Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Valteki czerwone ?  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-12-14, 14:24   [D2 94 4.2PB/LPG ] Valteki czerwone ?

Witam kolegów. Mam pytanie. Mam zamiar kupić valteki ponieważ już dwa razy wymieniłem komplet listew typu TAURUS z firmy Fach to sa odpowiedniki Matrixow . Zmieniam z tego względu ze sa tanie , nie używam a8 na codzien tylko sporadycznie. Taurusy wymienialem dlatego ze palily mi się w nich cewki a nie da się pojedynczo wymieniac tylko trzeba całą listwe i tydzień temu znów mi się spaliły na 6 cylindrze (jestem pewny ze to cewki bo sprawdzalem miernikiem odporność) . Teraz mam pytanko jak te valteki się sprawują ? wiem ze sa głośne, ale czy silnik pracuje równo i nie ma większych problemów jak sa nowe? parownik mam po regeneracji KME GOLD a komputer Stag300. Proszę o poradę . Pozdrawiam :)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 14:44   Re: [D2 94r 4.2PB/LPG] Valteki czerwone ?

importcompany napisał/a:
Witam kolegów. Mam pytanie. Mam zamiar kupić valteki ponieważ już dwa razy wymieniłem komplet listew typu TAURUS z firmy Fach to sa odpowiedniki Matrixow . Zmieniam z tego względu ze sa tanie , nie używam a8 na codzien tylko sporadycznie. Taurusy wymienialem dlatego ze palily mi się w nich cewki a nie da się pojedynczo wymieniac tylko trzeba całą listwe i tydzień temu znów mi się spaliły na 6 cylindrze (jestem pewny ze to cewki bo sprawdzalem miernikiem odporność) . Teraz mam pytanko jak te valteki się sprawują ? wiem ze sa głośne, ale czy silnik pracuje równo i nie ma większych problemów jak sa nowe? parownik mam po regeneracji KME GOLD a komputer Stag300. Proszę o poradę . Pozdrawiam :)


Valdemary czerwone to są chyba najgorsze wtryski o jakich słyszałem. W dwóch przypadkach padły kolejno po 20 i 25 tys km. Jak chcesz tanie listwy to lepiej kup REGa. Osobiście polecam. :)
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-12-14, 14:52   

Mówisz ze te Regi sa dobre ? dlaczego twierdzisz ze lepsze? w stagu ustawia się je jako valteki ?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-14, 15:07   

importcompany napisał/a:
Mówisz ze te Regi sa dobre ? dlaczego twierdzisz ze lepsze? w stagu ustawia się je jako valteki ?


Nie padają w nich tak cewki i nie rozkalibrują się po 10 tys jak to w przypadku valdków. A w STAGu ustawiałem chyba jako REGi, ale napewno nie jako valtek.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-14, 15:20   

regi są powtarzalne ale i tak to wybór ekonomiczny :-P
za nie dasz 300 zł
jak mam barracuda -czyli polskie hany po 70 zł sztuka a to już jest wtryskiwacz
na którym te 100 tys dbając o filtry powinno się dać radę
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-12-15, 08:49   

Jak chcesz dobrze (w miarę) i tanio to kup sobie te nowe listwy czarne produkowane przez STAGa. Ponoć są niezłe, słyszałem o nich generalnie pozytywnie.

Ale ogólnie lepiej doinwestować, ja w poprzednim moim 3,7 miałem Hany2000 zielone (za komplet zapłaciłem z montażem 900pln) i zrobiłem na nich kupę kilometrów, i nowy właściciel dalej na nich lata. A waldemary czerwone psuły się do 10tys km.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
krzysparco 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Krzyś
Jeżdzę: AUDI A6 C6 3.0 TDI Q
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Sanok
Wysłany: 2012-12-15, 12:28   

Kolego zamiast kupowac Valteki kup lepiej Pb do auta :) Do takich silnikow tylko Hanna i dobry reduktor polecam strone www.drypa.pl korzystałem sam bo mialem 740 V8
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-12-17, 18:55   

Śmiało możesz kupić VALTEKI, w każdym momencie można je łatwo zregenerować.

Osobiście na Valtekach zrobiłem ponad 200 tys km, łącznie 2 wymiany listew na nowe + 1 regeneracja- więc nie mogę narzekać. :idea:

:arrow: Oczywiście można kupić droższe LISTWY pytanie tylko po co :?: - aby mieć MARKOWE..hmm. :-P
:arrow: Każdy chwali to co ma - bądź gorsza sytuacja, - chwali to co gdzieś wyczytał w necie a sam takich części w swoim Audi nie ma :mrgreen:

Ale oczywiście kup co chesz :shock:
_________________
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-12-17, 20:27   

Ja u siebie ma Valteki - to nie mój wybór, tylko z nimi kupiłem auto, a że przed zakupem instalacja miała niecały rok to ich nie zmieniałem. Duży problem Valteków to ich rozalibrowywanie się. Ja ustawiałem wtryski u siebie parę dni temu i od ostatniej ich regulacji "rozjechały się" od 0,04 do 0,09 mm po przejechaniu ok 10 tys. U mnie już przy takich różnicach było widać różnicę w pracy silnika (i wtryskiwacze głośniej pracowały). Wyregulowałem wtryski, ustawiłem instalkę i znowu silnik pracuje idealnie, tylko pewnie po kolejnych 10 tys będzie trzeba to powtórzyć - lub wcześniej, taki urok Valteków.
Ostatnio zmieniony przez sylwekr 2012-12-18, 12:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2012-12-18, 10:29   

Koledzy dziękuje za porady. Jestem już zdecydowany na omvl co mi kolega z forum doradził. Za miesiąc kupię zaloze to dam znać co i jak ;)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2012-12-18, 16:04   

importcompany napisał/a:
Koledzy dziękuje za porady. Jestem już zdecydowany na omvl co mi kolega z forum doradził. Za miesiąc kupię zaloze to dam znać co i jak ;)


I bardzo dobry wybór. ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-12-20, 21:22   

Mikigd napisał/a:
Śmiało możesz kupić VALTEKI, w każdym momencie można je łatwo zregenerować.

Osobiście na Valtekach zrobiłem ponad 200 tys km, łącznie 2 wymiany listew na nowe + 1 regeneracja- więc nie mogę narzekać. :idea:

:arrow: Oczywiście można kupić droższe LISTWY pytanie tylko po co :?: - aby mieć MARKOWE..hmm. :-P
:arrow: Każdy chwali to co ma - bądź gorsza sytuacja, - chwali to co gdzieś wyczytał w necie a sam takich części w swoim Audi nie ma :mrgreen:

Ale oczywiście kup co chesz :shock:
-ludzie którzy lubią swoje silniki tak nie napiszą :)
pomijasz jeszcze jeden fakt że na valtekach auto więcej pali i po tych 200 tys to ty byś sobie pewnie że 3 razy lepsze kupił i jeszcze by ci zostało :-)

[ Dodano: 2012-12-20, 21:23 ]
Simone331 napisał/a:
I bardzo dobry wybór.
-w tej cenie to tak :-D
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-01-07, 19:54   

koledzy czy jak kupuje zestaw listew omvl to muszę zmieniać dysze w kolektorze ssacym na te co dostaje w zestawie? na ile mm macie wywiercone otwory w dyszach na wtryskiwaczach? po moich obliczeniach bazując na instrukcji staga i przypada 2,7-2,9 mm.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-07, 20:37   

puść bez dysz
ale one są wkręcone w listwę ;-)
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2013-01-07, 21:09   

Jak bez dysz dyszy? :) zapomniałem napisać mam silnik abz 299km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.