Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 LPG ] jaka uszczelka pod kolektor ssący  
Autor Wiadomość
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-24, 19:28   [S8 D2 99 LPG ] jaka uszczelka pod kolektor ssący

Witam. Czy ktoś mógłby powiedzieć jaką uszczelkę termiczną można zastosować do 4.2?
_________________
xyz
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2016-02-25, 01:21   

Napisz do Michał Wruszak on ci dobierze


Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-25, 09:07   

Jemu chodzi o separator termiczny a nie fabryczną uszczelkę o ile dobrze zrozumialem (chociaz autor powinien lepiej precyzowac swoje mysli a nie ze musimy sie tu domyslac o co mu biega). Z separatorem według mnie będzie problem bo kazde pół centymetra wcisniete miedzy głowice a kolektor spowoduje brak mozliwosci sensownego zamontowania samego kolektora. Kolektor jest montowany między głowicami więc wstawianie jakichs dodatkowych elementów między te głowice powoduje brak mozliwosci zamontowania kolektora (po prostu kolektor się nie zmiesci lub nie będzie pasował otworami)

Reasumując - można dać z tekaformu albo jakiegos bakelitu ale bez zmian w kolektorze (przespawaniu flansz) nie da się kolektora zamontowac.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-25, 10:01   

Taki patent jest stosowany w silnikach 1.8T , tak jak Wojtek napisał w silniku V8 może to być konstrukcyjnie później trudne do zamontowania .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-25, 18:57   

Dokładnie, chodzi mi o to czy ktoś montował u siebie i mógłby coś polecić jakąś uszczelkę bądż podkładkę termiczną pod kolektor. Jednak jak napisał michalwruszak nie jest to takie proste bo z jednej strony podnosi delikatnie kolektor i druga sprawa do tego wszystkiego potrzeba jeszcze dłuższych śrub z materiału, który nie przenosi ciepła do kolektora. Muszę napisać do jhm jak to dokładnie wygląda.
_________________
xyz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-25, 20:18   

a po co ?
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-25, 20:39   

żeby nie przenosić ciepła z silnika do kolektora ssącego
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-intake-spacers-8mm-thick-for-b6-b7-s4-and-c5-a6-40v-v8-p-295.html?cPath=21_56_61_240
_________________
xyz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-25, 21:00   

tia zdecydowanie chyba tylko w korku i na małej prędkości
przy turbo jest sens a tak to nie ma po co jak nie wierzysz to przeleć się tak pod dwie paczki i sam obacz
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-25, 21:26   

Poniekąd masz racje tylko, że podczas upałów temperatura w dolocie sięga 70-80 stopni przez co silnik może tracić nawet 50 km. Zresztą czuć różnicę jak jest w przyspieszaniu i reakcji na gaz podczas gdy silnik jest zimny a gdy sie rozgrzeje. Oprócz tych uszczelek należy jeszcze odizolować cały układ dolotowy, puszkę filtra do przepustnicy. Czytałem na jakimś forum jak to koleś opisywał jak to zrobił to osiągną temp w dolocie niemalże taką samą jak na dworze.
_________________
xyz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-26, 07:29   

no tak tylko pomijasz że auto pobiera powietrze i sporo tego powietrza wiem jedno po dobrym butowaniu kolektory są zimne :]
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-26, 12:05   

W przedlifcie kolektor był zwykle goracy a w polifcie zazwyczaj jest zimny <bezradny>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-26, 12:13   

Wysoka temperatura kolektora w przedlifcie wynika z tego, że wali z odmy bezposrednio w dolot. Oznacza to, że opary lecące prosto na przepustnice bardzo podnoszą temperaturę w dolocie. W polifcie jest separator z membraną więc wygląda to zupelnie inaczej. Generalnie to zamiast kombinowac z przekładkami lepiej jest puscic odmę do catch tanka i zaslepic dolot (aby w dolot nie szły opary oleju). Od razu sie kolektor wystudzi :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-26, 12:20   

I bedzie czystszy :) <okok>
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-02-26, 16:12   

Prawdą jest, że komora do tak dużego silnika nie została za bardzo pomyślana bo powietrze wlatujace do środka nie ma jak ujść tak np w bmw m5 gdzie zrobiono otwory wentylacyjne na blotnikach.
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-26, 17:05   

A wiesz że takie V8 jest tez w S4? :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.