Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4  
Autor Wiadomość
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 08:29   [S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4

Witam, ostatnio zauważyłem, że na wolnych obrotach delikatnie telepie mi silnikiem, błędów żadnych nie pokazuje, ale jak wszedłem w grupy to wyskakują mi braki zapłonu cylinder 1,2,3,4
Na pozostałych jest ok. Czy ktoś może wie o co chodzi? Czego ew. szukać i czy przez to może być to telepanie?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-17, 08:34   

Sonde sprawdz, a konkretnie tą na pierwszym banku (B1S1). Jak będzie leżała to własnie pierwsza głowica będzie miała wypadania zapłonów.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 10:20   

a jak mam to sprawdzić kolego bo nie bardzo wiem?zamieniłem moduły zapłonowe i dalej to samo,więc moduły wychodzi,że są ok.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-17, 12:40   

Witam!

gacuś napisał/a:
a jak mam to sprawdzić kolego bo nie bardzo wiem?
-trzeba podlaczyc do komputera albo wymienic sonde na nowa bez sprawdzania...
Dla ulatwienia to napisz jeszcze na jakim paliwie to sie dzieje.

Stefan.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 14:31   

sondy sprawdzone i są ok.spróbuję odpiąć aku,apotem pojeździć na samym pb,może mapy się rozjechały przez lpg?.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 14:33   

majkaistefan napisał/a:
Dla ulatwienia to napisz jeszcze na jakim paliwie to sie dzieje.

trzęsie mi delikatnie i na pb i na lpg.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-17, 14:38   

wykręć świece na początek. Świeca to takie magiczne stworzenie które Ci powie co się dzieje.
Jeśli będzie sucha to znaczy że nie dostaje paliwa. Jeśli mokra to wniosek że odłączony jest jeden rząd.
Mógł paść emulator. Auto ma sporadyczne wypadanie zapłonu czy chodzi jak C330 na benzynie i gazie ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-17, 14:45   

lewizna pewnie
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 15:48   

kiedys miałem wypadanie zapłonów,jak padła mi cewka,i wtedy ewidentnie trzepało buda i wywalało bład,a teraz nie pokazuje zadnych błedów,a na wolnych obrotach telepie minimalnie i to też nie zawsze.zaiwazyłem jeszcze,że jak puszczam pomalutku hamulec i auto zaczyna sie toczyć to robi delikatnego kangurka.
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-17, 15:49   

pepi napisał/a:
lewizna pewnie

lewe powietrze?kurcze,może coś w tym jest <hmm>tylko gdzie szukac?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-17, 20:25   

na wolnych obrotach psikasz np w40 po wężykach itp i tam gdzie może być
i jak ją namierzysz to jest zmiana pracy motoru
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-18, 07:39   

ok,to spróbuję tak zrobić.na razie jeżdzę na samym pb i tak jakby pomału sie uspakajało.
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-08-31, 20:00   

Witam.
Ja borykam sie z podobnym problemem też wypadanie zapłonów na prawej głowicy ale tylko na zimnym silniku po nocy telepie nim i CAT się zapala. Lecz po przejechaniu około 5km problem znika gaszę i zapalam ponownie i jest OK. Próbowałem juz bez LPG i dalej to samo. Jak sprawdzic sondę lambda na VAG-COM 311? która grupa i który blok i co powinno sie tam wyświetlać.
Podpowiadali mi koledzy z forum ze czujnik spalania stukowego też może mieć wpływ na prace prawej strony silnika.
Proszę o wyrozumiałość wcześniej przed 4.2 miałem same diesle i benzyna narazie dla mnie to troche nie znany temat, ale człowiek uczy się całe życie ;)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2015-08-31, 21:01   

wawrzon28, masz waga to zobacz czy masz błąd na 1 cylindrze , czy na 4 (jedna głowica) .
Jeśli na całej głowicy to znaczy że padł moduł .
Można to zweryfikować zamieniając moduły (bo są 2 , po 1 na stronę)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
wawrzon28 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24 DSL
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2015-08-31, 21:13   

ja mam błędy 16684,16685,16687,16686,16688. a z tego co juz się dowiedziałem to moduły nie są podzielone na strony tylko kolejnosc pracy silnika(cylindrów)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.