Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Jak wyciągnąć alternator  
Autor Wiadomość
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-25, 15:37   [D2 00 4.2PB/LPG ] Jak wyciągnąć alternator

Koledzy mam słabe ładownie w granicy 13.3 V i muszę wyciągnąć alternator ale przed tym chciałem się poradzić kogoś kto to robił i może mi podać jakiś sposób.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-10-26, 10:30   

prosta robota

1. ściągasz oslonę dolną silnika
2. ściągasz pasek wielorowkowy (rolkę napinającą poluzowujesz)
3. Odłaczasz akumulator
4. Ściągasz prowadnicę powietrza
5. Odkręcasz przewody z tyłu
6. Odkręcasz 3 śruby, którymi trzymany jest altek (jedna ta od filtra oleju wymaga chwilkę cierpliwości)
7. Altek jest luzem i robisz z nim co trzeba...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-26, 14:05   

Dzięki za szczegółową odpowiedz, a można wyciągnąć górą
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-10-26, 19:23   

Raczej tylko od dołu.

Nawet po wyciągnięciu filtra powietrza nie dojdziesz swobodnie do jednej ze śrub (tak mi się bynajmniej wydaje).

Nie wspomnę o sciągnięciu a później nałożeniu paska wielorowkowego.

Ja do tego typu działań używam najazdów trapezowych. Szybko autkiem
się wjeżdża i stabilnie stoi. Fajnie byłoby mieć podnośnik dwukolumnowy...



A altka wyciągałem by tylną obudowę wymienić, bo była połamana:

_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-10-26, 20:56   

i tu kolego marekp750 masz rację, zaglądałem dzisiaj do audiczki i nie ma szans z góry altka wyciągnąć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.