Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nie działa jedna strefa klimatyzacji  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-09, 18:49   [D2 00 4.2PB/LPG ] Nie działa jedna strefa klimatyzacji

Witam wszystkich. Jak w temacie, nie działa mi prawidłowo lewa strona klimatyzacji. Po ustawieniu temp., zamiast chłodnego powietrza dostaje ciepłem. Problem dotyczy nawiewów z lewej strony i podszybia, środek i tył jest ok. Klima niedawno była nabijana, poza tym wszystko ok. Ma Ktoś może jakiś pomysł, w czym może tkwić problem? Może sprężarka, albo jakieś wężyki spadły? Będę wdzięczny za sugestie, bo nie wiem gdzie tego szukać.
dziękuję i pozdrawiam
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-09, 19:27   

ALbo sterownik albo masz problem z klapami?silniczkami-sprawdź błedy climatronica.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-09, 20:16   

Czyli po podlaczeniu pod vaga powinno wyjsc co kuleje? ale pewnie bez rozbierania kokpitu sie nie obejdzie
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-09, 20:41   

Powinno wykazac jakies błedy-jak climatronic ci padł to jego wymiana nie jest jakas problematyczna. Jak problem jest głebiej to bedzie dłubanina.
 
 
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-09, 21:00   

Hej

To ja się podłączę bo temat wydaje się bardzo podobny ... U mnie prawa strona chłodzi a lewa ... grzeje na maksa. Silniczki od nawiewów mi cykały - ale to jest stara sprawa z którą ciągle walczę ... Ja to sobie wszystko rozebrałem w kabinie (wyjąłem dzisiaj całą konsolę środkową) i z tego co widzę to po prostu lewy "grzejnik" jest rozgrzany na maksa, zaś prawy jest chłodny - więc nie jest to (u mnie, w kwestii grzania) kwestia silniczków ... Gdzieś na forum czytałem dzisiaj o ekwilibrystycznym sprawdzaniu elektrozaworów w podszybiu - aczkolwiek temat dotyczył sytuacji kiedy całość (obydwie strony) nie działała prawidłowo. Czy są jeszcze jakieś inne potencjalne przyczyny takiego stanu rzeczy?

A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami? Mam silniczki, mam wszystko na wierzchu (za wyjątkiem tych dwóch górnych) - tyle że to nie chce działać na zasadzie plug & play ... Jeżeli ktoś mógłby mi to zrobić to chętnie bym skorzystał bo mnie już krew zalewa ...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-09, 21:22   

Wiadoma sprawa że po włączeniu klimy sterownik-climatronic steruje tez tymi elektrozaworami i to się da czasami zauwazyć jak sie właczy klimke a przez chwile bucha ciepłem po czym wieje chłód(wszystko zalezne jest od temperatury zewnętrznej i wewnętrzej w aucie oraz ustawionej na climatronicu. No ale nasze klimy maja mozliwośc sprawdzania błedów VAGiem więc dają spore ułatwienie w szukaniu awarii.
 
 
cubitus 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-10, 06:13   

No właśnie - a jeżeli jest uszkodzony sam sterownik (nie wykluczam - sądząc po moich problemach z silniczkami) to w błędach powinna się pojawić tez taka informacja? Czy wtedy tylko pozostaje metoda prób i błędów - czyli podmiana na drugi?
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-10, 07:47   

cubitus napisał/a:
A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami?


Skontaktuj się z FOSS-em
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-10, 19:07   

cubitus, Sprawdź a sie okaże czy pluje babolami.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-09-11, 21:05   

Jak juz gdzies pisałem, trzaskające silniczki sa uszkodzone - wytarty potencjometr uniemozliwa układowi ustalenia prawidłowej pozycji ramienia wykonawczego. No i jezdzi od jednego kranca do drugiego. Silniczek do wymiany.
Jakby co to mam cała nagrzewnice ze wszystkimi silniczkami - na razie :)

Kolego cubitus, jakbys byl we wrocku to zapraszam, a warszawie to do Fossa...
Kolego bayer28, tak dla spokoju to popukaj w elektrozawory, moze ten lewy sie przywiesil?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.