|
Autor |
Wiadomość |
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-11-09, 08:19 [D2 00 3.7PB/LPG
] rozbiezbnosci w pracy sond lambda
|
|
|
witam forumowiczów
dawno nie podlaczalem vagcoma pod mój pojazd ale w ostatnimi czasie zauwazylem delikatne poszarpywanie pod duzym obciazeniem (np. podczas wyprzedzania)
takie pólsekundowe delikatne ledwo zauwazalne
zaniepokoila mnie rowniez praca silnika na wolnych obrotach na biegu jalowym - delikatne minimalne falowanie obrotów i takie jakby co jakis czas jakby wypadal zaplon na ulamek sekundy poczym znów praca równa silnika
jeden blad silnika
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent
i zalaczam link do nagrania pracy silnika na biegu jalowym bez obciazenia oraz ok. 2800obrotów rowniez na postoju link do nagrania - https://youtu.be/hi0C1NgAWXg
uprzejmnie prosze o wskazówki
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-09, 08:27
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-11-13, 08:28
|
|
|
Na benzynie to samo? |
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2018-11-13, 09:24
|
|
|
Sprawdź świece i cewki zapłonowe vag nie pokaże że masz uszkodzoną,wypinaj pojedynczo jak będzie bez reakcji na silniku to masz uszkodzoną cewke,Starego typu cewki często siadają ,od tego też może iść błąd sondy.A jeżeli chodzi o sondy najpierw sprawdź połączenia elektryczne sond przed katami. |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-11-13, 15:53
|
|
|
Kolego sprawdź ciśnienie pompy paliwa.U mnie byly takie same objawy.Tym bardziej mam obie nowe sondy a błędy wracały jak bumerang.Wymienilem pompe i problemy sie skonczyly.Na gazolinie też świruje? |
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-12-26, 13:55
|
|
|
"MIS" tak to byla cewka
wymienilem "pierwszą lepszą" i od razu trafilem!
po wymianie cewki silnik pracuje jak zegarek
dzieki za podpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |