Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-17, 23:08
|
|
|
Mnie ubędzie tak centymetr poniżej minimum i już dalej nie idzie. Dolewałem kilka razy ale stwierdzam teraz, że nie będę tego robił. Kontrolki się nie palą, ciepły nawiew jest 90 stopni na blacie też. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-18, 01:41
|
|
|
emilus143, przy tym zbiorniczku nie masz wycieku znów ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-18, 23:22
|
|
|
Zbiornik jest okej, jak i przyłącza do niecgo. Gdzieś ucieka i nie wiem gdzie. Jednak nigdy do zera, więc nie alarmuję. Kupiłem sobie dzisiaj ten przyrząd do mierzenia spalin w płynie - ciekawe co pokaże |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Pedros615
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2015 Posty: 38 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:10
|
|
|
U mnie też lekko pociły się węże od płynu chłodniczego bo seryjne opaski chyba już nie trzymały jak trzeba. Wymieniłem na inne i jest git. A podczas wymiany rozrządu na chłodnicy zauważyłem plamę oddałem do sprawdzenia i też miałem dziurkę. Gość naprawił i jest ok. Musisz posprawdzać na zimnym silniku wszystkie węże podstawowe chłodzenia i te do LPG i chłodnice.
A co pokazał ten przyrząd do badania spalin w płynie? |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:30
|
|
|
Właśnie zapomniałem się pochwalić. Domyślnie koncentrat ma niebieski kolor, może i nawet granatowy. Po gazowaniu przez 10 minut zroibł się jasno zielony. Skontaktowałem się ze sprzedawcą i stwierdził że gdzieś jest lekki przedmuch I masz babo placek. Szczerze? Póki co wali mnie to. Płyn w chłonicy ma różowy kolor, "oleju" nie przybywa, korek od wlewu oliwy jest normalny. Będzie póki co będzie tak jeździł |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:44
|
|
|
Emil jak sie spotkamy to oblukam co tam sie dzieje.
Zmiana koloru płynu moglo spowodowac wymieszanie sie płynu w całym układzie.
Wystarczy ze wcześniej ktoś wlal Prestone ktory jest żółty.
Spuscil płyn lecz nie w całości i zalal niebieskim.
Auto chodziło lecz na takich odcinkach ze spokojnie wyrabialo na małym obiegu. Po porządnym zagrzaniu układu termostat sie otworzył i płyny się wymieszaly.
Żółty i niebieski daje zielony :-) |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:52
|
|
|
A ile wchodzi w cały układ płynu? Ostatnio jak zlewałem, to potem zalałem jakieś 5 - 5,5 litra. Wcześniej podlewałem mu wodą bo ubywało tego dość sporo przez pęknięty zbiornik.
Chcesz sobie zmierzyć? Mogę przywieźć przyrząd |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-22, 21:58
|
|
|
Kolo 10 litrow na pewno włazi w układ.
Jak cos to daj znać to z warsztatu wezmę miernik do płynu.
W razie czego mam u siebie ze 20l to sie doleje |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-22, 22:02
|
|
|
O cholera, myślałem że 5 -6 litrów to wszystko. Pamiętam że specjalnie jak zlatywał to go jeszcze na chwilkę odpalałem żeby wody nagonił do kranika. Masz jutro kawałek czasu? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-22, 22:04
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-23, 17:10
|
|
|
ernesto napisał/a: | Kolo 10 litrow na pewno włazi w układ. |
dokładnie jak Erni pisze. Wymianiełem teraz chłodnice i własnie ok. 10L mi wlazło |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|