Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Poduszka silnika uszkodzona ?  
Autor Wiadomość
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-04, 17:50   [D2 00 4.2PB/LPG ] Poduszka silnika uszkodzona ?

Mała prośba do was. :)

Błedy silnika to-

17981 Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit

17518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1110 - 35-00 - Please Register/Activate
Sonda Lambda 2, bank 2 - zwarcie grzałki do plusa

17985 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1577 - 35-00 - Please Register/Activate
Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody

Objawy-
drganie silnika na postoju w przedziale obrotów 1500-2000 dosyć odczuwalne
przy gwałtownym dodawaniu gazu dziwne dźwięki, ten sam dźwięk pojawia się jak pokonuje zakręty w prawo, dźwięk pukania, wręcz uderzania.

Ostatnio wyjmowana skrzynia biegów więc trochę rzeczy było ruszanych.
Odpowiadam sobie sam na to pytanie co jest grane. Wszystko wskazuje mi na lewą poduszkę silnika.
I pytanie czy jest to do ogarnięcia z kanału samemu i czy aby na pewno to poduszka.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-04, 18:28   

Bład 17981 oraz 17985 sa od lewej i prawej poduszki silnika. Sprawdz czy wtyczki sa w ogole podpiete. 2 błąd dotyczy sondy lambda tylnej lewej.

Aby wymienic lewa poduszke silnika to dostep niej latwy, gorzej z prawa bo trzeba silnik podniesc o ok.6cm w gore...ale idzie.

Jesli wtyczki beda wpiete to trzeba obadac poduszki i ewentualnie wymienic bo moga byc pozrywane i od tego bedzie telepac.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-05, 12:50   

Może posiada ktoś z forumowiczów poduszkę silnika lewą. Numer 4D 0199381 AG

[ Dodano: 2017-09-06, 08:43 ]
I stety albo niestety.

Poduszki pod silnikiem całe. Więc skąd błędy poduszek?
Mam poduszki o oznaczeniu 4D 0199381 G , czyli są to chyba zwykłe gumowe poduszki.
Kabelki od poduszek nie podpięte bo nie ma w co ich podpiąć.

Szukanie dziwnego dźwięku ciąg dalszy. Trochę mnie martwi to że nasila się ten dźwięk po rozgrzaniu samochodu. Chyba koła do zwalenia i przetrzepanie całego zawieszenia...
Druga sprawa skąd drganie silnika w granicach 1900 obrotów?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-06, 09:43   

PAlllUCH napisał/a:
Ostatnio wyjmowana skrzynia biegów więc trochę rzeczy było ruszanych.

a w jakim celu była wyjmowana? może coś źle poskładali, np. poduszki skrzyni, lub czegoś nie podpięli. <hmm>

Olej w ASB sprawdz.

Czy te drgania są również odczuwalne podczas jazdy - przyspieszania ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-06, 09:49   

Podsumowując...
Stukania nie ma na wolnych obrotach, czy tez na wysokich w pozycji skrzyni P lub N czyli bez obciążenia silnika...
Stuki pojawiaja się...
Nasilaja się po rozgrzaniu auta,
Przy gwaltownym przyspieszaniu, na zakretach, ale i prz hamowaniu biegiem, czyli praktycznie podczas calej jazdy,
Pojawiają się również po rozgrzaniu auto,zatrzymaniu włączeniu D lub R i delikatnym kreceniu kierownicą trzymajac hamulec.

Szał czlowieka bierze z takimi rzeczami...
Przegob? Troche mi ten dźwięk nie pasuje bo przegob chyba z reguły tyrkocze, a tu mam dźwięk uderzania czegoś o coś...

Może ma ktoś jakieś pomysły...

[ Dodano: 2017-09-06, 10:51 ]
W skrzyni założony nowy kosz i regeneracja sprzęgła plus pare tarczek...

[ Dodano: 2017-09-07, 09:55 ]
Luz na przegubie wewnetrznym, pytanie czy ma ktos informacje gdzie kupic nowy?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-07, 12:58   

Na allegro ale jakies podróbki. Gdzies tu bylo o firmie ktora regeneruje półosie..

Ewentualnie szukaj używki wiadomego pochodzenia
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-07, 14:29   

Sprawa wyglada na dzien dzisiejszy tak. Wszystkie hurtownie obdzwonione, przegubu brak.
Możliwość z serwisu ale trzeba miec worek kasy 💰 2200 😄😄😄
Zamowilem u pana z alegro...jutro ma byc...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-07, 17:07   

PAlllUCH napisał/a:
Zamowilem u pana z alegro...jutro ma byc...


tp daj znać co to warte jest. Bo ja swego czasu sie zastanawiałem nad tymi z allegro ale zwątpiłem i kupiłem używkę, która jeżdzi do dziś <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-11, 12:08   

No i zonkkk. Przegub wewnetrzny wymieniony i nic nie pomoglo. Dalej dziwny chalas, drganie. Stawiam na kolejny element czyli jakieś lozysko w skrzyni.
Jedna pol oska nie ma luzu wcale a druga ma dalej taki sam jak miala.
Z tego co wyczytalem nie wyleci mi zaden olej ze skrzyni...
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-09-11, 12:12   

Czyli czeka Cie w najbliższym czasie - przegląd mechanizmu różnicowego z prawej strony - 3 łożyska 1 uszczelniacz , coraz bardziej popularna usterka
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-11, 22:17   

Ja już się w części zaopatrzyłem :D

zf.jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 213,89 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-11, 22:56   

michalwruszak napisał/a:
Czyli czeka Cie w najbliższym czasie - przegląd mechanizmu różnicowego z prawej strony - 3 łożyska 1 uszczelniacz , coraz bardziej popularna usterka


mnie też to czeka chyba w niedługim czasie...
danishow napisał/a:
Ja już się w części zaopatrzyłem


danishow napisał/a:
Ja już się w części zaopatrzyłem


Dani weź no mi też taki pakiecik ....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-09-12, 04:55   

Prosta robota. Ja jeszcze wymieniłem flansze no nówkę. Powiem że minimalny luzik został,myślę że tak musi być chociaż spodziewałem się że całkowicie uda się go zniwelować
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-09-12, 07:33   

Minimalny luz - musi być :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-09-12, 07:49   

Chyba nie jest to taka prosta sprawa jak sie wydawalo. Brak dojścia. Po zdjeciu gornych wachaczy, odkreceniu pol oski od flanszy i jej calkowitym wyciagnieciu. Mamy dostep do obudowy mechanizmu roznicowego. Nie które śruby da się jakoś odkręcić, ale na nie które nie mam pomyslu. Chyba trzeba by bylo silnik podnieść z 2 cm... 😞
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.