Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-16, 08:46
|
|
|
Ja podzielam zdanie Kolegi pepi, dotyczące zmiany gazownika. W przeciwnym wypadku może to być dopiero początek problemów z Twoją instalacją gazową. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-16, 11:34
|
|
|
No i kupa bo zmieni gazownika i straci gwarancje na ten szmelc stagowski a wtedy już następne awarie na bank beda kosztowały.
Trudna sprawa bo dasz im wolna reke to niedługo zmienisz silnik albo auto gdyż już widac że szukaja po omacku... |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-09-16, 11:45
|
|
|
Największym wrogiem każdej instalacji LPG są spadki ciśnienia gazu na listwach.
Co się dzieje z ciśnieniem gazu u Ciebie podczas tych problemów?
0.1-0.2 bara max - więcej będą problemy
(korekty po ciśnieniu, wydłużanie czasu wtrysku LPG, zapętlanie, szarpanie i inne gadziostwa)
Jak nie masz dużych spadków ciśnienia przy pełnym obciążeniu to reszta powinna dać
się względnie łatwo ogarnąć.
Dodam jeszcze, że to co wcześniej pisał SenatorS8 o ustawieniach z sondą szerokopasmową
to jedyna właściwa metoda. Wiesz dokładnie jakie AFR masz i ustawiasz.
Ale najpierw stabilne ciśnienie LPG na listwach. Bez tego ni rusz... podstawa. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-16, 17:29
|
|
|
fura odstawiona jutro bedzie do odbioru zobaczymy czy bedzie lepiej |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-16, 19:46
|
|
|
więc tak jak oni nie umieją tego ustawić to masz prawo pojechać gdzie indziej i to wyregulować na koszt ich
3 razy mogą ustawiać
Mogę tylko nadmienić za ja swojej praktycznie nie ustawiałem
i nie mam żadnych problemów |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-16, 19:56
|
|
|
tez nie mialem dopuki nie zaczalem grzac 200+ i nie kazałem sobie zmniejszac czasu wtrysków pozniej natrafilem powyzej 200 na to nie domaganie a ze chce moc korzystac z całości mocy kiedy tylko mi sie zachce to teraz będą dłubac ale ogolnie wypowiem sie po tej imprezie tak czy owak nie zgodzilem sie na hany czerwone bo mowili ze zrobia go idealnie na nich postanowilem ich przydusic i maja robic na zielonych |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-16, 20:23
|
|
|
to ja swoją rozpędziłem do 275 licznikowych
z nawigacji 257 chyba
na lpg |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-09-18, 07:27
|
|
|
Apophis, Cytat: | ten szmelc stagowski | zaczyna się 😃 |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-18, 12:09
|
|
|
k44761 napisał/a: | zaczyna się 😃 |
Witaj przyjacielu
Cała armia znajomych się z tym użera więc jedynie tylko do Daewoo sie ten stag nadaje bo tam nie narzekają
EOT!!
Preston chyba zadowolony bo nie zgłasza że coś zle porobili na poprawkach...narazie |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-18, 17:12
|
|
|
na razie nie gnałem pod kreskę ale auto chodzi jak powinno , zmniejszyli cisnienie i poprawili mapy jest dobrze wiecej bede wiedzial jak pogonie maszyne i ja pozniej zeskanuje poki co jestem zadowolony , ale wez sie tu rozpedz do 250 jest to do zrobienie obok mnie ale poki co jestem zabiegany i przemeczony
w kazdym razie dziekuje kolegom za sugestie postawilem na swoim (a raczej waszym ) i jest ok
co do narzekan na staga hmm chyba nie powinien wypowiadac sie ten kto go nie ma
ja pomimo malutkich pierdolek zwiazanych z regulacją nie mialem problemów a auto było ustawione dobrze jak wspomnialem na wlasne zyczenie zaczalem przy tym dlubac (po hamowni) ale jak sie mowi na bledach sie uczymy to co mnie spotkalo jeszcze bardziej przekonuje mnie do staga i szczerze polecam kazdemu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-18, 17:23
|
|
|
Nie o to chodzi że krzycze bo naczytałem się LPG forum-słysze co mi znajomi gadają,widze co sie z autami dzieje a wielu ludzi znam dobrze i wiem jaki maja poziom wiedzy czy styl jazdy.
Nieistotne to co widze i słysze dla ludu. Ja nie zakładam na pałke takich rzeczy jak LPG czy Air czy tez jakiś swap czy turbo.
Preston jak jestes zadowolony to fajno ale weź pod uwage fakt że np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.
Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-18, 19:07
|
|
|
ja miałem techa to taki inny stag
jakby co
to nie są złe sterowniki tylko zazwyczaj mało kumaci gazownicy psują opinię
ale ja preferuje inne był tylko przelotny romans i rozwód z hukiem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-09-18, 19:38
|
|
|
Cytat: | np ja nie interesuje się swoja instalka wcale. Dział tak jak tego oczekuje i tylko wymieniam filtry co 15tyś.
Gwarancja gwarancją ale nie cierpie jak coś sie nowe zaczyna psuć-nie po to się kupuje nowe. |
tu sie musze z Mackiem zgodzic! Na poczatku tez mialem dylemat...Stag czy BRC...dlugo sie "sprzczalismy" ktora lepsza, plusy / minusy itp...ale w koncu stanelo na BRC. wymienilem parownok oraz wtryski na nowe funkiel nowki fakt faktem kosztowalo mnie to jakies 2500zl ale juz chyba ponad rok oprocz wymiany filtrow i sezonowego ustawienia zima-lato nawet nie zagladam...
po krotkiej konsultacji z pepim, filtry wymieniam nie od przejechanych km tylko od ilosci przeplywi gazu...czyli co jakies 5000km i oczywiscie nie jakies zamienniki Czaja tylko ori BRC...dluzej wtryski pozyja |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-18, 22:06
|
|
|
jak napisalem mialem bez problemu pojechalem na hamownie tam doradzilimi zmiany i rozstroilem instalke nic sie nie popsulo zostalo rozstrojone a teraz dostroili (moja wina )
nie wiem Apo jak jeździsz , ja sobie lubie poszalec i denerwuje mnie byle co wiec nie jeden nie bedzie wiedzial o co mi chodzi |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-19, 10:59
|
|
|
Apo jeździ normalnie ale z racji iż przebywam czesto w DE to autobahny kuszą mnie. Jak nie ma gęstego ruchu to pedał głeboko idzie Zdrowo polatać na PB no ale jak mam jechać ze 100km bez przerwy z predkościami ok 200 czy wiecej to lepiej żeby spalał gaz No i spala i jest ok. Wspomaganie się PB przy obciążeniu mam ustawione ale nie zauwazyłem jakiś ubytków w baku.
Ja swoje filtry częsciej zmieniac nie bede bo pierwsze tysiące klepałem w PL i tam po 15tyś były trochę zabrudzone a po kolejnej wymianie gdzie 95% było na niemieckim gazie to filterki wyglądały jak nowe. |
|
|
|
|
|