnym pomiarze. Tankowanie pod korek. To jest najbardziej miarodajny pomiar.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2011-05-02, 19:03   

witam kolegów podłaczę się pod temat i pewnie niektórych nieżle wkurzę a może wzbudzę uśmiech politowania ale to kwestia indywidualna każdego z kolegów jeżeli chodzi o spalanie to u mnie w a8 3.3 tdi nie przekroczyło średnio 10l od tankowania do tankowania robię ok 900 km piszę około ponieważ nie suszę zbiornika całkiem do zera :mrgreen: ale od razu uprzedzam niedowiarków że ato nie jeżdzi po mieście ani w dalekie trasy no i oczywiście auta też nie oszczędzam żeby było jasne :mrgreen: dla porównania poprzednie a6 z silnikiem 2.5 tdi manual spalanie nie przekroczyło mi 8l a średnio ok 7l oczywiście tankowanie do pełna ale zarówno w jednym jak i drugim aucie wtryski są jak nowe więc być może to jest zasługa tak niskiego spalania :d a jeżeli chodzi o średnie to na fisie pokazuje mi 8.4l z ostatnich 2344km :d :d dla niedowiarków mogę zrobić zdjęcie :mrgreen: oczywiście gdybym jeżdził więcej po mieście i pałował auto na okrągło to pewnie i 13l nie starczy :D tylko bez złośliwych komentarzy :-D pozdrawiam
_________________
pawlik 36
 
 
rubio 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 72
Skąd: Sotogrande, Spain
Wysłany: 2011-05-02, 20:25   

10 L ON to powinna byc norma, wiec raczej nikt nie bedzie stroil zlosliwosci :-P .. w mojej ocenie tyle powinien palic wiec kolega Para rzeczywiscie cos ma rozstrojone w ukladzie i dwururka wypuszcza wiecej dymu niz powinna :-P ..

Jednak konfrontujac to spalanie z silnikem 4.2 PB gdzie pojemnosc wieksza jest o cale dwie puszki zimnego Lecha, to i tak nie ma rewelacji,.. albo innaczej, jest rewelacja jesli brac pod uwage wynik silnika PB, ktory naprawde pali tyle co zapalniczka Zippo :-P
Korzystam sluzbowo z Range Rovera 4.4 v8 .. jestem pewnien ze ma te sama skrzynie biegow ZF i tam z 18-tu litrow nie schodzi,.. oczywiscie jest ciezszy jak rowniez bryla karoserii to wrecz sciana dla wspolczynnika cx, ale tak czy innaczej spalanie 4.2 PB to jak dla mnie rewelacja,... wielki plus dla audi ;-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-05-02, 20:59   

hehehe, no nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale moje D3 bardzo pozytywnie zaskakuje mnie swoim spalaniem...
jak ją zakupiłem to wracając z Germanii zrobiłem chyba jakieś 800km... goniliśmy po autostradach nawet pod 200km/h... średnia z tej trasy wyszła mi coś koło 12,5l PB :-o

Wczoraj wracałem z Łodzi ze zlotu i cóż... 11,3l PB mimo tego że wcale nie jechałem jak żółw :lol:

Muszę przyznać że moje S8 miało większy apetyt ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-05-02, 22:52   

Spalanie 3.3 tdi średnio mi wychodzi koło 10L ,czasem mniej czasem więcej...a na fis-ie do 2L mniej pokazuje,heh raz nawet pokazywało :D 6.4L
Prawda taka że większość aut w Polsce ma kręcone liczniki i nie wiadomo po jakich jest ekscesach :D :wpale: :/
Stan podzespołów ma diametralny wpływ na spalanie paliwka, dobrze jest co jakiś czas zastosować markowy preparat do czysczenia wtryskiwaczy.
Niestety nowe konstrukcje silników (szczególnie co niektórych..i tu wszyscy wiedzą o co chodzi ;-) ) szczególnie z racji ich złożoności , nie są tak trwałe i wymagają odpowiedniego traktowania.Ba nawet producenci zapewniają sobie zbyt na części,interes musi się kręcić co nie.
Macie naprawde super bolidy , ale utrzymanie ich będzie kosztować.Pomimo tego jeżeli ktoś kupi takowe auto (po tylu latach w sumie już wyjeżdzone) jeszcze w dobrym stanie i wie jak o nie dbać to bywa długo bezawaryjne.

Co do rurki lewego EGR-a to też miałem pękniętą , pufają wtedy spaliny i naokoło jest okopcone :lol:
Udało mi się ją wymienić bez jakiegokolwiek opuszczania silnika :d a jaką satysfakcje potem miałem , jak morale urosło :)
Przyznam że jak ktoś w mechanice lata nie siedzi to pokłony do stóp jak to w ten sposób zrobi , a nie chcę namawiać bo mnie ze siekierką pogoni :wpale:
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-05-02, 23:57   

daro72 napisał/a:
Klimass1 napisał/a:
ale w trasie do Austrii spalanie wyniosło 9.3litra

Tu się z tobą zgodzę. Ja kiedyś jadąc nad morze i powrót do domu spokojna jazda bez pałowania odrobina w korkach i szukanie kwatery. Spalanie po zatankowaniu pod korek powrót i znowu pod korek 9,6 l samo pb. Ale z reguły wychodziło mi około 12/13 l.
Na lpg z reguły w trasie minimalne około 15 l. średnio 16/17.


