Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-26, 09:22
|
|
|
Mikigd napisał/a: | Śmiało możesz kupić VALTEKI, w każdym momencie można je łatwo zregenerować.
|
Ja mam Valteki i przejechane ok 300 tys. km w miedzy czasie raz regenerowałem wtryski i raz wymieniałem parownik , 2 x też spaliła mi się cewka . Jak ktoś nie potrzebuje kultury pracy silnika to valteki będą najlepszą opcją i najtańszą . Jakieś 30k km temu robiłem kapitalkę silnika i głowice wyglądały bardzo dobrze instalacja gazowa ok 11lat. Co nie zmienia faktu ze obecnie szykuję się do zmiany na lepszy wtrysk na barracuda luz hana |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-26, 10:35
|
|
|
To kupuj barracuda. Czytałem że hana poleciało na jakości. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-27, 10:01
|
|
|
CINEK napisał/a: | To kupuj barracuda. Czytałem że hana poleciało na jakości. |
Tak znalazłem zestaw do v8 115nl za 660zł już z trójnikami metalowymi . Biorąc pod uwagę że obecnie mam valteki i z wtryskiwacza idzie przewód do króćca wkręconego w kolektor ssacy to czy ten króciec obecnie spełnia rolę dyszy?? bo nie wiem czy po założeniu barracudy bez dysz ten króciec nie jest mniejszy niż barracuda a nie mam tak dokładnego przyrządu do pomiaru średnicy.
[ Dodano: 2019-01-27, 10:05 ]
właśnie poszukałem na allegro i minimum tych wkrętek to 4,5mm czyli nie będą mniejsze niż barracuda bez dysz |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-27, 16:47
|
|
|
wyluzuj troszkę
wkrętka jest ok są dwa typy co prawda jedna do aut z większą mocą ale i tak będzie ok
pomijam że na 99 % masz spartolone je |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-27, 18:03
|
|
|
Pewno o wkretki chodzi, że nie w tym miejscu i nie odpowiednim kącie wkrecone
[ Dodano: 2019-01-27, 18:04 ]
A w którym miejscu pepi masz podcisnienie wzięte? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-27, 18:53
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Pewno o wkretki chodzi, że nie w tym miejscu i nie odpowiednim kącie wkrecone |
dlatego ja zastosowałem u siebie adaptery pod wtryski Boscha. Zajebista sprawa, bez rwania ssaka, wymiany uszczelek, wiercenia, klejenia itp...
Szybko, czysto i przyjemnie
o takie dokładnie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-27, 19:00
|
|
|
A wtryski Pb nie poszły przez to do góry? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-27, 19:14
|
|
|
pb41ns napisał/a: | A wtryski Pb nie poszły przez to do góry? |
oczywiście, że poszły to jest jeden minus. Ale jako, ze w D3 nie ma górnej osłony to wizualnie jest ok.
W D2 musiałbym, kombinować z górną osłoną, a może i nie do końca . |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-27, 19:21
|
|
|
A ile mm do góry idzie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-27, 19:56
|
|
|
ok. 1cm
i od razu zaznaczam, że nie ma problemu z dawkowaniem paliwa ani na PB ani na LPG. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-01-27, 20:52
|
|
|
I wszystkie Boscha wtryski maja taka sama średnicę jeśli chodzi o zamocowanie do kolektora? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-27, 22:42
|
|
|
te podstawki to takie coś które może spowodować więcej złego niż dobrego .
Zmienia się dawkowanie nie dość że benzyny to i gazu niby nie wiele ten cm ale czasem sporo robi .
Był temat na forum lpg o tym bodajże mondeo mk3 na tym ni djabła nie jechało jak mi świta .
[ Dodano: 2019-01-27, 22:43 ]
podciśnienie chyba mam fabrycznie bez trójnik |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-01-28, 17:59
|
|
|
Tak wiem, że nie wszystkie auta się do tego nadają, jak np. BMW, na tym nie pojedzie, ale prosze Cię, nie porównujmy różnych marek, które są.... różne
W audi z tego co czytem się to sprawdza.. na razie zrobiłem 6KKM i nie ma niepokojących objawów. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-01-28, 19:11
|
|
|
nie wiesz tak na prawdę na ile miesza i jak miesza trzeba by podjechać sprawdzić ile mocy wypluje bez tego i po montażu tego czegoś
Ja tam preferuje wkrętki przynajmniej paliwo pozostanie bez zmian |
|
|
|
|
|