Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z wtryskami lpg HANA zielone  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-09-16, 08:46   

Ja podzielam zdanie Kolegi pepi, dotyczące zmiany gazownika. W przeciwnym wypadku może to być dopiero początek problemów z Twoją instalacją gazową.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-16, 11:34   

No i kupa bo zmieni gazownika i straci gwarancje na ten szmelc stagowski a wtedy już następne awarie na bank beda kosztowały.

Trudna sprawa bo dasz im wolna reke to niedługo zmienisz silnik albo auto gdyż już widac że szukaja po omacku...
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-09-16, 11:45   

Największym wrogiem każdej instalacji LPG są spadki ciśnienia gazu na listwach.

Co się dzieje z ciśnieniem gazu u Ciebie podczas tych problemów?

0.1-0.2 bara max - więcej będą problemy
(korekty po ciśnieniu, wydłużanie czasu wtrysku LPG, zapętlanie, szarpanie i inne gadziostwa)

Jak nie masz dużych spadków ciśnienia przy pełnym obciążeniu to reszta powinna dać
się względnie łatwo ogarnąć.

Dodam jeszcze, że to co wcześniej pisał SenatorS8 o ustawieniach z sondą szerokopasmową
to jedyna właściwa metoda. Wiesz dokładnie jakie AFR masz i ustawiasz.
Ale najpierw stabilne ciśnienie LPG na listwach. Bez tego ni rusz... podstawa.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-16, 17:29   

fura odstawiona jutro bedzie do odbioru zobaczymy czy bedzie lepiej
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-16, 19:46   

więc tak jak oni nie umieją tego ustawić to masz prawo pojechać gdzie indziej i to wyregulować na koszt ich
3 razy mogą ustawiać :)
Mogę tylko nadmienić za ja swojej praktycznie nie ustawiałem
i nie mam żadnych problemów :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-16, 19:56   

tez nie mialem dopuki nie zaczalem grzac 200+ i nie kazałem sobie zmniejszac czasu wtrysków :) pozniej natrafilem powyzej 200 na to nie domaganie a ze chce moc korzystac z całości mocy kiedy tylko mi sie zachce to teraz będą dłubac ale ogolnie wypowiem sie po tej imprezie :) tak czy owak nie zgodzilem sie na hany czerwone bo mowili ze zrobia go idealnie na nich postanowilem ich przydusic i maja robic na zielonych
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-16, 20:23   

to ja swoją rozpędziłem do 275 licznikowych :)
z nawigacji 257 chyba :)
na lpg :D
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-09-18, 07:27   

Apophis,
Cytat:
ten szmelc stagowski
zaczyna się 😃
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-18, 12:09   

k44761 napisał/a:
zaczyna się 😃

Witaj przyjacielu :)
Cała armia znajomych się z tym użera więc jedynie tylko do Daewoo sie ten stag nadaje bo tam nie narzekają :)

EOT!!

Preston chyba zadowolony bo nie zgłasza że coś zle porobili na poprawkach...narazie ;)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-18, 17:12   

na razie nie gnałem pod kreskę ale auto chodzi jak powinno , zmniejszyli cisnienie i poprawili mapy jest dobrze wiecej bede wiedzial jak pogonie maszyne i ja pozniej zeskanuje :) poki co jestem zadowolony , ale wez sie tu rozpedz do 250 :) jest to do zrobienie obok mnie ale poki co jestem zabiegany i przemeczony


w kazdym razie dziekuje kolegom za sugestie postawilem na swoim (a raczej waszym ) i jest ok :)


co do narzekan na staga hmm chyba nie powinien wypowiadac sie ten kto go nie ma :)
ja pomimo malutkich pierdolek zwiazanych z regulacją nie mialem problemów a auto było ustawione dobrze jak wspomnialem na wlasne zyczenie zaczalem przy tym dlubac (po hamowni) ale jak sie mowi na bledach sie uczymy to co mnie spotkalo jeszcze bardziej przekonuje mnie do staga :) i szczerze polecam kazdemu :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-18, 17:23   

Nie o to chodzi że krzycze bo naczytałem się LPG forum-słysze co mi znajomi gadają,widze co sie z autami dzieje a wielu ludzi znam dobrze i wiem jaki maja poziom wiedzy czy styl jazdy.
Nieistotne to co widze i słysze dla ludu. Ja nie zakładam na pałke takich rzeczy jak LPG czy Air czy tez jakiś swap czy turbo.

Preston jak jestes zadowolony to fajno ale weź pod uwage fakt że np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś. ;)

Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-18, 19:07   

ja miałem techa to taki inny stag :)
jakby co
to nie są złe sterowniki tylko zazwyczaj mało kumaci gazownicy psują opinię
ale ja preferuje inne był tylko przelotny romans i rozwód z hukiem :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-09-18, 19:38   

Cytat:
np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.

Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe.


tu sie musze z Mackiem zgodzic! Na poczatku tez mialem dylemat...Stag czy BRC...dlugo sie "sprzczalismy" ktora lepsza, plusy / minusy itp...ale w koncu stanelo na BRC. wymienilem parownok oraz wtryski na nowe funkiel nowki :) fakt faktem kosztowalo mnie to jakies 2500zl ale juz chyba ponad rok oprocz wymiany filtrow i sezonowego ustawienia zima-lato nawet nie zagladam...

po krotkiej konsultacji z pepim, filtry wymieniam nie od przejechanych km tylko od ilosci przeplywi gazu...czyli co jakies 5000km :D i oczywiscie nie jakies zamienniki Czaja tylko ori BRC...dluzej wtryski pozyja ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-18, 22:06   

jak napisalem mialem bez problemu pojechalem na hamownie tam doradzilimi zmiany i rozstroilem instalke nic sie nie popsulo zostalo rozstrojone a teraz dostroili (moja wina )
nie wiem Apo jak jeździsz , ja sobie lubie poszalec i denerwuje mnie byle co wiec nie jeden nie bedzie wiedzial o co mi chodzi :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-19, 10:59   

Apo jeździ normalnie ale z racji iż przebywam czesto w DE to autobahny kuszą mnie. Jak nie ma gęstego ruchu to pedał głeboko idzie :) Zdrowo polatać na PB no ale jak mam jechać ze 100km bez przerwy z predkościami ok 200 czy wiecej to lepiej żeby spalał gaz :) No i spala i jest ok. Wspomaganie się PB przy obciążeniu mam ustawione ale nie zauwazyłem jakiś ubytków w baku.
Ja swoje filtry częsciej zmieniac nie bede bo pierwsze tysiące klepałem w PL i tam po 15tyś były trochę zabrudzone a po kolejnej wymianie gdzie 95% było na niemieckim gazie to filterki wyglądały jak nowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.