Autor |
Wiadomość |
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-15, 08:08 [D2 00 3.7PB/LPG
] Tryb awaryjny
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie!
Od wczoraj borykam się z problemem skrzyni biegów.A mianowicie chodzi o to że po odpaleniu samochodu zwróciłem najpierw uwagę że na fisie wszystkie przełożenia skrzyni palą się na czerwono a po wrzuceniu D i ruszaniu samochód wogóle nie chce iść, jakby slizgało się sprzęgło.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu jak i poszukaniu dobrego mechanika od skrzyń okolice Trójmiasta. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-15, 08:12
|
|
|
A mało tu tematów nt. trybu awaryjnego??
Szukaj innej usterki bo to co do tej pory opisałeś to skutek (tryb awaryjny skrzyni biegów) a nie przyczyna (usterka które spowodowała przejście skrzyni w tryb awaryjny).
A jeżeli tylko szukasz warsztatu to jest do tego odpowiedni dział: http://www.a8team.pl/polecam-odradzam-vf21.htm
i wpisów nt. 3-city też jest kilka: http://www.a8team.pl/gdan...-asb-vt2482.htm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-15, 08:17
|
|
|
no wiem właśnie :cry: tylko chciałem usłyszeć indywidualnie do mojej ósemki.Może troszke się problem różni i oczywiście jescze kogo wybrać do pracy nad skrzynią?
[ Dodano: 2013-08-15, 09:20 ]
A jak mam zacząć szukać wogóle czemu skrzynia przeszła w tryb awaryjny? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-15, 08:21
|
|
|
kooguut3 napisał/a: | no wiem właśnie :cry: tylko chciałem usłyszeć indywidualnie do mojej ósemki.Może troszke się problem różni i oczywiście jescze kogo wybrać do pracy nad skrzynią? |
Ale jaki problem??...
to co opisałeś jest trybem awaryjnym skrzyni biegów a nie usterką. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-15, 08:30
|
|
|
Czyli co mam zrobić na sam początek? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-08-15, 09:01
|
|
|
u mnie ten sam problem, jest to mechaniczne uszkodzenie skrzyni, ja już swoją skrzynie mam w warsztacie i z niecierpliwością czekam na jej odbiór |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-15, 09:03
|
|
|
to znaczy?co się stało kolego? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-08-15, 09:16
|
|
|
wstępna diagnoza padła na zerwany koszyk, jak rozbiorą skrzynie to będzie wszystko widać, dodam tylko że do tyłu normalnie jechała |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-15, 09:20
|
|
|
Dzięki.Jutro muszę dzwonić do mechanika |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-08-15, 21:55
|
|
|
dokladnie, prawdopodobnie kosz forwardu sie rozsypał. nie baw się w pół środki, odrazu kapitalka z gwarancja w jakimś polecanym zakładzie. wazne by nie robil tego "pan mietek z garazu obok". Grubego portwela ! |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-08-17, 10:26
|
|
|
i co kolego, wiadomo już coś :?: |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
kooguut3
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 36 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2013-08-22, 13:12
|
|
|
jeszcze dokładnie nie wiem ale prawdopodobnie kosz się rozsypał:/ a co dalej jeszcze się okaże. |
|
|
|
|
|
|
|
|