Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.7PB/LPG ] rozbiezbnosci w pracy sond lambda  
Autor Wiadomość
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-11-09, 08:19   [D2 00 3.7PB/LPG ] rozbiezbnosci w pracy sond lambda

witam forumowiczów
dawno nie podlaczalem vagcoma pod mój pojazd ale w ostatnimi czasie zauwazylem delikatne poszarpywanie pod duzym obciazeniem (np. podczas wyprzedzania)
takie pólsekundowe delikatne ledwo zauwazalne
zaniepokoila mnie rowniez praca silnika na wolnych obrotach na biegu jalowym - delikatne minimalne falowanie obrotów i takie jakby co jakis czas jakby wypadal zaplon na ulamek sekundy poczym znów praca równa silnika

jeden blad silnika
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent
i zalaczam link do nagrania pracy silnika na biegu jalowym bez obciazenia oraz ok. 2800obrotów rowniez na postoju link do nagrania - https://youtu.be/hi0C1NgAWXg
uprzejmnie prosze o wskazówki
pozdrawiam
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-11-09, 08:27   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-11-13, 08:28   

Na benzynie to samo?
 
 
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-11-13, 09:24   

Sprawdź świece i cewki zapłonowe vag nie pokaże że masz uszkodzoną,wypinaj pojedynczo jak będzie bez reakcji na silniku to masz uszkodzoną cewke,Starego typu cewki często siadają ,od tego też może iść błąd sondy.A jeżeli chodzi o sondy najpierw sprawdź połączenia elektryczne sond przed katami.
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2018-11-13, 15:53   

Kolego sprawdź ciśnienie pompy paliwa.U mnie byly takie same objawy.Tym bardziej mam obie nowe sondy a błędy wracały jak bumerang.Wymienilem pompe i problemy sie skonczyly.Na gazolinie też świruje?
 
 
karhu 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 55
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2018-12-26, 13:55   

"MIS" tak to byla cewka
wymienilem "pierwszą lepszą" i od razu trafilem!
po wymianie cewki silnik pracuje jak zegarek
dzieki za podpowiedzi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.