Wszystko zależy od tego jak kto jeździ :) Jadąc na zakupy czy gdzieś nie ma potrzeby auta gonić jak nie wiem... :) Jak jadę na Wrocław to wiadomo pozwolę sobie na obwodnicy :D a że mam ściągnięty ogranicznik do 250(ogranicznik ściągnęli już w Austrii) to można uzyskać imponujące efekty sprawdzałem raz tak osiągi to przekroczyłem 250 ale jak przyszło do hamowania to okazała się jedna wielka masakra. :D Przy takiej jeździe FIS-a mam wyłączonego :) żeby to czasami noga nie schodziła z pedału gazu he he .
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-05-03, 09:17   

arti moj zbawco jak bys mogl napisac jak ta rurke wyszarpac te dolne sruby :?: bylbym wdzieczny .Czy taka awaria rurki ma znaczacy wplyw na spalanie?? :?:

[ Dodano: 2011-05-03, 15:00 ]
wyskakuje blad 17567 przeplywki czy ten blad to przez ta walnieta rurke egr ,czy nie ma to zwiazku ze soba :?: :?: . My tu rozprawiamy o pierdolach ,a tu sie dowiedzialem ze zmarl jeden z naszych klubowiczow przykra sprawa :-( :-(
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2011-05-03, 22:18   

Kolego napisze Ci jak to zrobiłem ale to jest masakra , teksańska , piłą motorową.
Moge czegoś nie pamiętać ale miejwięcej wyglądało to tak:zdemontowałem pompe vacum..może jakieś wężyki podciśnienia , kurcze jutro jeszcze zerkne pod mache bo chyba rure ssącą tą na silniku też zdejmowałem i zaślepiałem,tam nic wpaść nie może, wiadomo. Moja rurka EGR pęknięta była na samym dole na takich pofałdowaniach a więc ułamałem ją do końca i zrobiło sie dojście jako takie.Dwie śrubki na 5-tke imbusik sześciokąt na przedłużeniach + przegłubik i mała grzechotka..tam też nie może nic wlecieć!Rurka z uszczelkami w ASO do 300zł Zdemontować to była pestka,teraz zobaczysz cwancyki :shock: ...po założeniu rurki z uszczelką mogłem ją tylko załapać na jedną śrubkę (rączki moje szczupłe są) , do drugiej nie ma dojścia.Znalazłem śrubke z łbem dwunastokątnym , obciołem boszką kluczyk płaskooczkowy nr 10 , część z oczkiem powyginałem.Po załapaniu tejże śrubki (ciężko)tak pyku pyku co 5-10mm dorobionym kluczykiem i gotowe,reszta to pikuś.
Dosyć sprawnie mi to poszło ale sam się dziwiłem jak :D

Jeżeli przepływomież coś pokazuje lub wywala błędy po tej samej stronie co jest uszkodzona owa rurka...bardzo możliwe wtedy że jest mocno uszkodzona :-| .Uchodzące tamtąd spaliny zmiejszają ciśnienie spalin przed turbosprężarką która przez to osiąga miejsze obroty niż powinna i mniej zasysa powietrza a przepływka je mierzy.

Musisz najpierw wymienic tą nieszczęsną rurke, potem wykonać diagnostyke komputerową i się zacznie wszystko wyjaśniać

P.S też czytałem :-( osobiście kolegi nie znałem,ale bardzo to smutne..taka kolej rzeczy i nas też to dotyczy ,dlatego staram się nie tarcić czasu na waśnie i tym podobne.
Daj znać o przebiegu naprawy.
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-05-03, 22:56   

ok. dzieki za wszystko, będe atakował :lol: :mrgreen: :lol:
 
 
Tomek85 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8, Volvo FH
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: kołobrzeski
Wysłany: 2011-05-09, 18:13   

Powiem wam koledzy jak ja to widzę a smigam ciężarówką i tu sie liczy wszystko :) szeryf jest uczulony na spalanie xD jak każdy sknerus :D :D

co może dotyczyć małego auta to :

jakość paliwa,noga kierowcy :-D ,stan silnika i trasa jaką pokonujemy

mam 2,5 silnik i mi kopci tak ok 9l
na trasie łódz-biała podlaska jazda za ciezarówką przyspieszanie jak ona itp max 100km/h , fis pokazał z trasy 350km 6,9L =p

podsumowując jak nas stac na takie auta to i na paliwo tez powinno w stodole nie ma co trzymać auto jest do jazdy i tyle a że troche pali to "szczegół" :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.