Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2013-03-31, 07:52
|
|
|
no i faktycznie Etka nie klamie.
Do tlumika drgan(plecionka) jest rura 55 za plecionka przez katalizator az do srodkowego jest 60 |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2021-05-06, 21:55
|
|
|
Koledzy a co etka mówi nt średnicy katów w silniku AKG z maja 1998? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-05-07, 07:14
|
|
|
Dla V8 4.2 nie ma różnicy, czy to eSa, czy nie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2021-05-09, 07:25
|
|
|
Jaki będzie efekt dla uszu, jeśli już nie mam środkowego, a do tego usunę katy, a na ich miejsce dam tłumiki przelotowe? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2021-05-09, 09:32
|
|
|
Pewnie jeszcze gorszy. Bez katów na samych przelotowych, ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów. W wolnossącym silniku zapewne wpłynie to także na moc. W D2 wydech jest bardzo dobrze policzony. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2021-05-10, 10:15
|
|
|
dice111 napisał/a: | Pewnie jeszcze gorszy. Bez katów na samych przelotowych, ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów. W wolnossącym silniku zapewne wpłynie to także na moc. W D2 wydech jest bardzo dobrze policzony. |
Właśnie myślałem o wycięciu środkowego. Katy metalowe bak środka i końcowy , czyli mogę stracić trochę koni ? s8 d2 2001 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-05-10, 15:06
|
|
|
auto jest zbyt głosne wtedy gdzieś czytałem że robili wydech sportowy i były jakieś tam wyliczenia i na jednym tłumiku była moc mniejsza |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2021-05-19, 06:25
|
|
|
dice111 napisał/a: | ...ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów... | dokładnie słyszalny taki metalowy rezonans, ale to praktycznie na zimnym silniku, potem rezonans zanika |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2021-05-19, 20:56
|
|
|
Ja po wycięciu końcowego zauważyłem wzrost spalania o 1litr na 100km. Rezonans niestety jest, najgorsze jest to że na niskich jest fajny bulgocik ale przy wysokich obrotach jest dużo wysokich tonów że tak powiem. Taki c63 amg nawet na wysokich ma taki niski warkot. |
|
|
|
|
|