Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.7PB/LPG ] Czujnik poziomu paliwa (pływak)  
Autor Wiadomość
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-03-22, 13:54   [D2 00 3.7PB/LPG ] Czujnik poziomu paliwa (pływak)

witam!mam problem z pływakiem.Chodzi o to ze szaleje i nie pokazuje rzeczywistej ilości paliwa i przez to prawdopodobnie padła mi czoraj pompa paliwa:(mam pytanie czy da się go jakoś naprawic?czy trzeba wymienic?dostane wogóle nowy pływak?




kooguut3 poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.

Twój temat jest typowo techniczny więc przeniosłem go do Działu Techczniego i uczulam na przyszłość aby tematy zakładać w odpowiednich działach.
Pozdrawiam, FOSS
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-22, 14:00   

Kolego , jeśli nikt nie dłubał przy pływaku to po prostu się rozregulował przez tak zwane dolewanie paliwa , jeździsz na gazie to lejesz paliwa za 20-50 zł i temu komputer szaleje , zalej go chociaż do połowy , a najlepiej do pełna i wszystko powinno wrócić do normy .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-03-22, 14:11   

a może być wogóle takie coś ze go szlak trafił?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-22, 14:13   

może być , ale to bardzo mało prawdopodobne , ile masz paliwa :?: :?:
Dolej chociaż do połowy zbiornika czyli jak masz rezerwę to wlej jeszcze z 30 litrów i zobacz jak wtedy pokaże wskaźnik paliwa ile jest , jak pokaże połowę to czyli że jest okej .
Pływak znajduje się po lewej stronie w bagażniku za siedzeniami tylnymi , a po prawej masz pompę .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-03-22, 14:18   

dzieki kolejny raz za pomoc :)pozdrawiam
 
 
sinus 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 143
Skąd: Warszawa, Winterthur CH
Wysłany: 2011-03-22, 16:05   

A nie jest to jakaś ogólniejsza przypadłość? Ja nie mam gazu, a widzę podobne objawy. Szczególnie jest to widoczne, gdy strzalka jest blisko rezerwy, bo się włącza sygnał dźwiękowy (piknięcie). Strzałka potrafi skoczyć o prawie dwie kreski. Raz zupełnie leży jakby nie było benzyny a po kilku kilometrach potrafi wyskoczyć poza czerwone pole. Jedynie na pełnym baku jest w miarę stabilnie i długo pokazuje fulla. Wie ktoś co z tym zrobić?

Pozdrawiam,
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5157
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-03-22, 16:16   

W D2 to jest normalne, z resztą praktycznie w każdym samochodzie jest podobnie (ponoć aspekt "psychologiczny"). Zapala się rezerwa - jedziemy na stacje - proste :mrgreen:
_________________
Black Cars Matters
 
 
kojot1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-22, 16:56   

jak mam mało paliwa to jak zaparkuje z górki potrafi sie zawiesić i już nie podniesie pokazuje pusty bak ! ,ale jak doleje to pokazuje normalnie , jak parkuje pod górkę jest wszystko ok ;]
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-22, 21:35   

kojot1 napisał/a:
jak mam mało paliwa to jak zaparkuje z górki potrafi sie zawiesić


może poprzedni właściciel miał mało paliwa i przyrdzewiał pływak no i teraz może się blokuje , weź wykręć pływak i zobacz czy chodzi delikatnie jak nie to WD40 i do dzieła ( kto nie smaruje ten nie jedzie ) :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-03-22, 22:20   

zbiornik ma 80 litrów i jest dość płaski, pływak nie biega za tym jednym litrem paliwa który macie w zbiorniku tylko siedzi cały czas w tym samym miejscu! Teraz gwałtownie ruszasz, twój litr paliwa przesuwa sie na tył zbiornika chlusta o ściankę tam gdzie pływak i oto masz ćwierć zbiornika, ale nagle musisz hamować twój litr wahy sie nie zastanawia i gna na przód zbiornika gdzie nie ma pływaka ani pompy i dziwna sprawa auto gaśnie bo nie ma paliwa. :/

Wiem ze teraz zatankować pod korek boli bo to prawie miesięczne pobory emeryta, ale niestety na sucho nie pojedzie.
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2014-02-12, 07:39   

Dzis mnie sie to przytrafilo, rezerwa mi sie nie oswiecila wczesniej ale wskazowka nie chce sie ruszyc z dolnego polozenia. Pompa mam nowa jakis czas temu wymieniana wiec to raczej nie ona bo i auto normalnie tez jezdzi, tylko dlaczego wskazowka lezy???? I czy w 2.8 tez jest plywak po lewej w bagazniku???
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-02-12, 22:14   

w naszych A8 sa dwa czujniki poziomu paliwa - 1 z pompa + 1 po lewej stronie. Jesli jeden jest "uszkodzony" to albo bedzie bledny odczyt, albo nie bedzie go w ogole i wskazowka bedzie sobie lezec na 0.



ja mialem podobny przypadek...najpierw nie mialem odczytu. Wyjalem lewy plywak, przemiezylem - ok... <hmm> poczym sprawdzilem drugi w pompie i okazalo sie ze ktos juz kiedys majstrowal i wtyczka byla upierdzielona...po naprawie..dziala <hura> ...ale raz skakalo raz nie..raz opadalo do konca po czym sie podnosilo, no i wyszlo ze sie ten plastikowy tlok w czujniku przy pompie jakos zawieszal, badz ta sprezyna w srodku byla zle umiejscowiona... :/ po rozkreceniu i poprawie jesz teraz ok. .

...z tym ze u mnie zawsze ponad 0,5 baku :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Janas 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 5
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-05-03, 08:03   

Panowie u mnie jest taki problem, że podczas jazdy potrafi zapiszczeć rezerwa i wskazówka leży na zero. Po jakimś czasie podnosi się na 1/4 a potem już na pół baku bo tyle miałem faktycznego stanu. Dodam, że zawsze staram się mieć minimum pół zbiornika. Co to może być?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-05-03, 09:31   

Janas - post wyżej :
martin_rs4 napisał/a:
w naszych A8 sa dwa czujniki poziomu paliwa - 1 z pompa + 1 po lewej stronie. Jesli jeden jest "uszkodzony" to albo bedzie bledny odczyt, albo nie bedzie go w ogole i wskazowka bedzie sobie lezec na 0.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Janas 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 5
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-05-03, 23:14   

Dzięki za odpowiedź! Ten post musiał mi umknąć... Dzięki! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.