Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-08-30, 10:27 [D2 96 4.2PB/LPG
] Dławi się na ssaniu
|
|
|
Witam, ostatnio wymieniłem filtr paliwa (stary miał 11lat) a leciało z niego czarno jak z centralnego grzejnika . Po wymianie na drugi dzień z rana już zauważyłem że coś ciężej zapalił podczas jazdy na ssaniu delikatnie z opóźnieniem reaguje na pedał gazu tak jak by miał czkawkę. Na gazie wszystko ok i na benzynie już bez ssania jest w porządku .
Może być problem z ciśnieniem na listwie ?? (wyższe niż wcześniej po wymianie filtra) przez co stara mapa benzyny nie zgrywa się . No już sam nie wiem
Macie jakieś pomysły??? |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-30, 10:31
|
|
|
filtron |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-30, 11:54
|
|
|
niekiedy tak |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-30, 12:07
|
|
|
filtr filtrowi nie równy. Przekonałem się po tym jak po założeniu jakiegoś xxx auto w ogóle nie zagadało.
Sprawdź jeszcze od niczego szczelność dolotu i regulator ciśnienia na listwie. Może to tylko zbieg okoliczności a może ten filtr faktycznie blokuje przepływ. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-08-30, 15:49
|
|
|
filtr firmy meyle a regulator już przerabiałem i inne objawy nie powodował dławienia się silnika tylko ciężko przez niego palił .
Sprawdziłem przepływkę na tipie pod obciążeniem na 2 biegu do odcięcia zapłonu wskazania maksymalne 215g/s dolocik szczelny . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-30, 16:02
|
|
|
A ile paliwa w baku ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-30, 16:14
|
|
|
Dolej, może coś z nią nie ta.
Miałem podobne objawy. Rano odpaliłem czy nawet po postoju około ośmiu godzin. Odpalam, wrzucam D lub R daje gazu i nic się nie dzieje.
Dosłownie przez chwilkę i po chwili jedzie.
Na rozgrzanym tego nie było.
Bawiłem się wieloma rzeczami, głównie podciśnieniami i lewiznami na dolocie i nagle się poprawiło.
Wtedy miałem problem z tym dziwnym pająkiem podciśnieniowym co jest za przepustnicą.
Zerknij na niego. Zwłaszcza pod obejmami. I sprawdź ten przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia czy się nie upierdniczył tam na dole przy przepustnicy.
Jeszcze przepustnice czyściłem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-09-02, 21:16
|
|
|
ludzie, ratujcie bo spale ten samochód...
problemy z odpalaniem mam od zawsze i po woli wszystko wymieniam i dzisiaj przypadło na filtr paliwa... kupiony najlepszy jaki mieli, czyli MANN. Niby prosty do wymiany ale się namęczyłem i tak... ale jak skończyłem to załamka... ciężko zapalić miał, ale po prostu pewnie zapowietrzony, zobaczymy jeszcze rano...
ale nie w tym problem - samochód stracił moc na benzynie!! nawet na luzie przy wciśnięciu pedału nierówno wkręca się na obroty... jedzie jak na hamulcu na gazie dużo gorzej jechał, a teraz na gazie rakieta względem paliwa no co można spi...ć przy wymianie filtra?? czego to tak chodzi teraz?? przez nowy filtr swobodnie się dmuchało, przez stary opór był... ręce opadają |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-03, 05:23
|
|
|
pytlar, nie dłubałeś jeszcze gdzieś pod maską ?
Odłącz aku na jakiś czas, przed odpaleniem wlej kilka litrów paliwa do baki. 5 litrów starczy. Daj na zapłon i zgaś, zapłon i zgaś aż przestanie być słychać pompę. Tak kilka razu. Następnie spróbuj odpalić. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-09-03, 06:44
|
|
|
nic pod maską nie ruszane, zbiornik paliwa mam pełen bo inaczej kręce rozrusznikiem jak debil z rana... co za samochód, czego sie nie chce poprawić to to jeszcze gorzej chodzi... |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-09-03, 08:22
|
|
|
Sprawdz czy wtryski benzynowe rozpylają dobrze. Jeżeli będą lać to będziesz miał problemy z zapalaniem. |
_________________
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-03, 08:57
|
|
|
Cisnienie paliwa zmierz.
Nastepnie kompem temperatury silnika i powietrza a po odpaleniu czy poprawnie sie zmieniaja.
Sprawdz tez czy wtyczki od tych czujnikow sa na miejscu tzn czy odpoaiwednia jest do odpowiedniego wpieta(odroznisz kolorami) bo wiazka pozwala na ich niewlasciwe podpiecie.
Tak samo korekty dlugoterminowe jakie masz.Korekty od minus 5 zaczynaja wplywac na gorsze odpalanie a im dalej w minus tym gorzej odpala .
Jesli powyzsze jest OK to wyciagaj wtryskiwacze i najlepiej je przynajmniej sprawdzic jak pyla i przeczyscic minimum sposobami do znalezienia na YT . |
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-03, 18:31
|
|
|
Kolego a jak ze stronami filtra? Strzałeczka powinna być |
|
|
|
|
|